Jump to content
Guest Ziggoloos

Formule 1 2019 kijken via live streams zonder Ziggo?

Recommended Posts

1 uur geleden zei Duken:

De race in de verkorte doorspoelen versie bekeken. Ik zal nog niks spoiler maar hij was wel saai... :)

Ik was van de week ook aan de race en dat heb ik ook doorgespoeld. 🤪

• Haha 1

48 minuten geleden zei Meh Meh:

Ik was van de week ook aan de race en dat heb ik ook doorgespoeld. 🤪

Hahahahahaha heerlijk. 🤣🤣🤣

• Haha 1

Morgen de race in BAHREIN en vandaag de kwalificatie om 16.00. Ik verwacht Max op plek 5

Morgen China, ik ben benieuwd :)

23 uur geleden zei Duken:

Morgen China, ik ben benieuwd :)

Zooooooo wat een saaie bedoeling..... Pffffff

Ben in staat om te stoppen met kijken. :(

tired zzz GIF

Dat heb ik altijd met de Formule 1. Verveel me helemaal dood, zelfs als iedereen uit zijn plaat gaat. Niet mijn ding vrees ik.
De techniek die ze in een F1 wagen weten te stoppen, dat vind ik wel enigszins fascinerend. Maar de race doet mij nooit wat.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By smurf038
      Hoe kan ik het snelheid verschil meten tussen deze partijen, heb nu 400/40 max,  maar we krijgen binnen kort glasvezel en ik denk dat dat sneller is maar weet eigenlijk niet goed hoe ik dit vergelijken moet.
      Wij willen wel interactief tv houden maar vastrecht bellen eraf.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit van Ziggo  naar glasvezel moet omrekenen?

Alvast bedankt

• By MV33
      Hallo allemaal,
      Ik ben aan het proberen F1 races te downloaden met Nederlands commentaar van een aantal jaar geleden. Degene die de Races gepost heeft: F1Junkie is helaas al een tijd niet meer actief. Ook zijn de nzb bestanden die ik wil downloaden meer dan 5 jaar oud en is het voor mij niet mogelijk deze uit te pakken. Zou iemand mij misschien kunnen helpen? Of heeft iemand misschien oude f1 races met Nederlands commentaar tot zijn beschikking?
    • By Trizomu
      De man die Ziggo-modems kopieerde en doorverkocht krijgt vijftien maanden celstraf. De 37-jarige Remko van D. hoeft die niet meer uit te zitten, maar moet nog wel een taakstraf uitvoeren.
      Van D. werd veroordeeld tot vijftien maanden cel, waarvan twaalf maanden voorwaardelijk. Nadat de man vorig jaar werd gearresteerd, zat hij al drie maanden in voorarrest, waardoor hij niet meer terug hoeft naar de gevangenis.
      Hij moet nog wel een taakstraf van 180 uur uitvoeren. Aanvankelijk eiste het Openbaar Ministerie (OM) drie jaar cel tegen de man. De straf viel lager uit, omdat de rechters niet alle aanklachten bewezen vinden.
      De man zegt dat hij in geldnood zat na een ruzie met zijn broer en ouders. Klanten betaalden hem 100 tot 150 euro en kregen vervolgens een gekloond modem, waarmee ze gratis internet en televisie in huis haalden.
      Ze hadden daar geen Ziggo-abonnement voor nodig. Door toedoen van Van D. dacht Ziggo dat de kopieën echte modems van betalende klanten waren. Enkele honderden mensen kochten zo'n apparaat.
      Van D. werd vrijgesproken van het maken van schadelijke software en lidmaatschap van een criminele organisatie. Wel werd hij schuldig bevonden aan computervredebreuk, witwassen en het aanbieden van illegale telecomdiensten.
      Handlangers krijgen eveneens straffen
      Ook twee handlangers van Van D. stonden terecht. Ziggo-monteur Abdelhamid F. (42) plaatste de modems bij mensen thuis, leverde de gegevens van betalende klanten aan en zette als het nodig was schakelaars om in Ziggo-kastjes op straat. Hij kreeg 180 uur taakstraf en twee maanden voorwaardelijke gevangenisstraf.
      De 31-jarige Armando L., die de modems voor Van D. uit het bedrijfsmagazijn van Ziggo haalde, werd veroordeeld tot twee maanden voorwaardelijk en 150 uur taakstraf.
      Alle verdachten hebben hun rol toegegeven. Tijdens het proces zeiden ze dat ze proberen hun leven weer op orde te krijgen. Zo probeert Van D. een vaste baan in de ICT te krijgen. Hij solliciteerde bij onder meer Ziggo, maar daar werd hij niet aangenomen.

Toon volledig nieuwsbericht
    • By Trizomu
      De man die Ziggo-modems kopieerde en doorverkocht krijgt vijftien maanden celstraf. De 37-jarige Remko van D. hoeft die niet meer uit te zitten, maar moet nog wel een taakstraf uitvoeren.
      Van D. werd veroordeeld tot vijftien maanden cel, waarvan twaalf maanden voorwaardelijk. Nadat de man vorig jaar werd gearresteerd, zat hij al drie maanden in voorarrest, waardoor hij niet meer terug hoeft naar de gevangenis.
      Hij moet nog wel een taakstraf van 180 uur uitvoeren. Aanvankelijk eiste het Openbaar Ministerie (OM) drie jaar cel tegen de man. De straf viel lager uit, omdat de rechters niet alle aanklachten bewezen vinden.
      De man zegt dat hij in geldnood zat na een ruzie met zijn broer en ouders. Klanten betaalden hem 100 tot 150 euro en kregen vervolgens een gekloond modem, waarmee ze gratis internet en televisie in huis haalden.
      Ze hadden daar geen Ziggo-abonnement voor nodig. Door toedoen van Van D. dacht Ziggo dat de kopieën echte modems van betalende klanten waren. Enkele honderden mensen kochten zo'n apparaat.
      Van D. werd vrijgesproken van het maken van schadelijke software en lidmaatschap van een criminele organisatie. Wel werd hij schuldig bevonden aan computervredebreuk, witwassen en het aanbieden van illegale telecomdiensten.
      Handlangers krijgen eveneens straffen
      Ook twee handlangers van Van D. stonden terecht. Ziggo-monteur Abdelhamid F. (42) plaatste de modems bij mensen thuis, leverde de gegevens van betalende klanten aan en zette als het nodig was schakelaars om in Ziggo-kastjes op straat. Hij kreeg 180 uur taakstraf en twee maanden voorwaardelijke gevangenisstraf.
      De 31-jarige Armando L., die de modems voor Van D. uit het bedrijfsmagazijn van Ziggo haalde, werd veroordeeld tot twee maanden voorwaardelijk en 150 uur taakstraf.
      Alle verdachten hebben hun rol toegegeven. Tijdens het proces zeiden ze dat ze proberen hun leven weer op orde te krijgen. Zo probeert Van D. een vaste baan in de ICT te krijgen. Hij solliciteerde bij onder meer Ziggo, maar daar werd hij niet aangenomen.

• Latest news

• Nu op het forum

• Alle personen die door BREIN zijn gepakt leveren de mediaspeler inclusief de software (software die daar dus door die personen is opgezet) wat het juist voor de wetgeving illegaal maakt. Je hoeft in dit geval dus zelf niets meer te installeren, maar alleen je mediaspeler aansluiten. Je betaald dus in feite de kosten van de mediaspeler + een zeer gereduceerd bedrag voor illegale (gehackte) abonnementen van betaalzenders.
    • Website: Extremeusenet.nlCouponcode: 25easterKorting: 25%Geldig tot en met: niet bekend
    • De Lego Film 2 Dat het niet per se een slecht idee hoeft te zijn om een (animatie)film te baseren op beroemd speelgoed bewezen de makers van The Lego Movie vijf jaar geleden al. De animatiefilm van regieduo Phil Lord en Christopher Miller combineerde het Deense constructiespeelgoed waar we allemaal groot mee zijn geworden met een charmant verhaal over de goedgemutste bouwvakker Emmet die de strijd met Lord Business aanging.  Dit laat onverlet dat de animaties wederom van hoge kwaliteit zijn. Ook al is alles uit de computer komen rollen, je krijgt door de fijntjes uitgewerkte texturen compleet met vingerafdrukken, krassen en vetvlekken het idee dat je met echte Lego te maken hebt. Grandioos zijn de momenten waarop Emmet en zijn vrienden stante pede een voertuig in elkaar moeten zien te flansen. De nummers van de onderdelen vliegen je om de oren. bron: https://www.filmtotaal.nl/recensie/13365 Download bestand The Lego Movie 2: The Second Part (2019) [WEBRip] [1080p] [YTS] [YIFY] Grote 1.7 GB bron Afbeeldingen   De Lego Film 2 downloaden via Torrent / NZB / Stream Directe links naar websites voor De Lego Film 2 NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan.    Meer informatie in onze huisregels.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

The Lego Movie 2: The Second Part

• Actie
    • Avontuur

Baantjer het Begin

• Misdaad

Game of Thrones

• Sci-Fi & Fantasy
    • Drama

Captain Marvel

• Actie
    • Avontuur