Spring naar bijdragen

Film reviews en gezelligheid


Duken

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

30 minuten geleden zei puppy:

:yahoo::yahoo::vrouwduivel::vrouwduivel::vrouwduivel::vrouwduivel:

Vond 'm tegen vallen in vergelijking met Hacksaw Ridge die was veel mooier  als deze ;)

Ik heb de film gisteren ook gezien. Valt me erg tegen, zeker voor een waargebeurd verhaal.

De film begint nog prima met goede bombardementen. Lang duurde dit helaas niet.

Helaas wordt de film al snel te voorspelbaar. Verder was de film zo nu en dan zeer langdradig, en dat is zonde.

Conclusie: Voor een waargebeurd verhaal, had hier zoveel meer in kunnen zitten :( 

:yahoo::vrouwduivel::vrouwduivel::vrouwduivel::vrouwduivel: (1/5 sterren)

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Me Watchlist voor wat betreft films, ziet er momenteel zo uit. Genoeg te kijken dus :)

PBWxVVQ.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Goede Watchlist ! Mijn smaak. De transformers wil ik eigenlijk nog zien in de bioscoop. Maar onze lijsten komen erg overeen. Storks is overigens ook erg leuk :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Altijd leuk :)

Storks is deze week aan de beurt. Ik ben ook erg benieuwd naar The Boss Baby en Despicable Me 3. De trailers van beide films waren geweldig.

Eens kijken wanneer ze in de bios draaien.

Transformers: The Last Knight ben ik ook wel benieuwd naar. Helaas draait deze op dit moment ook nog niet in de bios.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zo'n Watchlist heb ik trouwens ook voor de series die ik volg of nog aan moet beginnen.

En dan te bedenken, dat ik voorheen in een documentje alles aan het bijhouden was. Welke films of series moet ik nog gaan kijken of volgen. Welke film heb ik gezien of met welke serie ben ik begonnen.

Nu gaat dat fijn automatisch :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
Op 16-4-2017 om 09:24 zei Duken:

 

 

Krijg wat hier bovenstaande niet verwijdert

 

 

I Am Not a Serial Killer (2016)

 
In een klein plaatsje in het midden van het land woont een jongen met moorddadige neigingen. Die neigingen worden veroorzaakt door een gewelddadig verleden. Op een dag krijgt het plaatsje te maken met een bovennatuurlijke moordenaar. De jongen moet hem vernietigen, voordat hij slachtoffer wordt van zijn eigen innerlijke demonen.
 
3,03

Volgens Moviemeter.nl scoort ie :yahoo::yahoo::yahoo:.

Omdat ik gisterenavond nogal beroerd terug kwam van de Dialyse, en meteen me bed in dook wil ik 'm vanavond bekijken :) 

bewerkt door puppy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

I Am Not a Serial Killer komt erbij! Die wil ik ook een keer op mijn gemakje kijken. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Check! Staat ook op me Watchlist :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • 2 weken later...

Aftermath (2017)

Roman is een voorman in de bouw die te maken krijgt met een vreselijke tragedie. Zijn vrouw en dochter komen om tijdens een botsing van twee vliegtuigen als gevolg van een fout van een luchtverkeersleider. Zijn wanhoop wordt nog verergerd door een stel lichtzinnige advocaten die op zoek zijn naar compensatie in ruil voor verantwoordelijkheid. 

 

:yahoo::yahoo::yahoo:Volgens bron : https://www.moviemeter.nl/film/1112167

Ga 'm vanavond nog bekijken !

bewerkt door puppy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Blood Father (2016)

Nadat de 16-jarige Lydia (Erin Moriarty) door haar vriendje, een drugsbaron, erin geluisd wordt voor het stelen van een fortuin aan drugsgeld, slaat ze op de vlucht. Ze kan nog maar bij één persoon terecht: haar vader John Link (Mel Gibson), een eeuwige loser die een dronkaard, drugsverslaafde, bendelid en ex-gevangene is geweest. Hij is echter vastberaden om zijn kleine meisje te beschermen en voor één keer in zijn leven het juiste te doen...

https://www.moviemeter.nl/film/104836

:yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::vrouwduivel:

Geweldig film. Lekker snel, anderhalf uur met een simpel maar goed verhaal. En natuurlijk Mel Gibson. Gewoon kijken , je hebt hem zo uit. ;)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

En opnieuw 2 films voor op me Watchlist :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
Op 2017-4-30 om 21:13 zei puppy:

Aftermath (2017)

Roman is een voorman in de bouw die te maken krijgt met een vreselijke tragedie. Zijn vrouw en dochter komen om tijdens een botsing van twee vliegtuigen als gevolg van een fout van een luchtverkeersleider. Zijn wanhoop wordt nog verergerd door een stel lichtzinnige advocaten die op zoek zijn naar compensatie in ruil voor verantwoordelijkheid. 

 

:yahoo::yahoo::yahoo:Volgens bron : https://www.moviemeter.nl/film/1112167

Ga 'm vanavond nog bekijken !

Ik vond 'm wel aardig tis me wel :yahoo::yahoo::yahoo: waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Resident Evil: The Final Chapter (2016)

De mensheid is op zijn einde in Washington D.C., Amerika. Alice is de enige overlevende na de allerlaatste strijd van de mensen tegen de zombies. Ze moet terugkeren naar Raccoon City, de plek waar de nachtmerrie begon. Hier maakt de Umbrella-organisatie zich klaar voor de doodsteek aan de laatste nog levende mensen. Maar Alice krijgt een onverwachte medestander tijdens haar ultieme poging het kwaad te stoppen.

 

:yahoo::yahoo::yahoo:

Volgens mij kijk deze film lekker weg ^_^

Bron : https://www.moviemeter.nl/film/536428

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Soof 2 (2016)

Na een flinke dosis relatietherapie lijkt de koek voor Soof en Kasper echt op. Het hoge woord komt eruit: ze gaan uit elkaar. Althans, dat wil Kasper. Soof probeert het van de zonnige kant te bekijken, maar is de controle over haar toch al chaotische leven volledig kwijt. De Kooksoof inspireert niet meer, de kinderen lijken vooral bezig met hun tienersores en Kasper slaat te snel een veel te jong en slank ding aan de haak. Soof herpakt zich na een ontmoeting met Jim Cole, maar hun timing blijkt zoals altijd net verkeerd. Dan ontmoet ze de knappe chef-kok en 'foodie' Bauke...

 

:yahoo::yahoo::yahoo::vrouwduivel::vrouwduivel: (3/5)

Voor een Nederlandse vervolg film toch nog erg gelachen. Natuurlijk simpel en niet verrassend maar hij kijk leuk weg en ik had er een gezellige avond door met vrouwlief. Herkenbare scenes en gewoon leuk te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 weken later...

xXx: Return of Xander Cage (2017)

Topatleet Xander Cage is een geheimagent die werkt voor de Amerikaanse overheid. NSA-agent Augustus Gibbons is degene die hem probeert aan te sturen. Wanneer Cage tijdens zijn laatste missie voor dood wordt achtergelaten, verwacht niemand hem ooit terug te zien. Maar hij keert in het geheim terug om zichzelf op een nieuwe missie te storten. Hij moet een extreem gevaarlijk wapen zien te achterhalen, genaamd Pandora’s Box.

:yahoo::yahoo::yahoo:

Volgens : https://www.moviemeter.nl/film/404436

Ik ga 'm dadelijk even kijken :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als ik heel eerlijk ben en ik wil niet overkomen als Octo uit SpongeBob of Gargamel uit de Smurfen, vond ik bijna alle films in de topic een drama! 
De reden waarom ik veel download. De meeste films zijn zo slecht dat ik achteraf geld toe zou willen.. Ligt aan mij, ik weet het, ik ben waarschijnlijk te selectief/kritisch.

De films in dit topic; Split was erg apart, redelijk goed. Uitmuntend acteerwerk van James McAvoy, ik verwacht er meer grote titels zullen volgen waarin hij een rol heeft.
Patriots Day was te doen voor mij iets te simpel en patriottisch. Unbroken (2014) was net te doen, Angelina Jolie was vroeger erg leuk om te zien en Maleficent was prachtig maar als regisseuse is ze iets minder geslaagd.

Hacksaw Ridge staat al tijden op mijn lijstje. Die ga ik nu dan maar eens kijken, morgenochtend toch niets te doen. Behalve wat smurfen vangen en Hacksaw Ridge afzeiken als die ook tegenvalt. :D:gek::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  308
  • Waardering:   215
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  14
  • Lid sinds:  27-10-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

T2 trainspotting (2017)

Er zijn 20 jaar verstreken. Er is veel veranderd, maar ook veel hetzelfde gebleven. Ex-verslaafde Mark Renton keert terug naar de enige plaats die hij thuis kan noemen. Zijn oude maten Spud, Sick Boy en Begbie wachten op zijn komst, maar ook zijn 'oude vrienden' verdriet, verlies, vreugde, wraak, haat, vriendschap, liefde, verlangen, angst, spijt, diacetylmorfine, zelfvernietiging en gevaar, blijken hem op te wachten. Het duurt dan ook niet lang voordat hij in oude gewoontes dreigt te vervallen.

Heb deze een tijdje geleden in de voorpremiere gezien tijdens een marathon, eerst deel 1 en daarna deel 2. Ik vond het een goede film, al vond ik deel 1 wel beter. Ook in deze film weer wat goede fragmenten. Vergeleken met het boek wel wat vlakjes maar dat was met deel 1 ook.

op moviemeter 3,5  en imdb 7,7 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 215
  • 308
  • 14
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

xXx: Return of Xander Cage (2017)

Topatleet Xander Cage is een geheimagent die werkt voor de Amerikaanse overheid. NSA-agent Augustus Gibbons is degene die hem probeert aan te sturen. Wanneer Cage tijdens zijn laatste missie voor dood wordt achtergelaten, verwacht niemand hem ooit terug te zien. Maar hij keert in het geheim terug om zichzelf op een nieuwe missie te storten. Hij moet een extreem gevaarlijk wapen zien te achterhalen, genaamd Pandora’s Box.

:yahoo::yahoo::yahoo::vrouwduivel::vrouwduivel: (3 van de 5 sterren)

Vermakelijke onzin. Actie is spectaculair en goed in beeld gebracht. Zo'n film waarvan je precies weet wat je kunt verwachten en niet moet kijken voor logica en diepgang. Gewoon jezelf laten wegknallen van alle mooie vrouwen en geschiet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
4 uur geleden zei Duken:

xXx: Return of Xander Cage (2017)

Topatleet Xander Cage is een geheimagent die werkt voor de Amerikaanse overheid. NSA-agent Augustus Gibbons is degene die hem probeert aan te sturen. Wanneer Cage tijdens zijn laatste missie voor dood wordt achtergelaten, verwacht niemand hem ooit terug te zien. Maar hij keert in het geheim terug om zichzelf op een nieuwe missie te storten. Hij moet een extreem gevaarlijk wapen zien te achterhalen, genaamd Pandora’s Box.

Oeps die had ik al gepost, dacht ik??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja dat kan puppy ;) maar ik wil mijn review ook nog even plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 weken later...

John Wick: Chapter 2 (2017)

 

John Wick (Keanu Reeves) is een legendarische huurmoordenaar die wordt gedwongen terug te keren uit zijn pensioen. Een voormalige medewerker probeert een schimmige, internationale moordenaarsbende te pakken te krijgen. Vanwege een gezworen eed om hem te helpen reist John af naar Rome, waar hij het op moet nemen tegen de meest dodelijke moordenaars van de wereld.

Lijkt 'm goeie film behoorlijke actie 

Op  https://www.moviemeter.nl/film/641241 soort ie hoog! 

:yahoo::yahoo::yahoo: 

bewerkt door puppy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  41
  • Waardering:   17
  • Prestatiepunten:  310
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-06-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  43

gisteravond The Fate of the Furious (2017) gezien.

Gewoon weer een super filmpje. Niet teveel bij nadenken,verstand op nul.

Qua spektakel overtreft het opnieuw alle voorgaande delen, het begint echt abnormaal te worden, zo ongeloofwaardig maar vooral fantastisch.

De geweldige actie en humor ,doen mij wederom weer op het puntje van de stoel zitten.

Heerlijk mijn favoriet Statham en wat een fijne rol voor Scott Eastwood (jee man wat lijkt die op z,n pa)

Heb 2 uur lang super genoten.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 17
  • 41
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

10 minuten geleden zei ore-sabre:

gisteravond The Fate of the Furious (2017) gezien.

Gewoon weer een super filmpje. Niet teveel bij nadenken,verstand op nul.

Qua spektakel overtreft het opnieuw alle voorgaande delen, het begint echt abnormaal te worden, zo ongeloofwaardig maar vooral fantastisch.

De geweldige actie en humor ,doen mij wederom weer op het puntje van de stoel zitten.

Heerlijk mijn favoriet Statham en wat een fijne rol voor Scott Eastwood (jee man wat lijkt die op z,n pa)

Heb 2 uur lang super genoten.:D

Even naar het nieuwe topic :) verhuizen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...