Spring naar bijdragen

  • Top 10 meest gedownloade films van 5 juni tot 11 juni

     Delen


    De top 10 meest gedownloade films van 5 juni tot 11 juni. Deze week staat de film ‘John Wick: Chapter 2’ bovenaan, gevolgd door ‘The Boss Baby’ en ‘Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales’ maakt de top drie compleet.

    Week 13 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. John Wick: Chapter 2 is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. 

    Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.

    Het bekijken van deze films kan via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Ook kunt u Kodi gebruiken i.c.m. Exodus om films te streamen en vergeet je VPN verbinding niet.

    Plaats Vorige week. Film IMDb / Trailer
     
    1 (1) John Wick: Chapter 2 8.0 / trailer
    2 (3) The Boss Baby 6.5 / trailer
    3 (…) Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (TS) 7.1 / trailer
    4 (2) Logan 8.6 / trailer
    5 (4) The Fate of the Furious (subbed HDRip) 6.7 / trailer
    6 (5) A Cure For Wellness 6.5 / trailer
    7 (…) Life 6.8 / trailer
    8 (7) Ghost in The Shell (Subbed HDRip) 6.9 / trailer
    9 (8) Kong: Skull Island (Subbed HDRip) 7.0 / trailer
    10 (6) T2 Trainspotting 7.7 / trailer


    William1
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    Handig overzicht, ik kijk er regelmatig naar!

    Wat mij opvalt is dat de IMDB rating soms niet klopt.
    Als een film net uit is, heeft deze vaak een extreem hoge rating.
    Er worden op grote schaal IMDB ratings ingekocht, omdat veel mensen eerst de rating checken voordat ze naar de bioscoop gaan.
    Gebeurd trouwens ook met Rottentomatoes en andere film review websites.
    Waarschijnlijk kennen de tienduizenden mensen die aan de productie van een film meewerken deze ook een zeer hoge rating toe.
    Maar als dat voorbij is, zakt de rating vaak enorm. Soms van een 9 naar een 6 in elke weken. 

    Je kan ervoor zorgen dat de rating altijd up to date is door de IMDB 'Share this Rating' HTML optie te gebruiken, staat aan de linkerkant bij een iedere film/serie.
    Een keer inschrijven, een API aanmaken, daarna is het knippen en plakken. Het is maar een idee, ik hoop dat ik niet overkom als een z@ikstraal. :gek:

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Moderators

    Bedankt voor de tip Barkie! Ik neem ze nu over van torrentfreak, dat zijn dan ook de IMDB cijfers van dat moment. Ik zal nog even kijken of die API combinatie mogelijk is. :goed:

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...