Spring naar bijdragen

registreren op nzb sites via VPN niet mogelijk


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-01-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedendag,

Zou iemand mij kunnen uitleggen waarom op diverse grote NZB sites, het NIET mogelijk is om via een VPN verbinding te registreren?

Je dient de registratie via je eigen IP-adres te doen en daarna mag je gebruik maken van je VPN verbinding. 

Helaas ben je, welke VPN leverancier je ook gebruikt, al te traceren door je IP-adres tijdens de registratie.

alvast hartelijk dank voor uw reacties,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2

  • Bijdragen:  425
  • Waardering:   44
  • Prestatiepunten:  308
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedemiddag,

Dit zal te maken hebben met de veiligheid. Hoe ze het precies doen zou ik niet weten, maar ik vermoed dat dit te maken heeft met zorgen dat iedereen maar 1 account kan registreren. Door mensen via hun eigen ip te laten registreren kunnen ze zien of er al een account op het ip is en of deze mogelijk ook al een keer verbannen is. Bij registratie via VPN kunnen ze dit niet zien aangezien het ip adres hier wordt gedeeld (wat voor de gebruiker inderdaad weer zorgt voor de veiligheid van de VPN, doordat het ip adres gedeeld is, is niets naar 1 persoon te herleiden).

  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 44
  • 425

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-01-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hoi,

dat lijkt mij onwaarschijnlijk want dan zou een studentenhuis maar één account mogen aanmaken. 

Ook uit het oogpunt van een inval van 'Brein', is het niet logisch want dan zou 'Brein', meteen toegang hebben tot de 'oorspronkelijke' ip-adressen van de gebruikers. Dat ze naderhand inloggen met dezelfde gebruikersnaam via een VPN, bedankjes achter moeten laten, is dan koren op de molen voor 'Brein'.

Correct me if I'm wrong

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Het klopt wat @downloadfreak zegt, en het klopt ook wat @bezemsteel zegt. Registeren kan alleen zonder VPN, daarom werken bans van account vaak goed. Maar je oorspronkelijke IP adres is daarom wel te zien of te achterhalen door het forum. Misschien anders je account registeren op je werk? Daarna kan je verder met je VPN. Het is helaas niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...