Spring naar bijdragen

Mailclient van Windows 10 sluit onverwachts


Trizomu

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Sinds een paar dagen is het mogelijk dat bij sommige mensen de mailcliënt van W10 zichzelf afsluit na een paar seconden, sommige zeggen dat dit zou kunnen gebeuren na een update van de drivers voor de video kaart. Tot gisteren (zaterdag 22 oktober 2016) had ik daar geen probleem mee en van daag plots wel. Hierbij moet ik wel de opmerking plaatsen dat niet iedereen dit probleem heeft, maar het kan gebeuren. Echter de oplossingen die geboden worden via het microschoftforum bieden geen oplossing (althans niet voor mij en de mensen die daar het probleem aandragen), die zijn te vinden op het volgende adres http://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/apps_windows_10-outlook_mail/windows-10-mail-app-sluit-zichzelf-af-na-5-sec/5ded8edc-f86a-4f7a-a9d1-af3877d6c265?auth=1 . het mooie van dit alles is dat er zelfs aangeraden wordt en ik citeer 

Citaat

Je kunt uiteraard ook Outlook gebruiken uit het officepakket, eventueel kun je kijken naar een alternatief email programma op internet.

  en dit door iemand van Microsoft zelf! Leuk antwoord door MS die een alternatief programma aanraad of zegt van het office pakket te kopen om ongeveer dezelfde functie te hebben zoals met de mailcliënt van W10. Daarom heb ik dan maar de stoute schoenen aangetrokken en Thunderbird binnengehaald en geïnstalleerd, wel alles van e-mailadressen opnieuw moeten ingeven wat wel enigszins geen onoverkomelijkheid was omdat het knippen en plakken was , om tot mijn verbazing te merken dat ik zelf e-mails kon binnenhalen van een AOL adres wat ik niet kon met de mailcliënt van W10. 

Dus kan ik niet anders dan iemand die ook dit probleem heeft over te stappen naar Thunderbird, men kan het bekomen via Thunderbird

Thunderbird is een gratis e-mailtoepassing die men eenvoudig kan instellen en aanpassen – en het zit vol met handige functies!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

De boefjes! Lekker een betaalt product aanbevelen omdat de gratis mail cliënt slecht werkt. Bizar eigenlijk.

Thunderbird is een goede cliënt, ik hem hem vroeger ook altijd als Portable versie gebruikt. Vandaag de dag Gmail... Kan niet meer zonder. ;)

Goed dat je het deelt, nog even en je kan je email opeens niet meer exporten uit Windows Mail. Behalve naar Outlook.com..... Bah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Update: 

Vanaf vandaag is het probleem opgelost, voor mensen die een Nvidia kaart in hun pc hebben. Hoewel deze misschien niet automatisch aangeboden wordt als update kan deze wel gedaan worden indien men deze handmatig laat zoeken, na het installeren van de update 375.63 werkt de mailcliënt van W10 terug zoals het zou moeten. http://www.tenforums.com/browsers-email/67800-mail-closes-windows-10-since-new-nvidia-driver-update.html 

Ik hou Thunderbird wel achter de hand misschien dat ik later wel volledig overschakel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Fijn om te lezen dat er een oplossing voor is maar het blijft toch knap lullig dat Microsoft Outlook als een alternatief aangaf. 

Bedankt voor de update!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

3 uur geleden zei Draakie:

Fijn om te lezen dat er een oplossing voor is maar het blijft toch knap lullig dat Microsoft Outlook als een alternatief aangaf. 

Bedankt voor de update!

Het zou anders MS niet zijn nietwaar :vrouwduivel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...