Spring naar bijdragen

voorstellen


MiNoU123

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo ik ben nieuw op dit forum en ben bly dat ik er gebruik kan van maken...Ik ben Gunther en woon in oost-vlaanderen..myn hobby's zyn films,series en muziek beluisteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 11

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Welkom op Duken, @MiNoU123 :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Welkom, en veel plezier op Duken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

bedankt Meh Meh ...een vraagje is dit een pagina om films te downloaden of enkel om discussies te voeren over filmsites die ofline zyn gehaald zie dat ik niet meer op PLACEKINGSs.ROCKS geraak..ze halen allemaal van BREin de goede filmsites eraf  maar begryp niet hun bedoeling allemaal de vidiotheken sluiten waar moeten we anders onze films en series halen ..niet betaal baar als je in de vidiotheek een film wilt huren ..nog een geluk dat er nog een paar filmsites over zyn maar BREIN mag er eens mee stoppen vind ik...er gebeuren wel ergere dingen dan de filmsites ofline te halen ...waar zyn ze meee bezig.....ik ben bly dat er nog respect is voor de spotters en de vertalers die er de films en series willen posten maar waar zouden we anders staan moesten we de series en films allemaal moeten betalen????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 11

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

is dit voor te lachen belachelyk ....zoek eens iets beter als je niets anders te vermelden hebt ..rand debiel:bye:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 11

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi @MiNoU123 

Nee, dit is een forum. We bespreken hier van alles. Waarom het niet verstandig is om verslaafd te raken aan kattengrind, hoe je dag was. Internet dingen. Maar ook leren downloaden.
Je kan hier leren downloaden en allerlei vragen daarover stellen. Maar op Duken bieden wij geen films e.d aan. 

Er zijn veel websites waar je allerlei bestanden kan vinden. Het is maar net de vraag wat je zoekt. Download je graag torrents of via Usenet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

je maakt je serieus belachelyk met zo een reactie DUKE.Nl..weet niet waarom deze bladzyde nog online is ..geeft totaal geen nut deze bladzyde als je de mensen uitlacht..heel zwak van u maar trek het my niet aan had niets anders verwacht met zo een belachelyke bladzyde..nog veel plezier met deze nutteloze bladzyde en de groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 11

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

3 minuten geleden zei MiNoU123:

is dit voor te lachen belachelyk ....zoek eens iets beter als je niets anders te vermelden hebt ..rand debiel:bye:

Waarom reageer je nu zo? Ik probeer je te helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik stuur je een serieus bericht en je zit me uit te lachen ..jullie denken dat jullie zomaar iedereen kunnen belachelyk maken(stel een seriueze vraag en dan reageer jy daarop met me uit te lachen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 11

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

op spotnet zit er ook een zo'n randdebiel genaamd popey...je moest eens weten wat die allemaal vermeld ...een echte schande ..ga me niet meer druk maken..de groeten en nog veel geluk met je bladzyde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 11

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Welkom.
Laten we het even gezellig houden? ;)

We geven hier geen downloadlinks naar films, series of andere bestanden. Dit omdat het illegaal is.
Echter kunnen we elk ander wel helpen met een duwtje in de juiste richting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

11 minuten geleden zei MiNoU123:

ik stuur je een serieus bericht en je zit me uit te lachen ..jullie denken dat jullie zomaar iedereen kunnen belachelyk maken(stel een seriueze vraag en dan reageer jy daarop met me uit te lachen 

@MiNoU123 Ik neem aan dat je het hebt over deze smiley die ik bij je bericht heb gezet? react_haha.png

Dat betekent dat ik je bericht grappig vind. Niet dat ik je uitlach. 
Ik heette je welkom, was vriendelijk en probeerde je te helpen. En dan reageer je zo? 

Zou je iemand die je kent, in een bar of op je werk ook zo benaderen? Uitmaken voor een randdebiel? Of doe je dat alleen online? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

sorry maar ik ben een beetje gefrustreerd omdat ze alle vidiotheken sluiten en omdat de fiilmsites zomaar ofline zetten ..waar moeten we onze films en series dan halen ..heb al  vele blayrays vroeger gekocht van 20 euro ...alle respect wie de films post maar iedereen die een film wil zien is niet zo ryk .0..nu met die 4k zie ik dat de series die ze posten al oplopen tot 6 bb is dat de nieuwe trend ...er zyn nog altyd mensen die niet veel geld hebben en je hebt al een film op web-dl van 5gb..dat vind ik toch een beetje overdreven..sorry..maar als je een verzoekje doet in dvix formaat word er zelfs niet meer op gereageerd...ze zetten alle series op mkv formaat maar iedereen is niet even ryk of iemand anders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 11

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

sorry dat ik wat grof overkom maar heb een  heel moeilyke dag achter de rug en ben een beetje gefrusrtreerd omdat BREIEN  niets anders te doen heeft dan filmsites ofline te brengen terwyl ze al lang zolang bezig zyn op SPOTNET terwyl die nog altyd online is ..MOVIES2EXPLORE en KINGSSPLACE.ROCKS halen ze ofline.....op PLACE2HOME heb ik een ban gekregen omdat ik in het verzoekhoekje te veeel mensen wilde helpen met hun verzoekjes om aan series en films te geraken..men is er toch om alkaar te helpen...sorry voor myn uithaal ...maar geraak er frustreerd van...sorrry en hopelyk gaat het morgen beter ....nog een fyne dag ...maar iedereen kan wel eens een slechte dag hebben...dit is geen excuus voor dit op jullie uitte werken dat weet ik ook maar ik hoop dat je me kunt vergeven...het zit me echt tot ........hier

  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 11

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Geen probleem. Doe voortaan alsjeblieft normaal. Wij zijn hier om te helpen en mensen te informeren. Duken is geen Brein. Duken heeft je ook geen slechte dag bezorgd. :D
Als je op een normale, vriendelijke manier vraagt waar je bijvoorbeeld films kan vinden in het DIVX formaat, helpen wij je door je advies te geven.
Maar toon wat respect. Behandel ons zoals je zelf behandeld wilt worden.

Om op je vraag in te gaan, wat voor DIVX films zoek je? Met of zonder Nederlandstalige ondertiteling? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  45
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  1.213
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51
  • Was actief op:  Windows

Nou Meh Meh ,

sterkte!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 45
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nou gelukkig is alles weer goed ;) achter sommige torrent communities zit bijna een hart. Dat blijkt wel, maar kingsplace is nog steeds offline.....

Als place2home een keer gestopt wordt kunnen we wel weer beginnen aan de crazybytes of Twilight CD / dvd's ;:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  45
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  1.213
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51
  • Was actief op:  Windows

Dan ken ik mn verzameling compleet maken, daar heb ik nog een stuk of tig van boven liggen ergens

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 45

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...