Spring naar bijdragen

Gezocht: ebooks


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  67
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-01-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo iedereen!

ik ben opzoek naar wat boeken. Ik ga op vakantie, en zou dan graag de volgende boeken hebben:

 

-Colleen hoover, Misschien ooit, Misschien nooit.

Abbi glines, Rosemary beach1 een wilde gok, Rosemary beach 2 laatste kans, Schijnbaar perfect, Nagenoeg perfect.

Cora carmack (nederlands), Faking it, Losing it, Finding it.

Jennifer L. Armentrout, Wacht op mij, Val voor mij, Blijf bij mij, Ga voor mij, IJskoud, Het aanzoek, Voor altijd.

Silvia day: Nachtelijk vuur, Nachtelijke ontmoeting. 

Als je me hierbij verder kan helpen dan graag, *heb geen geld voor spotnet vandaar op deze manier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 67

  • Bijdragen:  67
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-01-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ga al over een weekje weg. No one wants to help me?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 67

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi Astrid,

Dit forum is geen downloadsite en ook het uitwisselen van auteursrechtelijk beschermd materiaal is hier niet toegestaan. Zelfs het noemen van downloadlocaties kan deze site in problemen brengen. Een aantal boeken uit je lijstje zijn te vinden op Spotnet en als ze op Spotnet staan kan je ervan verzekerd zijn dat ze ook op sommige torrentsites geplaatst zijn. Daar zal je het dus moeten zoeken als je niet via Spotnet kan downloaden. Overigens hoeft het gebruik van Spotnet helemaal niet duur te zijn. Voor een paar euro per maand heb je al een abonnement op een payserver waarmee je kan downloaden van de Nieuwsgroepen, rechtstreeks of via Spotnet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Met de komst van Spotnet is het allemaal vrij eenvoudig gemaakt. Sommige internet providers bieden hun klanten gratis toegang tot de nieuwsgroepen. Echter is de retentie dan meestal erg laag. Met retentie wordt bedoelt de periode dat je iets van het usenet kan downloaden. Bij gratis toegang is deze periode vaak beperkt tot een paar weken. Met een eenvoudig abonnement op de nieuwsgroepen (pay server) heb je vaak een retentie van 500 tot 1000 dagen en soms nog meer. Hiermee kan je dus vaak spots van 2 tot 3 jaar oud nog downloaden. Enige wat je nodig hebt is het adres van de news server, een gebruikersnaam en een wachtwoord. Deze invoeren in Spotnet en downloaden maar. Op dit forum zijn er diverse tutorials te vinden hierover. Zelf heb ik al jaren een abonnement bij Newsconnection. Zij bieden verschillende abonnementen met verschillende snelheden aan. Afhankelijk van de snelheid van je thuisverbinding kan je een geschikt abonnement afsluiten. Succes in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hier is een handleiding te vinden van spotnet als je wilt beginnen met downloaden.

Succes :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  67
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-01-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo helaas beheer ik niet zelf me geld, maaar heb het ook niet qua geld per week.. 5 euro is niets en moet ik alle extra dingen ook nog kopen wie wil me helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 67

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-04-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb je een mail gestuurd Astrid 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 11

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...