Spring naar bijdragen

  • Aflevering 4 van seizoen 7 van Game of Thrones (GOTS7E4) is te downloaden

     Delen


    Game of Thrones-kijkers, opgelet! De vierde aflevering van het zevende seizoen staat op internet. Hackers hebben de aflevering gestolen van HBO en vroegtijdig online gezet. Winter is coming early this week...

    Gestolen

    Het gaat om de vierde aflevering van seizoen zeven, genaamd The Spoils of War. Eigenlijk zou deze aanstaande zondag pas in de Verenigde Staten worden uitgezonden. Hackers hebben echter diverse bestanden van de zender HBO gestolen, waaronder de aflevering van de populaire fantasy serie.

    It'image.pngs legit

    Het Britse mediamerk The Telegraph bericht dat de aflevering legitiem en volledig is. De scènes komen overeen met de eerder uitgekomen trailer en afbeeldingen. De kwaliteit van de aflevering is echter slecht. Game of Thrones-fans die de aflevering in HD willen zien, kunnen wellicht beter wachten tot HBO de aflevering officieel uitzendt.

    Twitter

    Er is een download link van de aflevering gedeeld op Twitter. Verschillende Twitteraars denken door het logo bij het bestand dat het om een Indiase televisieversie gaat.

    Nog meer

    Naast de vierde aflevering zijn er ook andere bestanden gestolen. Er zouden documenten, foto’s, video’s, geluidsbestanden en zelfs persoonlijke informatie van een HBO-directeur verworven zijn. Wie de hackers zijn en wat ze met de andere bestanden willen doen, is (nog) niet bekend.  

     



    bewerkt door Duken


    Duken
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    Ik wacht gewoon netjes tot maandag.

    (Ja, Game of Thrones is toch een serie die ik graag volg. Eerder zei ik van niet. Toen ben ik seizoen 1 t/m 6 gaan kijken. Top serie, kan niet anders zeggen )

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Zelfde hier, even wachten voor de hd versie geeft mij toch wat meer kijkplezier.

    1,5tb aan gestolen data is behoorlijk wat, zou dan zomaar kunnen dat ze inderdaad al het hele seizoen hebben, laten we hopen dat we geen last krijgen van spoilers

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Nee spoilers zou een drama zijn. Maar toch is het best knap om bij HBO in te breken. Volgens mij zijn die jongens beter beveiligd dan een gemiddelde overheidsinstelling.

    Winter is coming early ;)

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    5 minuten geleden zei Duken:

     Maar toch is het best knap om bij HBO in te breken. Volgens mij zijn die jongens beter beveiligd dan een gemiddelde overheidsinstelling.

     

    Ongetwijfeld, zou ook eerder denken dat het toch een beetje van binnenuit is gegaan. Iemand met te veel toegang, een verkeerd wachtwoord wat te achterhalen was of zo iets.

    In ieder geval wisten ze hoe ze het moesten aanpakken, HBO zal zeker de "makkelijkste" niet zijn geweest

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Ja dit is ook een leuke reactie op Tweakers. Van buiten zou dit niet mogelijk mogen zijn. Maar zeg nooit, nooit. :)

    Citaat

    Dit is het voornamelijk. De hele kick is dat iets illegaal te verkrijgen is dat legaal nog niet eens is uitgebracht. Iets kunnen zien dat de rest van de wereld nog niet kan zien. En de ironie is dat het uitgerekend de piraten zijn en niet de brave burgers.

    Ik zie er altijd wel het mooie van in.

    Het is een beetje hetzelfde als graffiti, het is vaak oerlelijk vandalisme, maar dan moet je bedenken dat iemand dat bewaakte terrein is binnengeslopen en allerlei gevaarlijke acrobatische toeren heeft moeten uithalen om ergens op een hoog gebouw een krabbeltje te kunnen zetten. Daar moet je dan toch wel een beetje respect voor hebben.

    Hetzelfde geldt voor dit. Hoe kom je in hemelsnaam aan de laatste episode van een van de grootste series? Dan moeten je tentakels ver reiken. Het stimuleert je creatieve brein als je het vanuit die kant benadert. Bedenk je eens welke stappen je allemaal zou moeten nemen om dat te bereiken. En dan dat allemaal uitvoeren en onopgemerkt proberen te blijven. Plus nog eens de ballen die je nodig hebt om dat daadwerkelijk te doen bij een miljardenbedrijf. En dat allemaal voor bragging rights. 

    Dat dit verder niet de beste manier is om de episode in de beste kwaliteit te bekijken is natuurlijk logisch, maar daar draait het eigenlijk ook helemaal niet om. Het gaat erom dat ze het is gelukt. En dat is simpelweg knap.

    Voor de rest mag het natuurlijk niet. Foei, gemene criminelen. Schande!

     

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...