Spring naar bijdragen

Snelle VPNverbinding voor matig torrent gebruik


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  72
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  427
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  03-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi,

Als ik op deze site kijk dan begrijp ik dat je tegenwoordig niet meer om een VPNverbinding heen kan.Ik download alleen maar muziek,en ik weet bijna wel zeker dat ik qua hoeveelheid ver onder het gemiddelde zit.Nou heb ik vroeger gebruik gemaakt van VPN One Click maar daar was ik niet te vrede over met name de internet snelheid ging dramatisch omlaag.Ik wil een VPN provider die torrent verkeer ondersteund en snel is.Ik zie goede beoordelingen over ExpressVPN maar nu zag ik net GOOSEvpn,en die heeft op het eerste gezicht een paar voordelen;eenvoudig en Nederlands (belangrijk omdat ik verstokte digibeet ben) en voordelig.Zijn er misschien providers die vooral geschikt zijn voor mijn soort van gebruik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 72
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goedemorgen, een duidelijke vraag :)

Wij hebben zelf een overzicht en reviews over vpn providers. 

Daar kan je een mooie keus uitmaken.

Tipje, kijk naar Pia vpn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

GooseVPN heb ik momenteel nog niet getest. Puur omdat deze VPN-provider momenteel nog geen killswitch-functie heeft. Al zijn ze hier wel mee bezig.
Verder moet je er ook rekening mee houden, dat bij GooseVPN niet alle servers geschikt zijn om te downloaden via torrents. Bij de servers die hier wel voor geschikt zijn, staat een 'P2P' icoontje.

Neem inderdaad zeker bovenstaand overzichtje door.  Zelf test ik momenteel ook oVPN, en daar ben ik ook erg over te spreken. De goedkoopste is inderdaad PIA. Al is Mullvad ook een prima VPN-provider voor 5 euro per maand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  72
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  427
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  03-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dank je wel voor je reactie,als ik naar dat lijstje kijk dan is de keuze wel makkelijk dan ga ik voor jouw tip :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 72
  • 1

  • Bijdragen:  72
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  427
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  03-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dank je Monkie,ook dit is een belangrijk argument,ik denk dat ik er wel zo'n beetje uit ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 72
  • 1

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Alle reviews zijn door mij geschreven. Als je bijvoorbeeld puur kijkt naar de downloadsnelheid die ik met alle VPN-providers die in het lijstje staan en in de testperiode haalde, dan sprong PIA er op dat moment bij mij het beste uit.
Ja, de interface via PIA ziet er erg simpel uit en mag wel eens op de schop. Maar verder werkte het tijdens de testperiode allemaal zonder problemen.

Ik moet wel een kleine kanttekening plaatsen. Al is dat puur mijn eigen ervaring. Nadat ik voor een extra maandje voor PIA had betaald, viel de downloadsnelheid ineens heel erg tegen.
Welke server ik ook probeerde, de snelheid kwam vaak niet hoger dan 20 a 25MB/s. Waar ik eerder zo’n 40 a 45MB/s haalde. Heel erg raar uiteraard.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  72
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  427
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  03-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat is inderdaad raar,maar lig dat aan PIA of kan dat met welke andere provider ook over komen?Overigens heb ik et een zitten googlen naar VPN testresultaten daar werd ik niet veel wijzer van de uitslagen/conclusies zijn zo verschillend dat het de twijfel alleen maar groter wordt.Ik zie wel vaak ExpressVPN in de lijstjes voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 72
  • 1

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bij iedere VPN-provider kan het voorkomen dat een server overbelast is, en dat de snelheid op zo’n moment lager is dan normaal. Ik had ook contact opgenomen met PIA over dit vreemde probleem.
Van alles geprobeerd (van het aanpassen van wat instellingen, tot het opnieuw installeren van de app), helaas hielp niets.

ExpressVPN is inderdaad ook een bekende VPN-provider. Al ben ik daar dan weer minder over te spreken. De downloadsnelheid viel tegen en me NAS was niet te benaderen als ExpressVPN draaide.
Na wat mailen was hun laatste advies dat ik de VPN maar uit moest schakelen zodat me NAS wel zichtbaar werd. Daar betaal ik natuurlijk niet voor.

Reviews lezen is inderdaad handig. Zo heb je een indruk welke VPN-providers er zijn en welke er goed scoren. Al blijft het natuurlijk lastig om vooraf te kunnen bepalen of VPN-provider A die in een review goed scoort, jou ook goed bevalt.
Het beste kun je er zelf meerdere testen. Zo kun je voor jezelf een lijstje maken met VPN-providers die je wel en niet goed bevallen. De VPN-providers hebben allemaal een niet-goed-geld-terug garantie. Bevalt het niet? Dan stuur je een mail met een verzoek tot terugbetaling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  72
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  427
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  03-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kogel door de kerk.Nogmaals dank,ik ga voor PIA.:yahoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 72
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...