Spring naar bijdragen
skinny666

Wii spelletjes Downloaden voor softmod

Recommended Posts

Welkom op Duken. :D

Er zijn vele plekken waar je Wii games kan downloaden.
Maar de admin @Duken van deze website heeft een Wii en weet het waarschijnlijk beter dan ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar niet :)

Zowel op Usenet als op de nzb forums en torrent sites kan je ze vinden.  Waar download je mee?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan denk ik dat de Piratebay een goed aanbod heeft. 
Maar er zijn ook talloze Nederlandse torrent websites. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat ook een goed idee is om qbittorrent te gebruiken in de plaats van Utorrent.

In qbittorrent zit een zoekmachine. Dan kan je daar zoeken naar Wii en is alles vanzelf zichtbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helemaal waar... Dankzij dat artikel ben ik overgestapt op qBittorrent. Daarvoor gebruikte ik uTorrent, iets later DeLuge.
Wat qBittorrent zo handig maakt zijn de vele extra functies. Zo kan men ook zoeken met qBittorrent. En het programma is erg snel, het start veel sneller dan DeLudge e.d.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Gast
Je maakt een opmerking als gast. Als je een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Irma79
      Onlangs mn wii een softmod gegeven. alles gaat goed, en spellen lopen als een trein. Echter wordt 1 spel constant niet weergegeven via de loader. Terwijl hij via wbfs wel zichtbaar is. Iemand enig idee hoe dit kan?
    • Gast dodo
      Door Gast dodo
      Hoi beste lezers,
      Ik ben nieuw hier ik heb gezocht maar kan het niet vinden. Hopelijk kan een van jullie me helpen ik wil mijn de wii u ombouwen en spellen downloaden maar ik heb geen idee waar en hoe. Weet iemand waar en hoe ik spellen kan downloaden? 
      En dat ombouwen is dat moeilijk of kan ik dat beter laten doen?

• Door DUSKvsDAWN
      Hoi allemaal,
      Ik heb van de week een nieuwe harde schijf gekocht voor m'n wii omdat ik de andere met geen enkele mogelijkheid meer aan de gang kreeg met m'n wii. Dus met veel pijn in m'n hart (en portemonnee) een nieuwe gekocht, een Toshiba Canvio Ready. Heerlijk klein en compact, snelle transactie, top! Deze herkent mijn wii gelukkig WEL. Alleen irriteert iets mij mateloos. Namelijk het feit dat als ik bezig ben met een spel, en regelmatig een zwart scherm verschijnt met de tekst "disk lezen". Nou heb ik al een cd in m'n wii gedaan, om te kijken of dit het tegen zou gaan (er zat er ooit wel eentje in, een blanco geloof ik, die ik er toen uit heb gehaald en weggegooid uit frustratie hihi) maar dat werkt dus niet. Dacht eerst dat het aan USB Loader lag, maar bij WiiFlow en CFG doettie het ook. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Heb al geprobeerd ipv IOS 249 de 250 te gebruiken, en 222, maar dat werkt niet (waar ik al bang voor was). 
    • Door Lindsay
      Hallo allemaal,
      Mijn wii is omgebouwd om gebrande spellen te kunnen gebruiken. 
      Nu heb ik een nieuw origineel spel gebruikt, waarbij de wii zich moest updaten. Nu doen mijn gebrande spellen het niet meer. 
      Wat kan ik doen Zodat ik de nieuwe en gebrande spellen opnieuw kan gebruiken?