Jump to content
Sign in to follow this  
guilpje

Verwijderde foto's herstellen Android

Recommended Posts

Kent er iemand een programma waarbij ik verwijderde foto's van mijn Android telefoon terug kan krijgen? Heb al enkele apps/programma's gebruikt maar geen enkele werkt goed. Het liefst zou ik een programma wil hebben voor op mijn computer waar ik dan geselecteerde foto's en video's kan herstellen met mijn USB kabel.

Alvast bedankt :)

Edited by guilpje

Gaat het nog om de foto's van 5 maart? ;)

Die kan je waarschijnlijk niet meer herstellen. 

• Like 1

Op 5-3-2017 om 16:55 zei guilpje:

Kent er iemand een programma waarbij ik verwijderde foto's van mijn Android telefoon terug kan krijgen? Heb al enkele apps/programma's gebruikt maar geen enkele werkt goed. Het liefst zou ik een programma wil hebben voor op mijn computer waar ik dan geselecteerde foto's en video's kan herstellen met mijn USB kabel.

Alvast bedankt :)

Heb je een Google account waar, misschien zelfs zonder je weten, afbeeldingen mee werden gesynced?
Ik vond een paar maanden geleden veel foto's terug die jaren geleden werden geüpload en opgeslagen, zonder dat ik dat wist.

Nee, dat gaat 'm niet worden dan. Je kan het beste reneetje1969 zijn advies volgen. Anders houdt het waarschijnlijk op. Zorg dat er niets meer op de telefoon word gezet. 
Een iedere keer dat de HD van de telefoon word gevuld met nieuwe dingen, wordt het moeilijker, zo niet onmogelijk, om de oude bestanden terug te winnen.

Op 17-3-2017 om 00:19 zei reneetje1969:

Heb goede ervaringen met het gratis programmaatje Recuva

Het is mosterd na de maaltijd maar ik zeg het toch. 1 is geen, 2 is 1. Maak altijd van alles minimaal 1 goede backup.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By snor
      Hallo iedereen!
      Gisteren kwam ik erachter dat mijn contacten sinds een week of 2 niet meer synchroniseren met google. Mijn kalender doet het wel gewoon.
      Ik heb dit stappenplan gevolgd: https://support.google.com/pixelphone/answer/6212917?hl=en
      Nadat ik alle data had verwijderd van mijn contacten app en het nog niet lukte, heb ik mijn google account verwijderd op mijn telefoon en opnieuw erop gezet. Mijn kalender kreeg ik zonder al te veel moeite weer aan de praat, maar de contacten nog steeds niet. De synchroniseer contacten optie is nu zelfs verdwenen bij settings -> accounts -> google (zie screenshot). Ik heb de google contact app (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.contacts&hl=en) geïnstalleerd, maar deze werkt ook niet. Daar blijft deze tekst staan "Syncing your contacts from Google. This may take a moment."
      Heeft iemand enig idee wat ik moet doen want ik ben er nu al 4 uur mee bezig zonder succes... Ik word er gek van!
      Cheers, Snor

• By bambi1515
      Sinds ik ik de nieuwste update heb gehaald, is het niet meer mogelijk om mijn gedownload torrents epubs bestanden via googleplay af te spelen. Ik kan de epub boeken wel op mijn pc uploaden en lezen, maar mijn samsung galaxy note 4 pakte ze niet op. Iemand enig idee?
    • By reneetje1969
      Apps op je Android zetten
      Hieronder een tutorial die ik een tijd geleden eens gemaakt heb. Dit gaat over gedownloade apps op je Android zetten en installeren.
      Apps op je Android installeren
      Let op! Deze handleiding is geschreven op basis van een Samsung Galaxy S en Galaxy S3.
      Deze werkwijze werkte ook prima op een Galaxy Apollo en een Galaxy Gio. De nieuwere toestellen zullen een soortgelijke werking hebben.
      • Allereerst moet je ervoor zorgen dat je volledig toegang krijgt tot al je bestanden op je Android telefoon of tablet en/of de aanwezige externe SD kaart. Op de Galaxy S kon dit op 2 manieren:
      1. Via Applicaties/Toepassingen kies je voor Mijn Bestanden
      2. Mocht het niet lukken via bovenstaande manier, omdat je bijv. de optie Mijn Bestanden niet hebt op je telefoon dan moet je even een File Manager uit de Google Play Store downloaden en installeren. Ik heb voor onze telefoons de app Astro File Manager gebruikt.
      Als het goed is moet je nu via een van bovenstaande methodes toegang hebben tot al je mappen en bestanden op je Android telefoon en/of SD kaart.
      • Sluit de telefoon of tablet aan de de pc. Mocht je PC de telefoon of tablet niet herkennen dan kan je van de Samsung site de nieuwste versie van het programmaatje Samsung Kies downloaden en installeren: Daarna even de PC herstarten.
      • Ga nu via je Windows verkenner of via Samsung Kies naar de betreffende map waarin je het installatie bestand (.apk bestand) wilt plaatsen. Je kan natuurlijk ook even een nieuwe map aanmaken hiervoor. Zo houd je het overzichtelijk. Sleep nu het betreffende .apk bestandje vanaf je PC naar de deze map.
      • Koppel je telefoon weer los van de PC. Ga nu op je telefoon of tablet via Applicaties/Toepassingen => Mijn Bestanden naar de map waarin je zojuist het .apk bestandje hebt gezet of navigeer naar deze map via de Astro File Manager, en klik op de betreffende app die je wilt installeren
      • De app wordt nu geïnstalleerd. Na de installatie vind je de app terug bij je andere apps en toepassingen
      Nog even een paar aandachtspunten:
      Sommige telefoons, zeker de iets oudere, hebben maar een gering intern geheugen/opslag. Dat betekent dat je niet zo heel veel ruimte hebt om apps te installeren. Als je te weinig geheugen/opslag hebt zal je eerst en aantal andere apps moet verwijderen van je telefoon. Ook kan je proberen om bepaalde apps te verplaatsen van het interne geheugen naar de externe SD kaart. Dit doe je door bij de instellingen van je telefoon te kiezen voor Toepassingen => Toepassingen beheren. Selecteer de toepassingen 1 voor 1 en kijk wat de opties voor de betreffende toepassing zijn, bijvoorbeeld Verwijderen of Verplaatsen naar SD-kaart.
      Tevens is het belangrijk om te weten dat de meeste apps met grote regelmaat geupdate worden met als gevolg dat een eerdere versie niet meer (correct) werkt. Is er een update beschikbaar dan zal je hiervan een melding krijgen op je telefoon. Echter kan je de update niet downloaden omdat je dan de melding krijgt dat je deze app niet hebt aangeschaft en daardoor niet kan updaten. Mocht een app na het uitkomen van een update niet meer werken dan rest er niks anders dan de betreffende app te verwijderen en weer de meest recente (gekraakte) versie te downloaden en te installeren.
      Succes!
    • By reneetje1969
      Apps op je Android zetten
      Hieronder een tutorial die ik een tijd geleden eens gemaakt heb. Dit gaat over gedownloade apps op je Android zetten en installeren.
      Apps op je Android installeren
      Let op! Deze handleiding is geschreven op basis van een Samsung Galaxy S en Galaxy S3.
      Deze werkwijze werkte ook prima op een Galaxy Apollo en een Galaxy Gio. De nieuwere toestellen zullen een soortgelijke werking hebben.
      • Allereerst moet je ervoor zorgen dat je volledig toegang krijgt tot al je bestanden op je Android telefoon of tablet en/of de aanwezige externe SD kaart. Op de Galaxy S kon dit op 2 manieren:
      1. Via Applicaties/Toepassingen kies je voor Mijn Bestanden
      2. Mocht het niet lukken via bovenstaande manier, omdat je bijv. de optie Mijn Bestanden niet hebt op je telefoon dan moet je even een File Manager uit de Google Play Store downloaden en installeren. Ik heb voor onze telefoons de app Astro File Manager gebruikt.
      Als het goed is moet je nu via een van bovenstaande methodes toegang hebben tot al je mappen en bestanden op je Android telefoon en/of SD kaart.
      • Sluit de telefoon of tablet aan de de pc. Mocht je PC de telefoon of tablet niet herkennen dan kan je van de Samsung site de nieuwste versie van het programmaatje Samsung Kies downloaden en installeren: Daarna even de PC herstarten.
      • Ga nu via je Windows verkenner of via Samsung Kies naar de betreffende map waarin je het installatie bestand (.apk bestand) wilt plaatsen. Je kan natuurlijk ook even een nieuwe map aanmaken hiervoor. Zo houd je het overzichtelijk. Sleep nu het betreffende .apk bestandje vanaf je PC naar de deze map.
      • Koppel je telefoon weer los van de PC. Ga nu op je telefoon of tablet via Applicaties/Toepassingen => Mijn Bestanden naar de map waarin je zojuist het .apk bestandje hebt gezet of navigeer naar deze map via de Astro File Manager, en klik op de betreffende app die je wilt installeren
      • De app wordt nu geïnstalleerd. Na de installatie vind je de app terug bij je andere apps en toepassingen
      Nog even een paar aandachtspunten:
      Sommige telefoons, zeker de iets oudere, hebben maar een gering intern geheugen/opslag. Dat betekent dat je niet zo heel veel ruimte hebt om apps te installeren. Als je te weinig geheugen/opslag hebt zal je eerst en aantal andere apps moet verwijderen van je telefoon. Ook kan je proberen om bepaalde apps te verplaatsen van het interne geheugen naar de externe SD kaart. Dit doe je door bij de instellingen van je telefoon te kiezen voor Toepassingen => Toepassingen beheren. Selecteer de toepassingen 1 voor 1 en kijk wat de opties voor de betreffende toepassing zijn, bijvoorbeeld Verwijderen of Verplaatsen naar SD-kaart.
      Tevens is het belangrijk om te weten dat de meeste apps met grote regelmaat geupdate worden met als gevolg dat een eerdere versie niet meer (correct) werkt. Is er een update beschikbaar dan zal je hiervan een melding krijgen op je telefoon. Echter kan je de update niet downloaden omdat je dan de melding krijgt dat je deze app niet hebt aangeschaft en daardoor niet kan updaten. Mocht een app na het uitkomen van een update niet meer werken dan rest er niks anders dan de betreffende app te verwijderen en weer de meest recente (gekraakte) versie te downloaden en te installeren.
      Succes!

Toon volledig handleiding

• Latest news

• Nu op het forum

• Hallo @bambi1515, zo werkt het natuurlijk niet, want je moet het zelf ook voor elkaar kunnen krijgen. Open om te beginnen eens een blanco Word pagina die nog helemaal standaard is ingesteld vanuit je Office of Word. Zet boven in de balk in de kolom Alinea jouw regelafstand even op 1,5 en ga vervolgens eens een aantal regels typen zoals ik dat ook heb gedaan. Als je een stuk of 6 regels hebt getypt ga je er een paar aanmerken als Voetnoot zodat de bijbehorende nummers onderaan je pagina komen. Zet nu je muisaanwijzer (pijltje) aan het begin van de regel onder de streep voor het nummer 1 en klik dan op je linkermuisknop. Ga nu weer even boven in je balk naar de kolom Alinea om je regelafstand weer te veranderen en als je met je muis over de verschillende afstanden gaat 1,0 - 1,15 - 1,5 - enz. zie je de afstand op je pagina tussen je voetnoten ook veranderen. klik dan vervolgens de afstand aan die jij wil hebben. Als je nu de afstand tussen de regels wel kan aanpassen zoals dat bij mij ook gewoon lukte, zou ik je adviseren om de tekst van jouw paper opnieuw uit te typen op de manier zoals je nu de test hebt gedaan. Ik zou geen tekst kopiëren uit jouw bestaande paper op een nieuwe blanco word pagina, want dan loop je het risico dat je ook weer een verkeerde regel instelling mee kopieert en krijg je misschien weer dezelfde narigheid met je voetnoten.
    • Ik heb precies gedaan zoals je het omschrijft, maar tevergeefs. Er is nog steeds witte regel tussen voetnoot 6 en voetnoot 7. Zal ik anders de hele paper naar jou sturen dan kun je zelf zien en testen?
    • Weet iemand toevallig in welk bestands type en in welke map ik de games moet zetten op de sd kaart voor de switch  of is hier al een uitleg voor te vinden alvast bedankt 
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Jumanji: The Next Level

• Actie
    • Avontuur

Penoza: The Final Chapter

• Misdaad
    • Drama

Ford v Ferrari

• Drama
    • Actie

Frozen II

• Avontuur