Jump to content

Spotnet 931 foutcode met Ziggo



Recommended Posts

Guest dennis

Ik heb spotnet altijd gebruikt. Ik maak gebruik van een pay server Eweka. Heb van het weekend ziggo als provider gekregen. Opeens krijg ik de melding van spotnet 931 foutcode. Heb al van alles geprobeert wie heeft de oplossing voor dit probleem.

Link to post
Share on other sites

  • Replies 11
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zijn de door jou ingevoerde gegevens van je Ziggo newsservers en inlog gegevens wel goed? Dat kan je ook testen via de news server tester tool.

 

Link to post
Share on other sites
17 uur geleden zei Gast dennis:

Ik heb spotnet altijd gebruikt. Ik maak gebruik van een pay server Eweka. Heb van het weekend ziggo als provider gekregen. Opeens krijg ik de melding van spotnet 931 foutcode. Heb al van alles geprobeert wie heeft de oplossing voor dit probleem.

per 13 april 2015 is Ziggo gestopt met het product Nieuwsgroepen
Bron: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/nieuwsgroepen/

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Goed dat je het meld! Dank.

Daarbij nog een aanvulling uit de link van Ziggo:

Gebleken is dat ze zeer weinig werden gebruikt. Gebruikte je al Nieuwsgroepen? Dan blijft dat gewoon mogelijk. De toegang tot nieuwsgroepen vervalt als je van Alles-in-1 overstapt naar Connect & Play. 

 

Link to post
Share on other sites
Guest Dennis

Oke dat is duidelijk allemaal. Maar weet iemand welke gegevens ik waar moet invullen bij spotnet. Zodat spotnet weer werkt. Sinds dat ik ziggo heb als provider werkt spotnet niet meer. De ingevulde gegevens zijn niet veranderd die ik gebruik. Ik gebruik gegevens die ik krijg van eweka. Wachtwoord en gebruikersnaaam. Deze vul ik in. Normaal gesproken werkte dat bij spotnet. Nu dat ik overgestapt ben naar ziggo werkt het niet meer. Kan iemand aangeven waar ik welke gegevens moet in vullen. Bij selecteer provider in het menu van spotnet

Link to post
Share on other sites

Kan je eens je gegevens invoeren in deze tool? Welke foutmelding krijg je dan terug?

 

Link to post
Share on other sites

Start Spotnet eens op als Administrator => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren. Vervolgens voer je de gegevens in die je van Eweka gekregen hebt.

Wat ook mogelijk is, is dat de interne firewall in je Ziggo modem de verbinding blokkeert. Loopt de instellingen van je Ziggo modem eens door en zet de firewall was minder gevoelig.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
23 uur geleden zei Gast Dennis:

Oke dat is duidelijk allemaal. Maar weet iemand welke gegevens ik waar moet invullen bij spotnet. Zodat spotnet weer werkt. Sinds dat ik ziggo heb als provider werkt spotnet niet meer. De ingevulde gegevens zijn niet veranderd die ik gebruik. Ik gebruik gegevens die ik krijg van eweka. Wachtwoord en gebruikersnaaam. Deze vul ik in. Normaal gesproken werkte dat bij spotnet. Nu dat ik overgestapt ben naar ziggo werkt het niet meer. Kan iemand aangeven waar ik welke gegevens moet in vullen. Bij selecteer provider in het menu van spotnet

Heb je met spotlite dezelfde problemen?
in dit draadje staan een aantal oplossingen http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=4518&start=170

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Ik krijg ook foutcode 931 bij het ophalen van de nieuwe spots.

De News Server tester heb ik inmiddels al geprobeerd maar geeft geen fouten aan. Mijn provider is Hetnet : nova.planet.nl

Wat kan ik nog meer doen om de fout op te lossen ?

Link to post
Share on other sites

Ik neem aan dat je de nieuwsserver van KPN gebruikt? Tegenwoordig gebruiken ze nova.planet.nl volgens mij niet meer.
Probeer het eens met news.kpn.nl

Misschien is het toch een veel lastiger probleem, het kan vele redenen hebben.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Guest ikke

Ik heb sinds vandaag ook problemen met spotnet en news.planet.nl, voorheen altijd goed gewerkt nu ook foutcode 931.

geprobeerd met testtool: news.kpnplanet.nl, news.kpn.nl, news.planet.nl, alle verbindingen reageren maar niet in spotnet.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Het probleem komt bij vele mensen voor, 931 is de laatste dagen een veelvoorkomende foutmelding.
Ik denk dat er iets niet goed gaat bij 1 nieuwsserver provider of ISP. Mogelijk word Spotnet ergens geblokkeerd... :huh:

Link to post
Share on other sites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By JStar334
      Hallo iedereen,
      weet iemand hoe je series/shows van Ziggo GO kunt downloaden/rippen? Ik heb al een hele boel chrome video download extensies gebruikt, maar die blijken allemaal niet te werken. Het lukte me zelfs niet eens om ze te kunnen rippen met invidownloader. Dus weet iemand hoe je Ziggo GO wel kan downloaden/rippen?
      Groeten Justin
    • By PeaceFreak
      Hallo Allemaal,
      Ik heb sinds kort een block account voor usenet, aangezien ik nog maar sporadisch van usenet gebruik maak.
      Maar hoe kan ik het beste mijn spotnet updaten zonder doorlopend usenet account?
      Ik weet dat ik mijn block account kan gebruiken, maar dan gaat er een x aantal mb af voor het updaten van spotnet.
      Is dat aantal mb's veel per spotnet update, of is er een kleine gratis usenet-dienst zodat ik dat kan gebruiken voor de update van de post van spotnet???
      Ik hoop dat jullie mij even uit de brand kunnen helpen.
      Alvast heel hartelijk dank.
      -- PeaceFreak
    • By William
      De rechter heeft bepaald dat Ziggo en KPN toegang tot The Pirate Bay niet mogen faciliteren. Dit geldt ook voor toegang via mirrors en proxies. 
      De rechter floot bij de huidige uitspraak een oordeel van het Gerechtshof Amsterdam terug. In dit vonnis stond dat Ziggo en KPN – inclusief dochterbedrijf XS4All – directe toegang tot The Pirate Bay moesten blokkeren, maar dat deze blokkade niet geldt voor mirrors en proxies. Als gevolg van deze uitspraak besloten Ziggo en KPN enkele maanden geleden te stoppen met de blokkade van deze mirrors en proxies. Door de huidige uitspraak van de rechter moeten beide internetaanbieders de eerder teruggedraaide blokkades weer herstellen.
      BREIN
      Auteursrechtenwaakhond Stichting BREIN besloot om Ziggo en KPN in een nieuwe procedure weer voor de rechter te dagen nadat het de blokkade op toegang van The Pirate Bay via mirrors en proxies had opgeheven. The Pirate Bay stond vroeger vooral bekend als broeinest van het toegang verlenen tot internetlinks waar auteursrechtelijk beschermd content zoals films, series, muziek, software en boeken illegaal gedownload kon worden.
      VPN
      Met een VPN verbinding behoud je natuurlijk wel gewoon toegang tot de website van the piratebay.
       
    • By Duken
      Ziggo en XS4ALL hebben tientallen Pirate Bay-proxy's en mirrors gedeblokkeerd. Hoewel de bedrijven de thepiratebay.org zelf moeten blokkeren, vervangt het laatste gerechtelijk bevel het bevel dat betrekking had op de proxy's van de site. De BREIN typeert de beweging van de providers als "ronduit dom".
      The Pirate Bay is geblokkeerd in tientallen landen over de hele wereld. In de meeste gevallen wordt ISP's veroordeeld om actie te ondernemen na een relatief korte gerechtelijke procedure.
      In de weken na de uitspraak van de rechtbank begonnen de ISP's met het deblokkeren van tientallen Pirate Bay-proxydomeinen. Dat blijkt ook uit de blokkeerpagina (https://www.xs4all.nl/geblokkeerd/) van XS4ALL , die laat zien dat alleen thepiratebay.org ontoegankelijk blijft.

      De ISP's hebben volledig het recht om deze domeinen te deblokkeren. De doorlopende machtiging vermeldt immers geen volmachten.
      Dit betekent echter ook dat ze binnenkort weer voor de rechtbank zullen verschijnen. BREIN heeft zelfs al actie ondernomen om Pirate Bay-proxy's en mirrors te blokkeren door een nieuwe procedure te starten.

  • Who was online  13 Users were Online in the last 2 hours


×
×
  • Create New...