Sign in to follow this
Followers
0

Handleiding - Nieuwsgroepen uitleg en introductie
By
Duken, in F.A.Q. en Handleidingen
-
Similar Content
-
By cookiesmonster
Hoi,
Net zoals iedereen probeer ik ook zo anoniem mogelijk te downloaden van torrent en usenet.
Ik vraag mij af of het zinvol is om mijn usenet server abonnement bij Eweka op te zeggen en over te stappen naar een buitenlandse usenet server.
Als dit zinvol is dan is een 2e vraag welke provider?
Graag jullie mening, advies
Dankbaar!
-
By Eeeeeek1972
Graag in deze bijdragen sites plaatsen die werken en waar bekende posters hun content bekend maken, zoals QoQ etc.
momenteel gebruik ik
elitenzb.info
newzbin.org
iceworld.online
PB /DM mag als het wat gevoelig ligt 🙂
-
By Wonka
Hallo,
Iemand een idee voor een nzbsite/forum?
Ik gebruikte place2home maar die is helaas ter zielen.
-
By Usenet.today
Hoi allemaal,
Hopelijk plaats ik dit bericht op de juiste plek, anders hoor ik graag van de mods wat ik anders moet doen.
De afgelopen week viel het mij op willekeurige fora op dat NewsConnection-klanten nu al een week geen Usenet toegang hebben zonder duidelijke reden waarom (nauwelijks reacties op support en alles is gewoon nog live waardoor ze ook nu nog gedupeerden maken!). Dit is zeer spijtig om te zien omdat het de betrouwbaarheid van Usenet-providers aantast er klanten bij zitten die meerdere maanden vooruit hebben betaald/betalen.
Het leek mij wel een mooi gebaar (en goeie reclame voor Duken?) om hier aan te kondigen deze klanten een steun in de rug te geven. Als ze mij een e-mailtje sturen waarin ze kunnen aantonen dat ze betaald hebben ben ik bereid tot een halfjaar lang gratis Usenet te verschaffen!
Voor details:
https://usenet.today/newsconnection.html
-
-