Spring naar bijdragen

Zal me even voorstellen


JPeters

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-06-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi mijn naam is JPeters en kom uit Purmerend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 5

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Van harte welkom op duken! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-06-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dank je wel:)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 5

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-06-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

HOI ik ga binnenkort op vakantie en wil heel graag wat films nederlands gesproken downloaden om mee te nemen op de tablet, maar nou deed ik het altijd via Torrentz 2 eu maar die hebben nu alleen nog maar oude films. Nu probeer er uit te komen waar ik dan moet wezen maar ik kom er helaas niet uit. Kan iemand mij misschien een beetje opweg helpen?

Alvast vriendelijk bedankt

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 5

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi, er zijn verschillende manieren om dat te doen. 

Je kan je inschrijven op bijvoorbeeld place2home.net  (downloaden met een nieuwsserver, geen torrents)
Klik op registeren op place2home.net, dan kom je bij een chatbox uit. Daar moet je een email adres invoeren.
Daarop krijg je een uitnodiging en kan je een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. En als die goedgekeurd zijn, kan je inloggen.
Bij elkaar kan het enkele uren duren maar ik was vorige week bij iemand die er 2 dagen op moest wachten...
Als je eenmaal toegang hebt, dan is het verder zoeken naar de films van QoQ Movies.

Wil je perse torrents downloaden? Ga dan naar place2home.org. Daar ben ik niet bekent mee maar het is een Nederlandse website waarop men torrents kan downloaden.
Ik heb begrepen dat het aanbod bijna hetzelf is als place2home.net @Edit, ik zie net na registratie dat QoQ films worden aangemeld op deze website.
Je kan er dus uitstekende nieuwe films vinden en ze laten je direct toe. En als de downloadsnelheden kloppen, is bijna iedere verbinding te langzaam om de volle snelheid te halen.

Een andere optie is gewoon de thepiratebay.org gebruiken. Je download een gewenste film, zoekt de ondertiteling erbij op bijvoorbeeld yifysubtitles.com
Als je een ondertiteling hebt gedownload, geef deze dan precies dezelfde naam als de film. (Film.avi en Film.srt bijvoorbeeld)
Stop ze in dezelfde folder en open de film met de VLC player voor je tablet. De ondertiteling zal dan vanzelf worden afgespeelt.
Controlleer voor het kijken altijd of de ondertiteling wel synchroon loopt. Er zijn vaak meerdere film rips, meerdere subs, ze gaan niet altijd samen.
Door naar de bestandsnaam te kijken van de film, weet je ook welke versie van de subs je kan downloaden.

De laatste, mijn favoriete oplossing, zeker met een tablet, is Popcorn Time. 
Met Popcorn Time kan je de nieuwste films en series bekijken maar ook direct downloaden.
Ik weet niet of ik een directe link naar popcorn time mag plaatsen, dus plaats ik een link die je zelf even in de browser moet plaatsen. popcorn-time.to
Als je meer wilt weten over Popcorn Time kan je een van mijn persoonlijke websites bekijken, die gaat over Popcorn Time. https://popcorntimedownloaden.nl/

Netflix is natuurlijk ook een fantastische optie als je niet opzoek bent naar de nieuwste films. (vanaf 8 euro per maand, de eerst maand gratis proberen, waarom niet)
Ze hebben een redelijk leuk aanbod en op een tablet kan je veel makkelijk downloaden en dan op vakantie bekijken. 

bewerkt door Barkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-06-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor je antwoord en ik ga daar zeker even naar kijken. Alvast een fijne dag vandaag.

Gr JPeters

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 5

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...