Spring naar bijdragen

Unattended software niet te vinden


Gast Riny

Aanbevolen reactie

Als ik via spotnet unattended software binnenhaal en deze ga installeren krijg ik op een gegeven moment de melding dat de software geinstalleerd is.

Echter ik kan niets terug vinden, geen snelkoppeling maar ook geen mapjes met programma. Ik heb alles geprobeerd zoals internet uitzetten en de virusscanner uitschakelen maar niets helpt.

Ik heb al verschillende aanbieders geprobeerd maar dat maakt geen verschil.

Ik werk met Windows 10. Wat doe ik niet goed ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Unattended installeert software zonder wizard. Om welke software gaat het? Heb je de software nu niet staan in program files folder? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Het gaat om Photoshop 2017 en ik werk exact volgens de beschrijving die erbij zit. Ik installeer dus ook als administrator.

Na installatie vind ik ook niet terug in program files. Soms een mapje met een bestandje erin. Volgens mij een .dll bestandje. Verder niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Helaas kan je er dan weinig mee. Misschien is je download corrupt of je kan kijken of er nog ergens een readme bij zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bij unattended software de installer altijd uitvoeren als Administrator => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren. Anders heeft de installer op Windows 10 te weinig rechten om de ingebouwde crack/patch door te voeren. Schakel voor de installatie ook altijd even je antivirus software uit zodat die de juiste werking van de crack niet kan blokkeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
  • 3 maanden later...

Ik heb het zelfde probleem.. ik dacht ik installeer Photoshop CS6 opnieuw nadat ik steeds de melding kreeg dat ik geen rechten (had iets met een Scratch file) terwijl ik altijd met het programma heb kunnen werken.  Kent iemand dit probleem 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...