Spring naar bijdragen
Monkie

Gearbest bulb en ledstrip V2

Recommended Posts

Op 28-1-2018 om 12:03 zei GearBest:

Als je er nog geen hebt zou ik wachten op de V2 versie en er dan daar een paar van halen :)

Kwam toevallig onderstaande afbeelding tegen op Amazon.de. April 2018 dus. Ben benieuwd of het klopt.

lbHlYO9zRzY._UX970_TTW__SR970,200_.jpg

Hebben jullie bij @GearBest al enig idee wanneer de nieuwe bulb en ledstrip beschikbaar komen? Of horen jullie dat ook pas kort voor een release?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Monkie:

Kwam toevallig onderstaande afbeelding tegen op Amazon.de. April 2018 dus. Ben benieuwd of het klopt.

lbHlYO9zRzY._UX970_TTW__SR970,200_.jpg

Hebben jullie bij @GearBest al enig idee wanneer de nieuwe bulb en ledstrip beschikbaar komen? Of horen jullie dat ook pas kort voor een release?

Wij hebben er zelf nog geen informatie over helaas. We zullen die ook pas horen vlak voor de release en zijn dan afhankelijk van de voorraad die de leverancier ons geeft :) Ik weet er dus nog vrij weinig over helaas.

• Leuk 1
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Versie 2 van de Yeelight Bulb kwam ik zojuist tegen op de site van Gearbest. Nog niet te bestellen op dit moment.
Wel enkel nog de witte. De RGB-versie kom ik (nog) niet tegen.

Hopelijk zakt de prijs snel. De witte kost momenteel 29 euro. Ben benieuwd naar de prijs van de RGB bulb.
Hopelijk zakt ‘ie snel naar rond de 15 a 20 euro. :)

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vet :) hopen dat de prijs nog even rond de 25 EUR blijft. 

Ik moet mijn V1 modellen namelijk nog ontvangen :angel:

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu de Yeelight ledstrip nog. Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Hopelijk volgt deze ook in april. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 26-3-2018 om 17:11 zei Duken:

Ik moet mijn V1 modellen namelijk nog ontvangen :angel:

Volgens mij is de eerste V1 onderweg. :gek:

het-v2-offensief-raket-1.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat is er nou verbeterd in V2 ten opzichte van V1? Alleen wat minder stroom of nog functies waarom ik mijn net 2 weken in gebruikte V1 lampen moet vervangen? ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Duken:

Wat is er nou verbeterd in V2 ten opzichte van V1? Alleen wat minder stroom of nog functies waarom ik mijn net 2 weken in gebruikte V1 lampen moet vervangen? ;)

Ik kan zelf niet zoveel verschil vinden. Iets hoger wattage, maar ik zou de versie 1 zeker niet vervangen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je, ik kon inderdaad ook geen verschillen vinden zo snel. :) We houden het nog bij v1

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door GearBest
      Wij kunnen de meest scherpe kortingscodes bieden van de Chinese webwinkel GearBest. Los van de korting die je krijgt via het gebruik van de onderstaande product links kan je met de coupon-code extra korting op het product toevoegen.
      We hebben een overzicht van alle dag aanbiedingen. De sheet update elke dag dus bekijk deze elke dag voor nieuwe aanbiedingen.
      Douanekosten? Als de de producten koopt via de onderstaande Duken.nl links en kiest voor de EU Priority Line verzendmethode kiest worden (eventuele) douanekosten vergoed!    
      Veel koop plezier 
    • Door GearBest
      Wij kunnen de meest scherpe kortingscodes bieden van de Chinese webwinkel GearBest. Los van de korting die je krijgt via het gebruik van de onderstaande product links kan je met de coupon-code extra korting op het product toevoegen.
      We hebben een overzicht van alle dag aanbiedingen. De sheet update elke dag dus bekijk deze elke dag voor nieuwe aanbiedingen.
      Douanekosten? Als de de producten koopt via de onderstaande Duken.nl links en kiest voor de EU Priority Line verzendmethode kiest worden (eventuele) douanekosten vergoed!    
      Veel koop plezier 
    • Door GearBest
      Veel koop plezier 
    • Door GearBest
      Douanekosten? Als de de producten koopt via de onderstaande Duken.nl links en kiest voor de EU Priority Line (DPD) verzendmethode kiest worden (eventuele) douanekosten vergoed!    
      Veel koop plezier