Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Hi,

Ben aan het kijken voor een air purifier. Dat spul van Dyson ziet er leuk uit, maar is wat overpriced vind ik. Daarom verder gaan zoeken. En ik kwam er al snel achter dat Xiaomi ook meerdere air purifiers heeft.

Nu viel mijn oog op het volgende model: Original Xiaomi OLED Display Smart Air Purifier 2S.
Nu was mijn vraag, zijn jullie ook van plan om dit model vanuit een EU-Warehouse te gaan versturen?

Alvast bedankt :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Monkie:

Hi,

Ben aan het kijken voor een air purifier. Dat spul van Dyson ziet er leuk uit, maar is wat overpriced vind ik. Daarom verder gaan zoeken. En ik kwam er al snel achter dat Xiaomi ook meerdere air purifiers heeft.

Nu viel mijn oog op het volgende model: Original Xiaomi OLED Display Smart Air Purifier 2S.
Nu was mijn vraag, zijn jullie ook van plan om dit model vanuit een EU-Warehouse te gaan versturen?

Alvast bedankt :)

Ja dat klopt inderdaad. Helaas gaat deze de komende tijd niet naar een EU warenhuis komen. Wel heb ik echt heel goed nieuws vandaag. Het is gelukt om te regelen dat douanekosten volledig vergoed worden als je een bestelling plaatst met Priority Line. Deze is voor dit product ook nog een gratis. 
Tevens heb ik nog een coupon code kunnen regelen.
Gebruik deze link van de Original Xiaomi OLED Display Smart Air Purifier 2S met coupon code: XMAP2S
Dan kom je uit op een prijs van €182,40

• Leuk 1
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is nog eens fijn wakker worden. Geen douanekosten en ook nog eens een leuke korting op het product.
Tot wanneer is deze kortingscode geldig? Momenteel nogal druk, dus ik zal waarschijnlijk ergens in de loop van volgende week pas de bestelling plaatsen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Monkie:

Dat is nog eens fijn wakker worden. Geen douanekosten en ook nog eens een leuke korting op het product.
Tot wanneer is deze kortingscode geldig? Momenteel nogal druk, dus ik zal waarschijnlijk ergens in de loop van volgende week pas de bestelling plaatsen.

Fijn dat we je goed  nieuws hebben kunnen brengen deze morgen. De code zal nog een paar dagen beschikbaar blijven of totdat het limiet (aantal keren coupon code is gebruikt) is gehaald. Ik kan dit dus niet met zekerheid zeggen of die dan nog beschikbaar is, maar vrees ervoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei GearBest:

Fijn dat we je goed  nieuws hebben kunnen brengen deze morgen. De code zal nog een paar dagen beschikbaar blijven of totdat het limiet (aantal keren coupon code is gebruikt) is gehaald. Ik kan dit dus niet met zekerheid zeggen of die dan nog beschikbaar is, maar vrees ervoor.

Zodra ik het ga bestellen, probeer ik of de code nog werkt. Je weet het nooit. Anders hoop ik dat er tegen die tijd nogmaals een leuke kortingscode geregeld kan worden. :)
Trouwens, is de MI Home app ook in het Engels beschikbaar? Me Chinees is nou niet een van me sterkste kanten, helaas :P

bewerkt door Monkie
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Google translate :P 

Of LOI hogeschool Chinees leren hehehe. Lastige taal. ;)

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Monkie:

Zodra ik het ga bestellen, probeer ik of de code nog werkt. Je weet het nooit. Anders hoop ik dat er tegen die tijd nogmaals een leuke kortingscode geregeld kan worden. :)
Trouwens, is de MI Home app ook in het Engels beschikbaar? Me Chinees is nou niet een van me sterkste kanten, helaas :P

Dat is prima. Mocht die dan niet meer werken dan weet je me te vinden ;)

De Mi Home app werkt ook in het Engels tegenwoordig en werkt heel erg fijn. Deze heeft zelfs laatst een nieuwe update gekregen waardoor alles er heel netjes uit zien. Je Chinees heb je dus niet nodig ;)

• Leuk 1
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Monkie:

Mooi dat de app in het Engels beschikbaar is. Heb wat video's bekeken, en dat app ziet er inderdaad zeer netjes uit.

Ja is echt een hele fijne en handige app. Ben er zelf heel tevreden over :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De code werkt gelukkig nog. Dus ik heb inmiddels een bestelling geplaatst.
Voor de zekerheid ook gekozen voor ‘Shipping insurance’ voor die 4 euro toch wat meer zekerheid.

Nu rustig afwachten totdat DPD me speeltje komt bezorgen. :)

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Monkie:

De code werkt gelukkig nog. Dus ik heb inmiddels een bestelling geplaatst.
Voor de zekerheid ook gekozen voor ‘Shipping insurance’ voor die 4 euro toch wat meer zekerheid.

Nu rustig afwachten totdat DPD me speeltje komt bezorgen. :)

Super om te horen en alvast veel plezier ermee! :)

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei GearBest:

Super om te horen en alvast veel plezier ermee! :)

Dat komt vast wel goed. :) Hoelang is de stroomkabel die erbij zit? Ik heb ongeveer 2.5 meter nodig namelijk.
Volgens mij heb ik hier geen verlengsnoer liggen, dus dat wordt waarschijnlijk een langere stroomkabel kopen. Klopt het dat de connector die in de Air Purifier gaat, een C5-connector is die je bijvoorbeeld voor laptop-adapters kunt gebruiken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei Monkie:

Dat komt vast wel goed. :) Hoelang is de stroomkabel die erbij zit? Ik heb ongeveer 2.5 meter nodig namelijk.
Volgens mij heb ik hier geen verlengsnoer liggen, dus dat wordt waarschijnlijk een langere stroomkabel kopen. Klopt het dat de connector die in de Air Purifier gaat, een C5-connector is die je bijvoorbeeld voor laptop-adapters kunt gebruiken?

Poeh daar durf ik geen antwoord op te geven, want dat is productspecifieke informatie waar ik helaas niks over weet. Sorry

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei GearBest:

Poeh daar durf ik geen antwoord op te geven, want dat is productspecifieke informatie waar ik helaas niks over weet. Sorry

De bestelling is al verzonden, zag ik zojuist. Weer erg snel. :)
Maakt niet uit. Ik kijk er wel naar als het binnen is. Een langere stroomkabel is zo besteld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Monkie
      Kwam toevallig onderstaande afbeelding tegen op Amazon.de. April 2018 dus. Ben benieuwd of het klopt.

Hebben jullie bij @GearBest al enig idee wanneer de nieuwe bulb en ledstrip beschikbaar komen? Of horen jullie dat ook pas kort voor een release?
    • Door GearBest

Hallo Members!
        Elke week zullen er in dit topic voor diverse categorieën fantastische aanbiedingen gepost worden. Deze aanbiedingen zijn prijsknallers, aangezien het om nieuwe producten betreft die een plaats in de spotlights verdienen en/of flashsaleprijzen die voor de eerste x aantal producten tegen een fixe korting besteld kunnen worden. Wij zullen proberen zoveel mogelijk variatie te behouden tussen de categorieën.

Exclusive Brands Special

Onder deze special behoren producten van exclusieve merken, zoals Alfawise, FuriBee, Utorch, Zanflare, Gocomma, Zanmini en cozinni. Zij staan bekend om producten te leveren met de juiste prijskwaliteitverhouding. Deze producten maken jouw dagelijkse bezigheden eenvoudiger en efficiënter. Zo bieden zij producten aan voor jouw keuken, jouw huiskamer, maar ook gadgets voor in jouw auto of zelfs jouw eigen drone. Neem snel een kijkje!

JMGO M6 Portable DLP Projector Special

Deze special is speciaal voor de JMGO M6 Portable DLP Projector. Dit is een handige DLP Projector die jij overal mee naar toe kunt nemen om de beelden van jouw telefoon te delen met anderen door middel van de projector. Daarnaast worden er in deze special ook nog andere projectors van het merk JMGO weergegeven.

JUNSUN T518 Car Dashcam Special

Tegenwoordig zijn er steeds meer mensen die autorijden met een dashcam in de auto. Dit is zeer verstandig, zeker wanneer er een ongeluk gebeurt. Twijfel jij om er eentje aan te schaffen, bekijk dan deze special die wellicht voor jou een goede optie is.

Gaming Gear Special

Voor onze gamers hebben we ook een special waarbij er degelijke controllers en gamingmuizen worden aangeboden. Deze producten zullen jou gamingervaring verbeteren en handiger maken. Ben jij al klaar om jouw tegenstanders te verslaan? Neem dan hier een kijkje.

Mobile phones Special

In het huidige tijdperk waarbij smartphones onze databases zijn voor al onze agenda's, social media's en dergelijke, kunnen wij niet anders dan ook een special voor deze categorie aanbieden. In deze categorie worden enkel smartphones aangeboden van merken zoals Xiaomi, OnePlus en meer!

Winter Olympics Special

Met de Olympische Winterspelen in het vooruitzicht willen wij iedereen de kans geven om zich voor te bereiden op deze geweldige periode van winterse activiteiten. In deze categorie vind je diverse gadgets en kleding om jouw Winterse Olympische spelen compleet te maken.
    • Door GearBest

Hallo Members,
      Dit topic gebruiken we voor onze deals en coupons die lopen op onze website
      Wij proberen deze dagelijks te updaten, zodat je elke dag weer de nieuwste aanbiedingen krijgt.
      De geplaatste coupons worden vaak ook door andere websites/dealsites gebruikt, hierdoor kan het voorkomen dat een coupon soms al snel door het maximale aantal gebruik heen is. Wees er dus snel bij!
      Ben je op zoek naar een coupon voor een product en zie je deze er niet bij staan. Vraag deze dan aan in het Coupon Codes Aanvragen topic.

Kijk ook op onze website voor al onze producten!

• Door Draakie
      In dit topic houden we de korting en coupon codes van de periode Januari 2018 bij welke gebruikt kunnen worden voor kortingen op producten bij Gearbest. 
      22 Januari:
      Bluedio T2+ Wireless Bluetooth V4.1 Stereo Headphones with Micrphone Headset Support TF Card FM Function
      https://www.gearbest.com/headsets/pp_182198.html?lkid=11416209
      Koringscode:  T2QET

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Xiaomi Redmi Note 5A

voor €107,78 met coupon code: gpb5a

Alfawise X5 Robotic Vacuum Cleaner Strong Suction Work with Alexa - EU PLUG BLACK

voor €149,24 met coupon code: AlfawiseFeb9

Alfawise S60 Window Cleaner Cleaning Robot - EU PLUG WHITE

voor €101,15 met coupon code: AlfawiseFeb10

FuriBee X215 PRO 215mm FPV Racing Drone - BNF - WITH FRSKY RECEIVER COLORMIX

voor €132,65 met coupon code: FuribeeFeb5

FuriBee DarkMax 220mm FPV Racing Drone - PNP BLACK

voor €137,63 met coupon code: FuribeeFeb7

FuriBee X140 140mm Micro Brushless FPV Racing Drone - PNP COLORMIX

voor €101,98 met coupon code: FuribeeFeb9

Colorful iGame 1050Ti Gaming Video Graphics Card

voor €215,57 met coupon code: C1050TI

Jumper Ezbook 2 Ultrabook - CN PLUG SILVER

voor €140,95 met coupon code: GBTPC46

Xiaomi Men Classical Business Laptop Backpack

voor €19,89 met coupon code: Laptop2317

Xiaomi Portable Business Genuine Leather Bifold Wallet

voor €16,57 met coupon code: GBXMWT2304

NEW Men and Women Winter Warm Full Face Cover Winter Ski Mask Cat Hat

voor €10,69 met coupon code: Hat0202

Animal Paw Print Crew Socks

voor €5,72 met coupon code: Socks00118

Male Nylon Belt for Outdoor Training

voor €6,09 met coupon code: Belt0115

Turn-Down Collar Epaulet Embellished Single-Breasted Fleece Coat

voor €34,96 met coupon code: Coat0801

WSGYJ Plain Slim Fit Men\'s Shirts with Front Pocket

voor €8,69 met coupon code: Pocket 0801

Men's Fashion Printed T-shirts

voor €7,12 met coupon code: FPTshirts

Cagarny 6820 Male Quartz Watch

voor €7,45 met coupon code: Cagarny01

Megir 1010 Men Quartz Watch with Genuine Leather Band

voor €5,80 met coupon code: Megir1695

Junsun H99 7.0 inch 1080P Allwinner Chip Car GPS Navigator - EUROPEAN MAP SILVER AND BLACK

voor €74,61 met coupon code: flash sale

KOOLNEE K1 Trio 4G Phablet 6GB RAM 128GB ROM 16.0MP Dual Rear Cameras Fingerprint Recognition Face ID

voor €198,99 met coupon code: flash sale

KOOLNEE K1 4G Phablet 4GB RAM 64GB ROM

voor €124,36 met coupon code: flash sale

WUIBN Brown Bear Style Russian Nesting Matryoshka Dolls Gift 5PCS - BROWN 25

voor €9,11 met coupon code: Flash Sale

DIY Engineering Vehicle Style Educational Toy - 163pcs - COLORMIX

voor €5,38 met coupon code: Flash Sale

100X 400X 1200X Microscope for Science Exploration - COLORMIX

voor €8,28 met coupon code: Flash Sale

Scary Cockroach Infrared Remote Controlled Toy - BROWN

voor €6,62 met coupon code: Flash Sale

Magnetic Putty Toy Stress Reliever for Kids and Adults for Fun 6PCS - COLORMIX

voor €9,94 met coupon code: Flash Sale

1:10 4WD Off-road RC Truck - RTF - BLUE

voor €121,05 met coupon code: Flash Sale

RZ001 OLED Display Fingertip Pulse Oximeter SpO2 Oxygen Monitor for Healthcare Home Use - COLORMIX

voor €8,28 met coupon code: Flash Sale

T8 DIY CNC Engraver Printer Machine

voor €140,95 met coupon code: Flash Sale

Geeetech 3D WiFi Module for 3D Printer

voor €28,18 met coupon code: Flash Sale

FLSUN F3 Auto-leveling Dual-nozzle DIY 3D Printer Kit

voor €315,06 met coupon code: Flash Sale

ALLDOCUBE iPlay 8

voor €58,03 met coupon code: Flash Sale

VOYO Q101 4G

voor €116,07 met coupon code: Flash Sale

MSI GL62M 7REX - 1252

voor €903,76 met coupon code: Flash Sale

MSI GL62M 7RD - 223CN

voor €764,91 met coupon code: Flash Sale

Teclast P10 Octa Core Tablet PC

voor €107,78 met coupon code: Flash Sale

zanflare C4 Multifunctional Battery Charger - EU PLUG BLACK

voor €21,55 met coupon code: FLASH SALE

Utorch Wake Up Light Touch Sensor Clock LED Bedside Lamp - ROSE GOLD

voor €15,75 met coupon code: FLASH SALE

Creative i - light Smart LED Nightlight - TWIN-BED WARM WHITE

voor €25,70 met coupon code: FLASH SALE

Lumintop IYP365 LED Pen Light - CREE XP-G2 R5 BLACK

voor €9,94 met coupon code: FLASH SALE

Archon DH26 Underwater 100m Headlight Cree XM - L U3 1000lm 3 - Mode Highlight LED White Diving Light (2 x 26650 Battery)

voor €82,82 met coupon code: FLASH SALE

BRELONG Rechargeable 3D Printing Moon LED Night Light - WHITE LIGHT+WARM WHITE LIGHT WHITE

voor €14,92 met coupon code: FLASH SALE
    • Of gratis ook echt gratis is, is natuurlijk de vraag. Krijg je bij een gratis VPN-provider geen reclame te zien? Hebben ze ook een 100% no-log policy?
      Je hebt er meerdere, vaak wel met beperkingen in bijvoorbeeld het dataverbruik per maand. Stream je bijvoorbeeld veel? Dan moet je hier wel rekening mee houden. Windscribe: 10 Gigabyte per maand.
      Hide.me VPN: 2 Gigabyte per maand.
      Tunnelbear: 500mb per maand. Bekijk eventueel ook deze pagina eens. Een goedkoop en goed alternatief is bijvoorbeeld PIA.
    • hallo allemaal is er een vpn die free is zou wel handig zijn    gr