Jump to content

Private internet access is uit de download en VPN tests de beste provider en nu verkrijgbaar voor €2.60 per maand.

Los dat de dienst en client erg snel en prettig werkt is dit ook één van de goedkoopste VPN providers. We hebben ook een uitgebreide stap voor stap handleiding :)

Lees verder...

Sign in to follow this  
Guest Lovad

MT2S bestand gedownload

Recommended Posts

Guest Lovad

Ik heb een film gedownload met het bestandstype MT2S . Ik ben dit nog niet eerder tegen gekomen. Wat is een MT2S en waarmee speel ik dit af? 

Is uitpakken nodig? 

M2TS bestanden zijn de bestanden die gebruikt worden voor Blu-rays. M2TS, staat voor MPEG-2 Transport Stream en bevatten video en audio. Zij worden vrijwel altijd in Hoge definitie gebruikt voor Blu Ray maar door de meeste omgezet naar een MKV bestand. 

Je kan de M2TS bestanden zonder problemen afspelen met VLC media player

^_^

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Latest news

• Nu op het forum

• Hij is nog steeds online en dat zal hij blijven ook. Bij de nieuwe host kwam de mail binnen een dag binnen, maar die negeren het gewoon Registratie bij een host gebeurd vanuit het buitenland, buiten de eu. Dus theoretisch kan brein niks of ze moeten op het vliegtuig stappen. Nu ben ik een experiment gestart, omdat er poort scans liepen. Als het moet kan ik binnen 5 minuten switchen van host, ben van de poort scans alles af.   Wanneer weet je of je hosting bulletproof is, daar kom je pas achter als je er gehost staat. Zie nu veel sites in Duitsland zitten, ze nemen het van elkaar over omdat het goedkoop is. Ik wist dat cloudflare de host vrij gaf, zelfs mij lukt het om gegevens te krijgen wat ik al jaren roep. Er zijn er veel die denken mijn site staat veilig achter cloudflare waardoor ze niet opletten betreft de hosting en dat kost hun kop. Zelfs de grote sites staan gewoon in cloudflare, je host dat is het belangrijkste en inloggen met een vpn bij cloudflare
    • Het installeren van Spotnet zal vast het probleem niet zijn. Als Spotnet geïnstalleerd is klik je links bovenin op Bewerken>Provider. Op het nu geopende tabblad moet je jouw Eweka gegevens invullen. Ga naar jouw Eweka account en klik bovenin de balk op Helpdesk en op de geopende pagina klik je op Voorbeelden Newsclients en in het vakje naast de tekst Selecteer uw newsclient: selecteer je Spotnet. Er opent nu een tabblad waarop de gegevens staan die jij moet overnemen en invullen op het tabblad in Spotnet.
  • Create New...