Spring naar bijdragen

Pizza, bestellen of in de oven?


Rikkert.

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Als ik het ooit tegen kom, geef ik het misschien een poging. Of een andere rare pizza.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Brrrrr, ben net een broodje aan het eten en zie dat vogel ei met embryo.... Brrrrr daarna over de kaas pizza's. Die hoef ik ook niet meer :P

Deze smaak is nu gecombineerd in mijn hoofd. Kaas embryo pizza. 

Yak :)

 

  • Leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  157

Om eerlijk te zijn lijkt Mac 'n Cheese me al niets, en al helemaal niet op een Pizza, Pasta op een pizza en dan in de oven, het lijkt mij dat die pasta gewoon weer hard en uitgedroogd is als je hem eruit haalt.

De meest gekke pizza die ik (al 2x) gegeten heb is een pizza met een peper olie erop van 2,000,000 scoville, dat is zeg maar net zo heet al de heetste peper ter wereld.
Ik had de laatste keer wel twee slices over want het werd me iets teveel, ben ik naar een party gegaan met die pizza in me rugzak, iemand gaf aan honger te hebben maar er was niets te eten te krijgen, dus ik bied hem een pizza puntje aan met de mededeling dat hij best pittig is, antwoord was: Geen probleem ik ben net een varken ik eet alles.
Nou, heb me rot gelachen, hij nam een hap en hij begon voorzichtig een beetje te kuchen en zag gelijk de tranen in ze ogen springen, hij probeerde zich nog groot te houden maar na de derde (kleine) hap gaf ik aan dat als hij het niet wou hij hem maar weg moest gooien, wat hij ook direct gedaan heeft :D

bewerkt door oʞᴉlʞ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 416
  • 507
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Goed verhaal. Altijd leuk met heet eten, kijken wie het kan volhouden. ;) Maar een pizza met de heetste peper moet ik ook niet hebben. Ik trekt het ook niet. Beetje peper is te doen, maar niet in dat formaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...