Spring naar bijdragen

Wii softmod is gelukt.. Ziet harde schijf niet..


jeffkuh

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-11-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik softmod Wii's voor mensen.. Nu heb ik een probleem.. Ik heb nu een Wii van n mevrouw waarvan alles het ondertussen doet na de softmod op de externe hdd na.. als ik mijn eigen hdd er aan hang werkt ie perfect.. Maar met die van haar niet.. Ik heb alles geprobeert.. Geformatteerd in FAT32 (wat ik altijd doe), NTSC en WBFS.. Niets werkt.. Ik heb 2 fotos van de foutmelding bijgevoegd.. Heeft iemand nog een idee wat ik kan proberen? Alles moet eigenlijk voor 5 december klaar zijn!! Ondertussen ben ik radeloos!20171129_223054.thumb.jpg.0f1f31c530faae955905a1a7824f2537.jpg20171129_223046.thumb.jpg.9a6dbdf77f8aff80ae6fe72217f37464.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

Geplaatste fotos

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Hoeveel GB is deze Externe harddisk? Ik heb een keer een zelfde probleem gehad, dit kon ik oplossen door een truckje. Als je de schijf met bijvoorbeeld partition magic formatteert kan je de grote aangeven. Formatteer hem dan eens met FAT32 tot een grote van 32 GB. Werkt het dan wel? Zoja, dan vergroten naar 128 GB etc. Ik ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-11-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De harddisk is 500GB.. Ik zal het eens proberen!!

 

EDIT:
Ondertussen geprobeerd.. Maar kom niet verder want heb een licensie nodig die ik natuurlijk niet heb.. Heb je daar ook wat voor?

bewerkt door jeffkuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Je kunt het anders ook proberen met 

https://www.partitionwizard.com/download.html

Die is gratis. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-11-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het is gelukt! Tenminste ik heb de hdd verkleint naar 150GB hier even 2 kleine spellen opgezet.. Getest en de homebrew zag de hdd gelukkig wel nu!! Nu ben ik alle spellen er op aan t zetten en nu hopen dat de spellen ook starten maar dat zie ik vanavond wel :) In ieder geval bedankt!! En ohja.. Het had niets met het verkleinen te maken vgm de hdd stond in het formaat GPT wat MBR moest zijn.. Nadat ik dat had aangepast deed hij het :)

bewerkt door jeffkuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Goed om te horen! Probleem dus opgelost en weer iemand die blij is met zijn spelletjes :) Veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...