Spring naar bijdragen

  • Top 10 meest gedownloade films van 7 augustus tot 13 augustus

     Delen


    De top 10 meest gedownloade films van 7 augustus tot 13 augustus. Deze week staat de film ‘The Mummy 2017’ bovenaan, gevolgd door ‘Spider-Man: Homecoming (HDTS)’ en ‘Alien Covenant’ maakt de top drie compleet.

    Week 32 is er een nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. The Mummy 2017 is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. 

    Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.

    Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Vergeet je VPN verbinding niet. ^_^

     

     



    bewerkt door Draakie


    William1
    • Bedankt 1
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    King Arthur: Legend of the Sword  was het kijken waard, niet slecht. Alien Covenant mag ik van mijn mamma niet kijken en Spider-Man: Homecoming  ga ik eens proberen als er een retail RIP is.
    Voor Spider-Man: Homecoming  had ik graag willen betalen maar alles is tegenwoordig in 3D en daar krijg ik hoofdpijn van. :D

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Nee, kijk eerst deel 1! Anders begrijp je deel 2 niet helemaal. Als ik kijk naar het soort films dat jij goed vindt, denk ik dat het niet zal tegenvallen.
    Ik zag deel 1 in China, zat er een aantal dagen vast omdat mijn vliegtuig vertraging had. Vier keer gezien. Waarvan drie keer omdat ik zo larerus was dat ik mij er niets van kon herinneren.
    Origineel verhaal, grappig, mooie special effects, goed acteerwerk en de muziek, '80s hits, zijn op een uitstekende manier verwerkt in de film.

     

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...