Spring naar bijdragen

Popcorn Time alternatief


Gast Ruud

Aanbevolen reactie

Ik zoek een goed alternatief voor popcorn Time. Mijn pc is opnieuw geïnstalleerd en popcorn Time werkte daarvoor al niet meer zo goed voordat ik toch een installatie doe van popcorn Time hebben jullie misschien een ander programma.

Is er een programma zoals popcorntime waarmee je films gelijk kan bekijken in de plaats van downloaden? Ik had websites waarop je films kon bekijken maar die waren van lage kwaliteit en zaten vol met reclames. 

Dank jullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Maar wat werkte er dan niet meer zo goed dan? Want op zich is popcorntime gewoon net zoals utorrent een p2p client alleen kan je al tijden het downloaden het bestand al kijken. 

Werkt bijvoorbeeld deze versie van popcorntime misschien wel?: https://popcorntime.sh/nl_NL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Of je kan gebruik maken van kodi. Zie deze handleiding, maar ik ben ook wel benieuwd wat niet zo goed werkte aan popcorntime

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Ik had met Popcorntime wel eens dat een film niet wou starten of dat de ondertiteling niet werkte. Niet dat het slecht was maar omdat ik nu toch geen popcorn time meer heb geïnstalleerd was ik benieuwd of er wat nieuws was. 

Ik heb nu Exodus geïnstalleerd, dit werkt erg goed. Wel meer werk geweest als Popcorn time maar het werkt erg mooi. Moet ik iets doen met VPN samen met Exodus? @Zombymario ik zal ook nog eens kijken naar jouw popcorn link. Dank je 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...