Spring naar bijdragen

Utomik ervaringen - stream games


Rikkert.

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met Utomik.
Ik ga het binnenkort zelf proberen, 14 dagen gratis, daarna 6 euro per maand of 10 euro voor 4 personen. Voor onbeperkt kiezen tussen 600 games!

Ben benieuwd of mensen hier van hebben gehoord, al hebben geprobeerd of het gaan proberen.

Ik ga het zo installeren dus ik laat het jullie weten :) 

Als het echt perfect is, kunnen we met wat DukeN members misschien het familie abo nemen, 10 euro p.m., dus 2.50 man als er 4 personen mee doen :P 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Duken veranderde de titel in Utomik ervaringen - stream games
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ziet er tof uit! Ik ben benieuwd wat de latency is. Je kunt het gratis uit proberen. De dienst is ook helemaal niet duur en er staan AAA titels in. Voor 2.50 wil ik het ook wel een keer proberen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Het is een beetje het principe van Steam, alleen dan in abonnement vorm.
Er staan hier en daar enkele top titels (Saints Row2 en 3, Metro 2033 en Last Night, Borderlands 1, Dead Island Riptide).
Echter daarnaast is het vooral oude 'meuk' en indie.

Hoewel ik het idee super vind, vind het het aanbod eigenlijk waardeloos.
 

Ik zal er dit weekend nog even goed de tijd voor nemen. Misschien kijk ik helemaal verkeerd :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  157

Mjah kijk naar de laatst toegevoegde games, dat zijn games van jaren geleden, dat heb je steeds met die cloud gaming services. Cloud gamen klinkt leuk maar je krijgt nooit alle nieuwe games beschikbaar in die systemen, en die games die ze aanbieden ook op die site waar jij naar linkt, die keys voor die games kan je voor een habbekrats kopen op ebay of in van die winkels waar ze die keys verkopen.

Welke ik wel interessant vind is LiquidSky daarmee kan je toegang krijgen tot je eigen Origin, Steam, Blizzard accounts en meer om je eigen games op te spelen waar je ook bent. Je bent dan dus niet afhankelijk van een rits aan oude muffe games die al die cloud gaming services aanbieden maar je kan gewoon je eigen games spelen. ook de allerlaatste op de beste settings etc. Zelfs op je tablet en telefoon ;)

 

bewerkt door oʞᴉlʞ
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 416
  • 507

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Dat klopt, jaren geleden ook een cloud dienst ergens gezien. Kan de naam maar niet herinneren. Ik meende dat daar wel nieuwere games op stonden.. Maar de naam ughh

LiquidSky ziet er nice uit. Echter wel redelijk duur 

Heb zelf een Nvidia tablet, waar je via Gamestream ook games kunt streamen (goh) naar je tablet, en met een controller kunt spelen.
Nadeel: Je pc moet aan staan om het te streamen. Het werkt opzich best soepel. Echter niet wat ik wil. :P 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  157

9 minutes ago, Rikkert. said:

Dat klopt, jaren geleden ook een cloud dienst ergens gezien. Kan de naam maar niet herinneren. Ik meende dat daar wel nieuwere games op stonden.. Maar de naam ughh

LiquidSky ziet er nice uit. Echter wel redelijk duur 

Heb zelf een Nvidia tablet, waar je via Gamestream ook games kunt streamen (goh) naar je tablet, en met een controller kunt spelen.
Nadeel: Je pc moet aan staan om het te streamen. Het werkt opzich best soepel. Echter niet wat ik wil. :P 

Ja, die prijs is ook wat mij tegen gehouden heeft, ik speel wel echt alleen oudere games en heb al jaren geen nieuwe games gekocht of gespeeld voor PC. Ik zit vast aan Command & Conquer elke als ik speel, is dat gemiddeld 1x per maand ofzo, sommige maanden helemaal niet, dus ja dan gaat het nergens over om dat LiquidSky te nemen. Maar als je geen geld hebt voor een nieuwe dikke pc is het wel handig! Reken maar uit, per jaar 240 Dollar, daar haal je geen nieuwe PC voor, zelfs sommige video kaarten zijn al duurder, en die moet je ook blijven upgraden als je wilt blijven spelen. En als je echt veel gamed is dat nog wel te doen, bovendien kan je dan echt overal bij je games op alle pc's en laptops zonder dat ze ruimte in nemen en kan je ze ook nog op je tablet en telefoon spelen, dat is dan wel echt een voordeel. Voor mij is het echter niet echt te verantwoorden om daar 20 dollar per maand voor neer te leggen, mjah, wellicht ga je automatisch ook meer games spelen als het kan. Dat kan natuurlijk ook nog :D

bewerkt door oʞᴉlʞ
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 416
  • 507

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Toevallig... ik heb 5 minuten geleden Origan 24,99 betaald voor een jaar toegang.
Titanfall en Battlefield lijken mij wel grappig. Vele andere titels die ik nu gratis kan downloaden en spelen.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  157

1 minute ago, Meh Meh said:

Toevallig... ik heb 5 minuten geleden Origan 24,99 betaald voor een jaar toegang.
Titanfall en Battlefield lijken mij wel grappig. Vele andere titels die ik nu gratis kan downloaden en spelen.

Dus, als je nu LiquidSky neemt voor 20USD kan je al die games op al je pc's , smartphones en tablets spelen :D

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 416
  • 507

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Moeten we nog aanmelden via een speciale referral link zodat je betaald krijg :P 

Ik vind 20 euro om je eigen games te streamen te duur. Natuurlijk, super vet cool, maar te duur.

Ik wacht nog op de Netflix voor de games. Denk niet dat die er snel zal gaan komen, maar wachten kan altijd

 

@Meh Meh Maar die Origin is wel nice, vooral als je veel Sims wilt spelen. Alle DLC's en je bent al zeker een paar 100 euro kwijt.

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik hoef Origins niets te betalen. Een maal 24,99 voor een jaar en nou ben ik Battlefield al aan het downloaden. :)
Of zie ik weer wat over het hoofd? Toegang tot relatief nieuwe EA games, Titanfall, Battlefield, Need 4 Speed en talloze oudere games... zit er een addertje onder het gras?

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Klinkt inderdaad bijna te mooi om waar te zijn, maar toch is het waar volgens mij :D

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Da's dan wel heel mooi... Voor nog geen 25 euri toegang? Als een game mij echt bevalt ben ik altijd nog bereid om voor de hoofdprijs de Ultra Mega Super Editie te kopen.
Uitstekende manier om piraterij tegen te gaan en toch te verdienen. Spijtig dat het niet voor alle games geld. Als ik binnen 1 interface alle PC games gratis kan downloaden, zou ik daar jaarlijks best 150 tot 200 euro aan over hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Oke eventjes verder geneusd voor Sims 4.

Je hebt alleen de Digital Deluxe Edition, dat is met 3 kleine dlc's, de andere moet je alsnog kopen. Al krijg je wel 10% korting met Origin Acces.
Dat is natuurlijk wel te begrijpen, anders zouden ze niks meer verdienen vond het al vreemd!

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De SIMS is niet echt mijn soort spel. Maar Battlefield 1 was het alleen al waard. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Het is ook niet echt mij spel, maar was wel even benieuwd ivm de grote hoeveelheid dlcs

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van Rikkert. Werkt het goed? Geen last van latency, hoe zijn de grafische instellingen van de games.

It's sounds like to good to be true :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Je download gewoon de games. Dus geen streaming.

Niet gekeken naar instellingen, heb alleen Crazy Taxi gedownload. Zal morgen even kijken met Saints Row 3 :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Download?! Hu... Ik dacht je streamt vanaf hun servers de game op je eigen scherm.

Nu ben ik helemaal benieuwd naar het addertje. Dit zou namelijk wel geweldig zijn. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...