Spring naar bijdragen

NAS kopen in 2016 waar op letten?


Gast Nas

Aanbevolen reactie

Ik wil een goede betrouwbare Nas aanschaffen voor mijn media. Veel films en muziek staan nu op een aantal plekken en deze wil ik onderbrengen op een Nas. 

Waarom ik de vraag hier stel is de combinatie met downloaden. Ik wil kunnen downloaden op mijn Nas via nieuwsgroepen. Er moet een soort sabnzbd cliënt in mijn Nas Zitten waarmee we kunnen downloaden.

Met 2 gb heb ik genoeg, na het kijken verwijder ik het weer vaak. 

Ik hoop dat iemand goede ideeën heeft voor een download Nas in 2016. ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik zou dan kiezen voor het merk synology. Dit zijn betrouwbare Nassen met veel leuke features door het os. een goed instap model is de synology ds216j . 

Hij heeft voldoende geheugen en ruimte voor twee harde schijven.

De ds216j verbruikt slechts 7 Watt in slaapstand en heeft dimbare lichtjes op de voorkant. Download (op afstand) films, muziek en andere bestanden van Bittorrent, nieuwsgroepen, eMule en het web. Stream deze films en muziek vervolgens naar je mediaspeler via de DLNA/UPnP-mediaserver en Audio Station.

Bij Cool Blue is hij 174 euro. Overigens werkt deze ook met sabnzbd .

Ik moet thuis ook maar eens aan de Nas...  blijf werken op mijn Windows Server.... :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...