Spring naar bijdragen

ccleaner windows 10


Gast Bijtje

Aanbevolen reactie

Mijn Windows 10 computer is steeds trager aan het worden. Ik heb hem geupgrade vanaf Windows 8. Mijn collega vertelde dat je met ccleaner de PC weer snel kan maken en kan opschonen. Wat is jullie ervaring met ccleaner samen met Windows 10 en welke website gebruik je om ccleaner te downloaden? Ik kan er geen officiële website over vinden. Vind dat een beetje raar dat er geen echte ccleaner website over bestaat :o straks heb ik geen ccleaner maar cctroeper :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   190
  • Prestatiepunten:  1.335
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

CCleaner haalt een hoop troep weg welke nog op het systeem staat en kan ook het register schoonmaken. Maar dit wil niet per direct de computer versnellen.
CCleaner download: https://www.piriform.com/ccleaner
 

Maar laat Malwarebytes en AdwCleaner ook eens een keer scannen. Wellicht zit er iets op je computer wat er niet thuis hoort.
https://nl.malwarebytes.com/
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/

Zelf heb ik CCleaner en Malwarebytes continue actief en het bevalt mij prima!

bewerkt door xipher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 190
  • 265
  • 6

Dank je voor de uitleg. Ik heb hem gedownload via https://www.piriform.com/ccleaner. Dan wel de gratis versie. Er is zo te zien ook een betaalde?

Malwarebytes staat er ook op. Ik heb het idee dat je daarmee de betaalde versie van CCleaner nadoet. Slim!

Pc voelt wel weer sneller . Ik hou je op de hoogte. ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   190
  • Prestatiepunten:  1.335
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

7 minuten geleden zei Gast Bijtje:

Malwarebytes staat er ook op. Ik heb het idee dat je daarmee de betaalde versie van CCleaner nadoet. Slim!

Pc voelt wel weer sneller . Ik hou je op de hoogte. ^_^

Nee dat totaal niet eigenlijk. Met de betaalde versie van CCleaner heb je enkele opties meer. Kijk het maar even na op de downloadpagina.

In ieder geval fijn om te horen dat de computer al sneller aanvoelt! Laat het maar even weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 190
  • 265
  • 6
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  157

Toen ik heb geupdate naar Windows 10 heb ik een nieuwe harddisk moeten kopen (SSD).
Dit omdat om 1 of andere reden Windows 10 de hele tijd mijn harddisk in gebruik had en die te traag was om dat af te handelen, dit maakte mijn PC's ontiegelijk traag.
Windows 10 heeft bij mij ook al 2 harddisks kapot gemaakt daarmee, die zijn gewoon echt dood.

Dus, mocht je een trage Windows 10 hebben, check effe of je een SSD hebt in plaats van een HDD (SSD is een nieuwere, snellere harddisk).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 416
  • 507

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb vorige week een ssd in een behoorlijk oude laptop waar ik aan gehecht ben, geplaatst. Vele studies op die laptop gevolgd, mensen geholpen toen FTD net bestond. In Azie heeft die laptop mij enorm uit de s#it geholpen toen ik zonder geld zat.

Een nieuwe ssd was hij dus waard. Fantastische investering, hij start op als een Formule 1 monster en is doodstil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  157

55 minutes ago, Eagle said:

Ik ben zelf geen fan van CCleaner probeer Privazer eens die is nog grondiger als CCleaner de eerste scan kan wel een uur duren maar daarna gaat het een stuk sneller.

Ik ben altijd heel voorzichtig met zulke tools, van CCleaner weet ik dat hij goed werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 416
  • 507
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Privazer heb ik ook in het verleden gebruikt. Is al een jaar of 4 oud. Prima software, ik heb er geen problemen mee gehad. Goede tip :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38
  • 3 maanden later...

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-11-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  55

Ik gebruik al een  tijd de gratis cleaner Wise Disc Cleaner:  en deze bevalt me tot nu het beste.

bewerkt door Duken
Geen link plaatsen voor nieuwe leden
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 11

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...