Spring naar bijdragen

Poorten openen op router


Gast Dan

Aanbevolen reactie

Is het nog nodig om poorten te openen in je router om sneller te downloaden via bittorrent? Ik lees overal dat het nodig is maar bittorrent is bij mij snel genoeg. Wat heb je er dan nog meer aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je poort openzetten is voornamelijk bedoeld om verbindbaar te zijn. Downloaden is meestal het probleem niet maar als je op een besloten tracker downloadt wordt er vaak verwacht dat je ook blijft delen. En dat wordt een probleem als je poort dicht zit omdat ontvangers geen verbinding met je krijgen omdat de gesloten poort deze verbinding blokkeert. Maar ook als je aan het downloaden bent zal je niet kunnen downloaden van delers die niet verbindbaar zijn. Ben je zelf wel verbindbaar, dus je poort staat open, zal je uiteindelijk wel verbinding krijgen met niet verbindbare delers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

Ok duidelijk! Ik zit alleen op de bekende Torrents sites dus hou het openen van porten even voor iets in de toekomst.

Dan weet ik genoeg,  :roos: heel fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ok, prima. In ieder geval nog veel downloadplezier :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...