Spring naar bijdragen

  • Google toont de beste torrentsites?

     Delen


    Dat moet niet de bedoeling zijn.

    Via Google kun je eenvoudig een overzicht krijgen aan de hand van een zoekterm. Tik de naam van een regisseur in en je krijgt te zien welke films door hem of haar zijn gemaakt. Tik een beroemde plaatsnaam in en je krijgt de toeristische trekpleisters in een overzicht.

    Wat de Amerikaanse zoekmachine normaal gesproken niet wil tonen zijn torrentsites. Omdat deze sites meestal illegale content bevatten wil Google zijn handen niet vuil maken. Door een bug doet de zoekmachine het toch, ontdekte Torrentfreak.

    Handig overzicht: 

    Via de internationale tak van de site krijg je met de zoekopdracht ‘best torrent sites’ een overzicht te zien. Onder andere The Pirate Bay, 1337x en Isohunt worden aanbevolen door Google. Dat zal ongetwijfeld niet de bedoeling zijn geweest. Via de Nederlandse zoekmachine werkt de bug niet. Nu dit bekend is geworden zal het techbedrijf de bug ongetwijfeld snel fixen.

    besttorrentsites1.png



    bewerkt door Duken


    Duken
    • Leuk 2
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    Ik zie het, ik zat verkeerd te kijken... Er staan nieuws artikelen in die al bijna een dag oud zijn. Belachelijk.... maar wel handig, ik kende enkele van deze torrent sites ook nog niet.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Handig van Google :) ik vraag mij af hoe ze "best" berekenen. Gaat dat op bezoekers en verblijftijd. Of gesprekken binnen forums ? Maar het overzicht is mooi om te hebben door Google. :vriend:

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Het bewijst dat ze het in elk geval niet handmatig doen. Ik denk dat het met de bezoekers en de tijdspan die deze op een torrent site doorbrengen te maken heeft. Maar ook het aantal backlinks speelt waarschijnlijk een grote rol.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...