Spring naar bijdragen

  • Top 10 gedownloade films van 19 februari tot 25 februari

     Delen


    De top 10 meest gedownloade films van de periode 19 februari tot 25 februari. Deze week staat de film ‘Justice League’ bovenaan, gevolgd door ‘Thor Ragnarok’ en ‘Pitch Perfect 3’ maakt de top drie compleet.

    Week 8 zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige weekJustice League is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.

    Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Vergeet je VPN verbinding niet. 



    William1
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    Ik ben vanavond naar de bioscoop geweest, You Were Never Really Here gezien.
    Niet slecht maar zeker geen meesterwerk. Ik ging wat depri naar de bios, maar ging zwaar depressief naar huis.
    Nogal deprimerende film. Hopelijk is The Shape of Water beter, die wil ik vanavond kijken.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Dat is jammer mehmeh. Het verhaal van de film klinkt als een lekkere actie / misdaad film.

    Joe (Joaquin Phoenix) is een gekwelde oorlogsveteraan met een duister verleden. Hij heeft het nu op zich genomen om vrouwen te redden uit de mensenhandel en de seksindustrie. Wanneer het redden van een meisje uit een bordeel in Manhattan mis gaat krijgt hij een storm van geweld en corrupte macht over zich heen, die uit is op wraak.

    Spijtig dat je dan in een drama film terecht komt. :(

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Ik heb You Were Never Really Here ook in de bios gezien. Het verhaal viel me erg tegen. Mede daardoor duurde de film voor me gevoel erg lang.
    Ik weet niet of jij dat gevoel ook had @Meh Meh, maar de film deed me denken aan Taxi Driver.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    7 uur geleden zei Duken:

    Dat is jammer mehmeh. Het verhaal van de film klinkt als een lekkere actie / misdaad film.

    Dat is mijn hele punt ja, ik dacht dat het gewoon een goede actie/misdaad film zou zijn. Met wat meer klasse, Joaquin Phoenix is immers een uitstekende acteur.
    Ik verwachte precies wat @Monkie ook noemt, een soort Taxi Driver film. Grappige is, ik was bij een bioscoop waar ze de film aankondigen, er staat dan iemand voor het scherm die een korte inleiding doet. 
    En die man, zei toevallig precies hetzelfde, de film heeft iets weg van The postman always rings twice en Taxi Driver! :D
    Deze film deed me denken aan Taxi Driver, hij was net zo deprimerend maar qua opzet is het nog geen eens een slap aftreksel ervan. :sheep:
    Op weg naar huis herinnerde ik mij waarom ik zo vaak download. Het verhaal lijkt leuk maar soms kwak ik een film uit na een half uur.
    Het tientje zal me stinken maar dat ik tijd uittrek voor zo'n baggerfilm... zonde. 
    Recenties zijn nu nog goed, maar slechts weinig mensen hebben de film gezien. Nu is het een 7,4 met  ‎3.456 stemmen. Dat zal zeker zakken naar een 6,5 of lager binnen 2 weken.

    Dat was mijn wekelijkse potje zielige gezeik,  ik kan er weer een week tegenaan... :P

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Hahah heerlijk stuk om te lezen en herkenbaar :)

    Wij hadden het met de orient express. Mooie scènes maar de trailer is spannender. Mooi twee uur mogen uitzitten in de bioscoop.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    De film Darkest Hour stond ook nog op me lijstje om te gaan bekijken in de bios. Kwam toevallig al een goede versie tegen, dus dan kijk ik de film vanavond fijn thuis :).
    Ben erg benieuwd hoe Gary Oldman de rol van Winston Churchill neerzet.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    1 uur geleden zei Duken:

    Hahah heerlijk stuk om te lezen en herkenbaar :)

    Wij hadden het met de orient express. Mooie scènes maar de trailer is spannender. Mooi twee uur mogen uitzitten in de bioscoop.

    Bedankt, die heb ik net op de HD van mijn beamer gezet, ik wou 'm vanavond kijken.
    Gezien de vrij snel gevallen ratings wis ik 'm maar.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...