Spring naar bijdragen

Vraag waar ik niet mee uit kom


Mike78

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-12-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo Allemaal,

Alle eerst excuses als deze vraag hier niet thuis hoort.
Ik weet even niet zo goed waar ik algemene vragen moet stellen.

Vraag 1:
Ik heb namelijk een vraag waar ik niet mee uit kom.
Ik heb een naam portal als je dit vertaald naar nederlands krijg je portaal.
Staat portaal ook voor home.

Vraag 2:
Zijn er meer mensen die de browser chrome gebruiken.
Ik heb zelf 200MB aam internet alleen de browser is erg traag het duurt zelf 10 seconde voor dat hij klaar is met laden.
De browser van windows 10 doet gewoon wat het moet doen dit is ook bij internet explorer werkt ook gewoon prima.
Kan iemand mij hier vertellen hoe ik dit op kan lossen. Er is 1 manier maar dit wauw ik liever niet doen je pc uit het ramen werpen.
Daar is hij een beetje te duur voor :P

Vraag 3:
Ik bouw zelf wordpress maar ik heb zelf ook deze software met betaalde licentie invision power board.
Wat ik heel erg vervelend vind aan het team daar dat je betaalt voor support waarvan je dit niet krijgt.
Is er toevallig iemand hier die erg veel verstand heeft van website's en dan bedoel ik meer op het gebied van html, php, css, js.
Ik wil erg graag wat dingen toevoegen aan het forum. En dingen maken. Ik weet dat je bij vBulletin een plug-in hebt en dit was ook bij place2use dat je die covers van rechts naar links zag voor bij komen.
Ik zou dit ook heel erg graag op mijn forum willen hebben. En nog wat kleine dingen. Ik heb al erg veel dingen zelf geprobeerd maar dit is verschijnkijk niet weg gelegd voor me.
Bij wordpress is dit veel gemakkelijker dat begrijp ik wel. Als iemand zich vrij voelt om mij hierbij te helpen zal ik je heel erg dankbaar zijn. Het is voor mij een hobby en ik heb zelf niet zo grote portemonnee waar ik even de grote flappen op tafel kan legen om een webdesigner. van te kunnen betalen.

Vraag 4: Ik weet niet of ik deze vraag hier mag stellen. Zo niet mijn excuses hier voor.
Zijn er hier mensen die het leuk vinden om mee te willen helpen op een forum als super moderator of global moderator.
profiel foto's en handtekeningen willen maken voor gebruikers. Die op aanvraag gaan.

Voor vraag 3 en 4 mag je me een persoonlijke bericht sturen hier zodat ik me skype naam door kan geven aan je. Dat we op skype deze dingen kunnen bespreken. Het is nog allemaal nieuw de site is ook nog in opbouw en dicht voor bezoekers.

Voor vraag 1 en 2 zie ik wel een reactie en je mag ook een reactie plaatsten over vraag 3 of 4.
Ik ben al erg blij als iemand reageert.

Met vriendelijke groeten,
Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 4
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Dat zijn 4 losse vragen ;)

Vraag 1

Portaal is:

1) deel van een groot gebouw, vlak na de ingang
Voorbeeld:      `trapportaal`    

2) website waarop veel links naar andere sites over een bepaald onderwerp te vinden zijn
Voorbeeld:      `portaal voor duurzaam en ethisch beleggen`    
Synoniem:      startpagina

Vraag 2:

Ik begrijp dat browsen onder internet explorer snel gaat maar met Google Chrome is je internet verbinding heel langzaam? Wat haal je op speedtest.net met Chrome?

Vraag 3:

Misschien kan je wat vinden op https://invisioncommunity.com/files/ daar zijn met je licentie ook veel files te vinden voor  invision power board..

Vraag 4:

Helaas heb ik daar geen tijd voor :)


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-12-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo Draakje,

Bedankt voor je antwoorden.

Vraag 2:
Ik heb zelf ziggo en ik heb 200 MB en 20 MB aan upload. Nu heb ik begrepen dat je ook 200 MB aan upload moet hebben dit is mij alleen maar verteld.
Ik ga binnenkort over stappen naar KPN daar krijg je alles waar je ook echt voor betaalt. Iedereen zo zijn eigen mening over providers. Er is altijd wel wat.

Vraag 3:
Ik zit vaak genoeg op de site te kijken maar volgens mij hebben ze die plug-in niet. Of het staat onder een andere naam.

Vraag 4:
Geen probleem misschien andere mensen die het leuk vinden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 4

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Sorry, zit verkeerd.

 

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...