Spring naar bijdragen
basjeroen

spotnet veilig downloaden

Recommended Posts

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door loetje
      Goedemiddag,
      A.h.v. jullie site heb ik PIA VPN gekocht.
      Downloaden wordt gedaan via Spotnet. Dit wil ik anoniem doen.
      Alleen ik krijg spotnet niet aan de praat. Na aanzetten PIA blokkeert alles in Spotnet. Krijg dus niets binnen.
      Ik gebruik news.ziggo.nl. Zonder PIA werkt alles probleemloos.
      Als ik spotnet niet kan gebruiken heeft PIA veel minder waarde en ga abonnement dan ook opzeggen.
      Bvd voor een reactie.

• Door lowieke
      Hoi, ik ben Stans en al langer bezig met spotnet, gewoon via KPN. Nu ben ik er een stroomstoring uitgeknald, en toen kreeg ik spotnet niet meer aan de gang. Ik heb geprobeerd opnieuw te installeren. Daarna gede-installeerd en een nieuwe versie geïnstalleerd maar niets helpt. Ik werk met windows 10. Ik zag meldingen op internet over iets met .NET maar dat zit er bij mij niet op, althans ik kan het niet vinden
      Heeft er iemand een suggestie hoe ik dit probleem kan oplossen.
      Alvast bedankt

• Door revdpoel
      Hai

ik zit bij Ziggo, maar heb voor gebruik Spotnet en Grabit betaald abonnement bij Tweaknews.
      Nu wilde ik Tweaknews opzeggen, PIA (VPN) aanvragen en i.p.v. Tweaknews wil ik dan PIA gebruiken voor zowel Grabit als Spotnet.
      Werkt dat eigenijk wel zo?
      Ik neem aan dat ik bij gebruik Tweaknews de nieuwsgroepen van Tweaknews benader. Als ik PIA installer, welke nieuwsgroepen gebruik ik dan?

groet Ron
    • Door tonypasc
      hallo, ik ben pas overgestapt naar de provider pureUsenet .Maar bij elke download die ik nu doe bij spotnet dan mislukt deze met de melding "artikelen niet gevonden ".
      Wat doe ik verkeerd of is deze provider niet geschikt voor spotnet?