Spring naar bijdragen

  • Bitcoins verdienen door te minen met Minergate

     Delen


    Wie heeft er nou niet van gehoord; Bitcoins verdienen of minen. Bitcoins komen tegenwoordig vaak in het nieuws zoals bijvoorbeeld voor het betalen van ransomware of omdat ze steeds meer geld waard worden. Nog geen 7 jaar geleden begon Bitcoin met een waarde van 0.90 cent. Vandaag is deze rond de 1600 euro waard. Bitcoins minen kan tegenwoordig zelfs erg eenvoudig op internet, het enige wat je nodig hebt is een computer en een internetverbinding. ;)

    We zullen nog een uitgebreide handleiding voor het minen van Bitcoins of andere cryptocurrency maken maar voor nu kwamen we deze website tegen waardoor het minen wel erg leuk en makkelijk word. Minergate is een makkelijk programma op Windows, Mac of Linux waarbij je zelf onder andere bitcoins gaat minen op je computer. Ze gebruiken hiervoor de rekenkracht van de eigen computer, voor deze berekeningen krijg je een vergoeding. Het werkt heel eenvoudig, je registreert je op de site, daarnaar download je het mine programma en het programma kiest automatisch de meest winstgevende munt om te gaan minen. :yahoo:

    1: Meld je aan op de website van minergate,

    screenshot-en.minergate.com-2017-05-15-19-56-06.png

    2. Voer je email adres en gewenste wachtwoord in.

    screenshot-en.minergate.com-2017-05-15-19-57-02.png

    3. Download het programma

    screenshot-minergate.com-2017-05-15-19-57-55.png

    4. Installeer, start en log met je aangemaakt account van Minergate in op het programma en druk op "Start smart mining". Klaar is kees!

    Afbeeldingsresultaat voor minergate 6.6

    Houd er rekening mee dat het minen kleine bedragen zullen zijn en je hier zeker niet rijk van zal worden. Bij mijn eerste test verdien je rond de 8 euro als de computer drie dagen aan staat met het programma. Hoe sneller je videokaart of pc is, hoe meer coins je kan minen en hoe meer je zal verdienen. je kan dit programma rustig in de achtergrond laten lopen terwijl je de pc gebruikt. zeker een aanrader om eens te testen en wel leuk om de eerste stappen te zetten in de cryptocurrency wereld van Bitcoins. :goed:

    Minergate.png



    bewerkt door Duken


    Duken
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    Goed artikel, en bedank voor de hint. Je had een ref link moeten plaatsen in het topic, dan had je meegelift op mijn aankopen.

    Ik wou er al een tijd naar kijken maar iedereen was al tijden met bitcoin bezig. Leek een verzadigde markt. Waarschijnlijk zit er nog veel in de altcoins. 

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder
    Op 21-5-2017 om 10:02 zei Duken:

    Pfff bitcoins vandaag meer dan 2000 dollar per stuk waard. Gaat goed met de digitale munt :)

     

    Kak... Ik haat mijn oude berichten.... :P

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    41 minuten geleden zei Duken:

    Kak... Ik haat mijn oude berichten.... :P

    Over 3 jaar haat je misschien al je berichten in dit topic, als 1 BTC $500.000,- waard is.
    John McAfee heeft dat voorspeld, hij zei dat hij zijn 'lid' op live TV zou opeten als hij ongelijk zou krijgen.
    Hoe dan maar ook, over 2,5 jaar ben ik schatrijk of zit ik mij in elk geval dood te lachen. :D

     

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Dat heb ik veel gedaan. Als ik iets niet nodig had en er niet zuur over zou worden als ik het kwijt was, besteedde ik het aan altcoins.
    50 euro is mooi. Als McAfee  gelijk krijgt kan je er over enkele jaren van op een luxe vakantie. :)

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Ja, apart mens, maar ik moet altijd om 'm lachen.
    Hij wou voor het presidentschap gaan, of het een grapje was weet ik niet.
    Waarschijnlijk was hij als president beter geweest dan wat er nu in het witte huis zit... :D

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...