Spring naar bijdragen

Waar kan ik farcry 5 downloaden voor de pc?


Gast Timmer

Aanbevolen reactie

Ik wil graag farcry 5 spelen. Ik wil hem graag downloaden voordat ik en koop voor online spelen.

Er is nergens een demo te spelen.

Maar er zijn zoveel downloads van farcry 5. Weten jullie welke torrent of usenet download van farcry 5 werkt en te vertrouwen is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De beveiliging van deze game is meer dan goed. Er zijn altijd wel versies te vinden. Helaas verwerken de posters er allerlei rotzooi in, van malware, adclickers tot coinminers die op de achtergrond worden geïnstalleerd. 
Op de betere websites, waar spots en torrents worden gecontroleerd, is Far Cry 5 nergens te vinden. Dat geeft mij het idee dat er geen bruikbare versie is die je kan downloaden.

Op thepiratebay.org zie ik net deze reactie onder een Far Cry 5 post. Andere mensen klagen dat er geen crack bij zit. Junkies... :ermm:  Ik zou er maar niet aan beginnen, deze game is nergens te vinden, nog niet althans.

 
Citaat

 

PEOPLE DO NOT DOWNLOAD IT AND IMMEDIATELY STOP SEEDING !!! IN THIS TORRENT ARE THREE (3) MINERS !!! ONE (1) Win64/CoinMiner.CZ HIDDEN IN SoundMixer.exe AND TWO (2) Win64/CoinMiner.DC HIDDEN IN SoundN.exe AND SoundA.exe !!! THANK YOU


 

 
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

bedankt voor het uitzoeken. jammer dat er geen goede versie is. een demo is er ook niet. dan wacht ik een leuke actie af en anders op een goede release zonder extra bitcoin miners ;) dat zal niet zo goed zijn voor mijn computer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wacht enkele weken of beter nog, maanden. Steam heeft soms uitstekende kortingsacties. Daarnaast zijn er na enige tijd vaak andere websites die middels een partner coupon games voor een leuke prijs aanbieden.
En, als je dan toch liever een geripte versie wilt hebben, dan zijn die er ook. Far Cry 5 is net uit, mensen die de beveiliging kunnen omzeilen zijn er waarschijnlijk net mee begonnen.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...