Spring naar bijdragen

Office 2016, maar geen contactpersonen


Gast majos

Aanbevolen reactie

Hallo,

 

Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd met Windows 10.

Nu heb ik er ook office 2016 er op gezet, hij doet het prima, alleen mijn contactpersonen heeft hij niet mee genomen, heel raar.

Heb office er af gehaald en opnieuw er op gezet met office 2013, maar weer geen contactpersonen.

Nu heb ik dezelfde handelingen gedaan op mijn laptop en daar staan mijn contactpersonen er wel op.

Weet iemand een oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

1 uur geleden zei Gast majos:

Hallo,

 

Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd met Windows 10.

Nu heb ik er ook office 2016 er op gezet, hij doet het prima, alleen mijn contactpersonen heeft hij niet mee genomen, heel raar.

Heb office er af gehaald en opnieuw er op gezet met office 2013, maar weer geen contactpersonen.

Nu heb ik dezelfde handelingen gedaan op mijn laptop en daar staan mijn contactpersonen er wel op.

Weet iemand een oplossing?

Ik vermoed dus dat u gebruik maakt van Outlook? Dan zou u even naar de volgende link kunnen kijken  https://support.office.com/nl-nl/article/Contactpersonen-exporteren-uit-Outlook-10f09abd-643c-4495-bb80-543714eca73f

Wanneer u uw contactpersonen vanuit Outlook exporteert, wordt een kopie van uw contactpersonen in een CSV-bestand of een ander bestandstype opgeslagen. U kunt dit bestand vervolgens gebruiken om uw contacten in een ander e-mailaccount te importeren.

Wanneer u een kopie maakt van het contactpersonen bestand van op de laptop, mijn voorkeur gaat naar een CSV-bestand , zet deze dan op een USB-stick zodat u deze kan importeren in u Outlook/Office op de desktop.

Mvg. Trizomu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...