Spring naar bijdragen

MKV naar VSO met Convertxdvd


Gast Marc

Aanbevolen reactie

Beste 

Ik heb eens een vraagje , de films die ik binnenhaal zijn altijd perfect maar de vraag die ik heb is het volgende
ik haal altijd MKV en die zet ik dan om met VSO ( convertxtodvd ) en die ondertitel is perfect zuiver ook , maar zodra ik die 
omzet met VSO en de film is klaar is die ondertitel ineens anders er zitten precies kabbeltjes in er is precies aan gekabbeld aan die letters
en ik heb daar niet aangeweest aan die instellingen doet die dat nu vanzelf ik weet het niet nu wou ik vragen welke type dat zou kunnen zijn 

je ziet het ook op tv als je een film ziet wel dat is dezelfde die ook onder de film staat  maar als ik die omzet is die anders


Alvast bedankt opvoorhand 

Mvg Marc ( popeye ) frown.pngfrown.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik begrijp dat de convert dus goed loopt maar dat je ondertitels die nu in je VSO bestand staan van een vreemd lettertype zijn. Je wilt weten dat de default settings zijn voor de "gewone" lettertypes via Convertx2dvd? 

Via de All menu pages text style editor kan je deze aanpassen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Beste Duken

Bedankt voor de info maar dat heb ik ook al gedaan  ,  heb er een voorbeeld bijgedaan van wat ik juist wil bedoelen 

je ziet het verschil met de originele van QenQ  en  als ik hem omzet  krijg je dit zie lettertype 2 

en dat begrijp ik niet   en  in dat program van vso denk ik dat je dat bedoelt zoals de afbeelding Duke of ben ik verkeerd

Mvg  Marc

Spoiler
Spoiler

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik mis je afbeelding, allebei zijn ze niet zichtbaar wat het oplossen dus lastig maakt.

Kan je ze nog eens plaatsen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

heb je een mailadres   waar ik het even kan naar sturen  of iets anders 

waar ik je kan bereiken aub   want inderdaad  kan ik het hier niet plaatsen die afbeelding 

of mail even naar mij dan kan ik terug sturen   mijnmoviesite@gmail.com

alvast bedankt Duke

Gr  Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Maak even een account aan, http://www.duken.nl/forums/register/

Dan kan je zonder problemen bestanden uploaden. :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-07-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo Duke 

 

heb het juist gedaan  , zal de bestanden bijvoegen hetgeen ik dus wil bedoelen 

de foto met de vrouw  is de originele ondertitel van het mkv bestand  maar van zo gauw ik dei omzet met vso  krijg ik na de omzetting 

het resultaat zoals op de andere foto , en ik heb niks gedaan met die instellingen zoals je kan zien op die andere foto  is dat de 

originele instellingen  misschien dat u weet waar het kan aan liggen  hopelijk wel 

alvast bedankt   opvoorhand  en bedankt voor de tip om die bestanden te kunnen plaatsen

Mvg  Marc

lettertype 2.jpglettertype 1 QenQ.jpg

vso.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 3

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-07-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo Duke

 

heb je al kunnen zien aan wat het kan liggen de fout 

 

GR  Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoi Marc, Sorry van dr late reactie.

Ik heb de instellingen bekeken en kon (Helaas) niks vreemds zien. Alle settings heb jij goed staan en toch gaat de ondertiteling er anders uit zien. 

Misschien heeft het iets te maken met de Windows fonts. Maar zover ik weet doe je alles goed.... :zielig:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-07-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ok Duke

 

toch bedankt om te helpen  , ik heb de mensen van QenQ ook al eens benaderd om te vragen welk lettertype die gebruiken

omdat zij toch de ondertitel maken maar ze willen daar niet op antwoorden , vindt ik belachelijk maarja  want als ik nu wist welk lettertype

dan kon ik dat eens proberen hé  Duke maarja  dan zal het zo maar blijven maar nogmaals bedankt Duke  en geen probleem hoor dat het zo laat was 

ik heb daar tijd voor .

Gr  Marc 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Bedankt voor de terugkoppeling. Wellicht dat ik nog iets verzin of een ander lid op het forum.

In ieder geval een fijne avond :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 4 weken later...

Hallo Duken

Ik wilde eens horen of je al iets meer weet , ik heb ook nog eens aan het zoeken geweest maarja

ik was ook op zoek naar een program om een mkv bestand rechtreeks te branden of een mkv om te zetten naar iso omdat iso kan je wel rechtreeks branden

maar dat vindt ik helaas ook al niet wel aimersoft videoconverter  maar die doet ook weer iets met die ondertitel die zet die veel scherper en bijna onduidelijk

en ge kunt daar niks aan veranderen want in die instellingen kan je niks aanpassen dus die heb ik er ook al terug afgegooid

Mvg  Marc 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoi Marc, 

Nee helaas.  Ik heb niks meer kunnen vinden. En ben bang dat ik je met het ondertiteling stuk niet meer kan verder helpen. :(

Volgens mij kan je met cdburnerxp mkv bestanden branden.

Zou je dat eens kunnen proberen? Volgens mij wist @Trizomu ook nog een mogelijkheid om mkv te branden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Beste Duke

Ik heb het geprobeerd die cdburnerxp   maar dit is helaas voor dvd bestanden of iso bestanden  maar geen mkv bestanden helaas

wat Trizomu betreft  heb ik ook gedaan en ik heb aan het vissen geweest wat betreft die instellingen maar ik zit nog een beetje gewrongen met die instellingen 

als ik het goed lees gebruik jij ook vso Trizumo  wat zijn jou instellingen zou je die even kunnen doormailen aub  dan gebruik ik jou instellingen en dan zit ik normaal ook goed hé

bij mij staat nu lettertype Tahoma  helemaal onderaan staat dan omtrek schaduw die staat op 2 heb ook al 1 geprobeerd en bij schaduwoffset staat 1 

als je het niet erg vindt of ik die van u eens mag gebruiken die instellingen dan ben ik ook al geholpen hé  

Alvast bedankt hiervoor   en ook Duke jij bent ook al hartelijk bedankt voor al de info .

Gr   Marc

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

10 uur geleden zei Gast Marc:

Beste Duke

Ik heb het geprobeerd die cdburnerxp   maar dit is helaas voor dvd bestanden of iso bestanden  maar geen mkv bestanden helaas

wat Trizomu betreft  heb ik ook gedaan en ik heb aan het vissen geweest wat betreft die instellingen maar ik zit nog een beetje gewrongen met die instellingen 

als ik het goed lees gebruik jij ook vso Trizumo  wat zijn jou instellingen zou je die even kunnen doormailen aub  dan gebruik ik jou instellingen en dan zit ik normaal ook goed hé

bij mij staat nu lettertype Tahoma  helemaal onderaan staat dan omtrek schaduw die staat op 2 heb ook al 1 geprobeerd en bij schaduwoffset staat 1 

als je het niet erg vindt of ik die van u eens mag gebruiken die instellingen dan ben ik ook al geholpen hé  

Alvast bedankt hiervoor   en ook Duke jij bent ook al hartelijk bedankt voor al de info .

Gr   Marc

Dit ga ik deze nacht niet meer doen, maar morgen(maandag) ga ik er zeker eens naar kijken. Sorry voor de wacht tijd.

update: 22/8/16 00:15

Toch maar even gedaan, met de instellingen van de afbeelding ben ik best tevreden.

 

convertxtodvd01.JPG

bewerkt door Trizomu
Toch maar geantwoord deze nacht
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Beste  Trizomu

Ik had wel kunnen wachten hoor  ,  maar toch bedankt hiervoor dat je er uw tijd hebt ingestoken 

ik ga dit van de week ook eens proberen , en ik laat u iets weten 

Gr  Marc ( popeye ) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 2 weken later...

Beste Trizomu  en Duke

Het is eindelijk gelukt met de instellingen van Trizomu  dus bij deze mag je van mij het topic sluiten hoor

bedankt allebei voor de info en het helpen hiervoor  ik ben er goed mee geholpen nu  .

Gr  Marc ( popeye ) ^_^:D

 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...