Spring naar bijdragen

PC assembleren: hoe betrouwbaar door de pc winkel in de buurt?


Gast Bambi1515

Aanbevolen reactie

Gast Bambi1515

Hoe betrouwbaar is het om mijn zelf gekochte pc componenten te laten assembleren door de lokale pc winkel in de buurt? Ik bedoel hoe ver reikt hun kennis? Is het beter om mijn pc te laten assembleren door bekende webshops zoals CD-ROM-Land, Altenate en Azerty?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Van  Altenate en Azerty weet ik dat ze in elk geval redelijk professioneel zijn.
Over de lokale PC winkel kan ik niets zeggen.
Misschien werkt er een genie die met één hand een complete systeemkast in elkaar zet binnen 2 minuten, misschien ook niet. 
Online is het vaak goedkoper maar bij een lokale winkel is de support vaak een stuk persoonlijker.
Het hangt helemaal af van het kennisniveau van de personen die de winkel draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Precies wat Barkie aangeeft. Het hangt echt van het kennis niveau af bij de lokale pc boer. Maar opzich is het geen rocket sience meer. Waarschijnlijk kan je lokale pc boer ook een stukje garantie afgeven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Persoonlijk kan ik natuurlijk niet spreken hoe het in Nederland is, ik kan dus juist vanuit België en dan nog uit de buurt spreken, Onlangs heb ik zelf alle benodigdheden gekocht (bij een lokale handelaar) en daar zelf laten in elkaar steken, omdat ik zelf op dat moment echt geen tijd te vinden had, en ik mag zeggen dat ik best wel content ben met de geleverde dienst. Was in een klein uurtje klaar, en heb er zelfs W10 pro bijgekregen, en er was 2 jaar garantie bij inbegrepen. Thuis gekomen en natuurlijk alles nagekeken, en nu staat die lekker te draaien indien de game- en de andere pc bezet is. Om het verhaal dus kort te maken kan ik zeggen dat ik mee ga in de geleverde bijdrage door Duken & Barkie, al moet ik zeggen dat de handelaar waar ik ben gegaan ook zelf pc's samenstelt op aanvraag en tevens alle herstellingen zelf doet of die nu van een merk zijn of op een andere plaats zijn aangeschaft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...