Jump to content
Sign in to follow this  
Guest bartje28

ebookparadijs nieuw torrent site

Recommended Posts

Guest bartje28

hallo was even aan het zoeken op google ale via deze weg dan he http://informatieplatform.nl/filesharing/nederlandse-torrentsites/

heb weer een nieuwe torrent site gevonden 

http://www.ebookparadijs.org/login.php?returnto=%2F

alleen over ebooks 

blijkbaar 

wat ik raar vind er komen meer en meer torrent sites bij de laatste tijd hebben jullie die indruk ook niet

maar goed 

fijne avond nog

Wil me aanmelden maar lukt niet. Ik moet mijn cookies aanzetten. Hoe??

Op 19-8-2019 om 15:21 zei John1602:

Ik moet mijn cookies aanzetten. Hoe??

Het zou zo maar kunnen dat je instelling in je Internet Browser cookies weigert, maar sommige websites willen gegevens op jouw computer opslaan die je ook weer nodig hebt om onder je gebruikersnaam in te loggen. Voor de aanmelding bij Ebookparadijs moet je dus even je instelling veranderen. Ik heb een website gevonden waar exact omschreven staat hoe je cookies moet accepteren of weigeren in de verschillende Internet Browsers onder dit linkje

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Latest news

• Nu op het forum

• Hallo ik ben pieter   ik hou van films en muziek en games speel ik ook graag hoop dat ik iemand blij kan maken met een oplossing en dat ik zelf ook wel eens geholpen word met probleempjes hou het netjes en gezellig
    • - - - - A  ( 5 letters )    fout 2/10  c/v    letter c en v zijn fout 
    • Als het probleem met die voetnoot ruimte tussen de regels niet aanwezig is als je de aanwijzing van @Guardian opvolgt, maak jij kennelijk ergens in het opmaken van je Paper een fout in de tekstindeling of het toekennen op een verkeerde plek van een voetnoot. Het is een beetje raar dat je denkt dat hier op Duken.nl iemand is die een door jou gemaakte fout in je Paper wel even kan herstellen. Misschien is er iemand op het Helpmij.nl Office forum die je kan helpen jouw paper door te spitten en te ontdekken waar het voetnoot probleem is ontstaan.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Jumanji: The Next Level

• Actie
    • Avontuur

Penoza: The Final Chapter

• Misdaad
    • Drama

Ford v Ferrari

• Drama
    • Actie

Frozen II

• Avontuur