Spring naar bijdragen

Torrent voor Farming simulator 17


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-08-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wie kan me helpen aan een juiste torrent voor Farming simulator 17?

heb er eentje gedownload gehad met virus. Kreeg erna van iemand een tip om het op dit forum te proberen. 

Ben er een leek in. En talent om dingen te downloaden met virussen ?  

Wie wil me helpen mijn negen jarig zoontje gelukkig te maken? ☺️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 4

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kingsplace.rocks biedt deze game aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kingsplace.rocks is een usenet forum, geen torrent forum. Overigens worden er hier op dit forum geen download links uitgewisseld. Maar kijk een bij dit overzicht. Daar staan genoeg Nederlandse torrentsites. Grote kans dat het spel op een van deze sites staat. Let wel, om zo'n spel werkend te krijgen is gebruik van een crack of patch een vereiste. En deze crack en patches worden door je virusscanner vaak aangezien als virus of trojan. Een zogenoemde 'fals positive'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-08-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Niet iets om als leek als mij te doen nadat ik meerdere virussen heb gehad door te downloaden ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 4

  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  157

1 hour ago, maliti80 said:

Niet iets om als leek als mij te doen nadat ik meerdere virussen heb gehad door te downloaden ?

Wij kunnen je ook niet garanderen welke versie van deze game waar te downloaden is zonder virus, je zou daar toch echt zelf op moeten letten.

Je kan natuurlijk wel zelf zorgen dat je zo min mogelijk last van virussen hebt door een goede anti-virus te installeren, en, NOOIT op een Administrator account ingelogd te zitten wanneer je games download/installeerd en ten alle tijden de games die je download eerst te scannen met een virus scanner voordat je ze installeert.

Je kan bijvoorbeeld bij Portableapps.com gratis een paar virus scanner downloaden die je niet hoef te installeren op je pc, je kan deze dan gebruiken om nadat je je normale virus scanner hebt gebruikt om de game te scannen voordat je hem installeerd, deze nogmaals te scannen met de gratis virus scanners van portableapps.com zodat je in ieder geval met meerdere virus scanners het bestand gecheckt hebt. Meer dan dat kunnen wij zelf ook niet.

We kunnen dus in ieder geval geen links geven naar "goede torrents" oid.

Ik weet dat we hier allemaal graag downloaden, maar, wil je er zeker van zijn dat je zonder virus deze game kan spelen zo lang als je wilt kan je hem ook aanschaffen natuurlijk, ik heb gezien dat die game op internet 15-20 euro is. Als je hem echt graag speelt en je weet echt niet waar je hem kan krijgen is dat natuurlijk altijd ook een optie.

http://www.allkeyshop.com/blog/buy-farming-simulator-17-cd-key-compare-prices/

https://www.kinguin.net/category/30697/farming-simulator-17-digital-download-cd-key/

Dit zijn de eerste links die ik tegen kwam toen ik hem opzocht.

 

  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 416
  • 507
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Top post, precies wat kliko zegt. Sommige games kan je voor een zacht prijsje kopen. Deze game ook. Nou is het nog de vraag hoeveel je zoontje speelt. Voor een paar uur is het zonde maar volgens mij gaat er in zo een farm game heel veel tijd zitten.

De cracks worden trouwens ook steeds lastiger en vervelender. Het kan wel nog steeds. :)

Heb je nog vragen? Je weet ons te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mee eens, waarom downloaden als het zo goedkoop is en je het een leuk spel vindt? Kopen, steun de ontwikkelaars, wie weet maken ze dan nog vele delen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-08-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kopen is ook veel makkelijker voor mij haha

echter heb ik het niet zo breed in de portomonnee en ik weet inderdaad niet hoeveel hij het uiteindelijk gaat spelen. 

Ga me er eens over bedenken. Bedankt voor al jullie tips ☺️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 4

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je toch wilt downloaden en een nieuwsserver wilt gebruiken, probeer er dan 1 gratis uit en ga naar Kingsplace.rocks
Daar plaatsen mensen reacties, als er maleware bijzit, vermelden ze dat waarschijnlijk in de reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  157

Just now, Meh Meh said:

Als je toch wilt downloaden en een nieuwsserver wilt gebruiken, probeer er dan 1 gratis uit en ga naar Kingsplace.rocks
Daar plaatsen mensen reacties, als er maleware bijzit, vermelden ze dat waarschijnlijk in de reacties.

Da's idd ook een mogelijkheid, eweka geeft oa. gratis trials

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 416
  • 507

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik vind Eweka naks, met name de lui erachter. Ik raad SnelNL aan, altijd een goede downloadsnelheid en de retentie is uitmuntend.
Maar er zijn vele providers met een gratis trial.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Snelnl ? Daar heb ik zo een dubbel gevoel bij met die gekke affiliates en spotnet kloon. Maar dat is mijn gevoel, ik heb ze nog nooit gebruikt. Heb gewoon het idee dat ze Spotnet "misbruiken" voor eigen dienst. :ermm:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  157

Just now, Meh Meh said:

Ik vind Eweka naks, met name de lui erachter. Ik raad SnelNL aan, altijd een goede downloadsnelheid en de retentie is uitmuntend.
Maar er zijn vele providers met een gratis trial.

Ach, de lui achter de meeste diensten ken ik niet, wellicht zijn het de grootste klootzakken, zelfde met die VPN provider Cryptostorm, daarvan wordt gezegd dat de eigenaar een pedofiel is, dat je daarom er geen gebruik van moet maken, alleen als ik kijk naar de mogelijkheden die hun VPN aanbied en hoe ze het gebouwd hebben, dat is wel echt oke.

Alleen als je zo gaat nadenken kan je bijna nergens meer wat kopen of diensten afnemen, of je moet echt eerst een heel onderzoek gaan doen naar wie waar werkt en wat hun gedrag is en hoe ze naar de wereld kijken etc etc etc.

Wellicht is de eigenaar van jouw provider wel een klootzak omdat hij een pedofiel en een dierenbeul tegelijk is die ook nog eens racistische trekjes heeft, tsjah, hoe kom je erachter en hoe weet je dat het bij de volgende provider niet zo is? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 416
  • 507

  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  157

3 minutes ago, Duken said:

Snelnl ? Daar heb ik zo een dubbel gevoel bij met die gekke affiliates en spotnet kloon. Maar dat is mijn gevoel, ik heb ze nog nooit gebruikt. Heb gewoon het idee dat ze Spotnet "misbruiken" voor eigen dienst. :ermm:

Daar heb je het al :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 416
  • 507

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zou heel goed kunnen! Wie weet lappen ze zelfs uploaders erbij, weet het niet. Maar ik vind de nieuwsserver echt goed. Vele geprobeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

13 minuten geleden zei Duken:

Snelnl ? Daar heb ik zo een dubbel gevoel bij met die gekke affiliates en spotnet kloon. Maar dat is mijn gevoel, ik heb ze nog nooit gebruikt. Heb gewoon het idee dat ze Spotnet "misbruiken" voor eigen dienst. :ermm:

Ergens is het wel vreemd. Kliko raadt Eweka aan. Als je dan naar de website van Spotnet kijkt, zie je dat ze de hele wabsite hebben volgepropt met affiliate links voor Eweka (en IPvanish een VPN provider, die net zoals Eweka ook van highwinds is) Ik vind het allebei niets maar de kwaliteit van de snelnl nieuwsserver is naar mijn beleving gewoon goed.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

12 minuten geleden zei oʞᴉlʞ:

Daar heb je het al :D

Lol.... Ik hou op ;) snelnl in bed liggen. Hahaha :proost:

Overigens, ik heb heel vroegah nog eerste contact gehad met de Spotnet maker voor de eerste downloads vanuit duken.nl en een handleiding. Later is spot-net gekomen, die hebben de tool een soort van officiële (goede) website kunnen geven . Maar ze zijn niet de maker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-08-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nog 1 vraagje.... heb ergens downloads gezien waar je voor moet betalen.... kan ik er dan vanuit gaan dat dit goedwerkende virusschrijver downloads zijn ?

En als ik hem tweedehands weet te vinden is hij dan ook nog gewoon te spelen? Volgens de winkel kon dat niet maar heb er dus veel te weinig verstand van ?

bewerkt door maliti80
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 4

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Eh, als je de game download via een torrent of usenet website, kan er altijd een virus inzitten. Het is nooit zeker dat dat niet zo is tenzij je de download zeer, zeer, bijna onmogelijk goed controleert.
Als je het koopt weet je zeker dat het goed is, ook als het een echte tweedehands DVD is van de game.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...