Spring naar bijdragen

Mysteryworld.life stopt, wat nu? Alternatief?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   12
  • Prestatiepunten:  1.162
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  06-08-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

we zijn momenteel de site aan het vullen, ik kan jullie nu al melden dat Den Spike er ook zit :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 12
  • 29
  • 2

  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  1.704
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-12-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

3 minuten geleden zei naafke:

we zijn momenteel de site aan het vullen, ik kan jullie nu al melden dat Den Spike er ook zit :D

TOP :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 24

  • Bijdragen:  39
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-01-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@naafke,

Ik neem aan dat je een héél nieuwe site bedoeld?
Want zoals 'Gast Koop' hierboven al heeft voorspelt is

http://www.mysteryworld.life/board

weer online.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 39

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   12
  • Prestatiepunten:  1.162
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  06-08-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik citeer

Nee, dit is een geheel nieuwe site op een nieuwe server, die nu door mij beheerd wordt. Ik heb niet de intentie om keer op keer een fantastisch postteam en talloze leden in de kou te zetten.
Doordat ineens de stekker eruit werd getrokken en ik geen enkele kans meer kreeg om iemand in te lichten werd dit alternatief geboren. 

Mysteryworld mag dan nu weer in de lucht zijn, maar zij zijn belangrijke posters kwijt, die of gestopt  zijn of anders op onze nieuwe site te vinden zijn....waaronder Den Spike.

Dus iedereen die Den Spike zoekt, weet nu waar die zit evenals andere topposters die hebben afgehaakt bij mysteryworld. 

Het staat iedereen vrij om lid te blijven van mysteryworld, aan de ander kant nodigen wij iedereen uit zich aan te melden bij:  the-universe.org Ik heet jullie alvast hartelijk welkom in ieder geval.

Javtracker.

bewerkt door naafke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 12
  • 29
  • 2

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-04-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

en het grappigste van alles, je hebt geen recht van eigen mening bij hun.

Als je zegt dat je de site er raar uit vond zien en de berichtgeving hier. Wordt je op speciaal gezet en verbannen.

Zogezegd trek je dan een conclusie. Wat boeit mij wat er gebeurt is, een mening mag je geven, bij hun dus niet.

ik, en denk wel andere, zijn nu verbannen omdat we er wat van zeiden. beetje kinderachtig helaas

Kortom mysteryworld is niet meer de plaats om te zijn.
ze helpen het zelf naar de shit zo... was leuk en gezellig, een eigen mening moet je kunnen geven, wordt alleen blijkbaar niet gewaardeerd.

bewerkt door Daemondevil
een toevoeging
  • Heeft gewonnen! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 3

  • Bijdragen:  69
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-12-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op ‎24‎-‎4‎-‎2018 om 07:22 zei Gast ikweethetwel:

@tievieman

Ze zijn denk ik gestopt door bedreigingen die mensen zoals jij doen, wel alles meenemen maar ondertussen de boel bedreigen, zoals meer sites gestopt zijn door mensen zoals jij.

maak je bekent ????? laf hoor ?  maar wel het bewijs dat jullie dreigen met ips bekent te maken ? zoals al meerdere andere mensen al bekent hadden gemaakt ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 69

  • Bijdragen:  69
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-12-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op ‎26‎-‎4‎-‎2018 om 10:00 zei Daemondevil:

en het grappigste van alles, je hebt geen recht van eigen mening bij hun.

Als je zegt dat je de site er raar uit vond zien en de berichtgeving hier. Wordt je op speciaal gezet en verbannen.

Zogezegd trek je dan een conclusie. Wat boeit mij wat er gebeurt is, een mening mag je geven, bij hun dus niet.

ik, en denk wel andere, zijn nu verbannen omdat we er wat van zeiden. beetje kinderachtig helaas

Kortom mysteryworld is niet meer de plaats om te zijn.
ze helpen het zelf naar de shit zo... was leuk en gezellig, een eigen mening moet je kunnen geven, wordt alleen blijkbaar niet gewaardeerd.

Zonder woorden en wil je contact  met me op nemen Daemondevil respect .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 69

  • Bijdragen:  39
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-01-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Om de totale leegloop aan posters en spotters te verdoezelen gaat

http://www.mysteryworld.life/board

zich momenteel verlagen tot het plaatsen van  video-content zonder Nederlandse ondertiteling.
Hoe ver kun jezelf verlagen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 39

Ja ja Mysteryworld iedere keer weg en dan weer retour, het is  gewoon een zooitje. 

Nu is er de nieuwe site the-universe.org met Jav en Spike, ziet er na een paar dagen al geweldig uit, kom eens kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-04-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

19 uur geleden zei tievieman:

Zonder woorden en wil je contact  met me op nemen Daemondevil respect .

ik ga hier geen woorden meer over wisselen.

Respect was en is ver te zoeken, in mijn ogen als je zo met mensen om wilt gaan.
Wat er ook tussen anderen gebeurt is.

Die mening mogen anderen zelf vormen ik ga er geen woorden verder aan vuil maken en hoef daar geen contact met andere voor op te nemen.

Ik hou het zoals duken het al zei, laat iedereen verder in zijn waarde.

bewerkt door Daemondevil
kleine bewerking
  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 3
  • 2 weken later...
Gast Theo 11
10 uur geleden zei Gast TheHitman:

De nieuwste site van Javtracker en Den Spike is gewoon  the-universe.org . Nu dat de meeste posten weg zijn en er alleen nog kopieer gedrag is bij MysteryWorld en dat King en Queen op dit moment een stalin regime uitvoeren is het verstandiger eens ergens anders te kijken.

M.b.t. je persoonsgegevens ik kan uit eigen ervaring vertellen dat hier niet correct mee om gegaan word.

Ik ga hier nu toch eens op reageren, wanneer houd het nu eens op dat iedereen elkaar zwart maakt ?? En nee ik hoor bij geen 1 site. Iedere site heeft zijn eigenaardigheden. Alle verhalen komen van 1 kant, en hou er rekening mee dat iedere site die uit de lucht gaat, jullie minder kunnen downloaden. Tot dat er geen 1 site meer in de lucht is. Door dit soort verhalen en valse beschuldigingen van the hitman wat ik hele gevaarlijke uitspraken vind , gaan sites kapot.  En dat er hier reclame word gemaakt voor Javtracker zijn site omdat er geen leden komen en hun op deze manier proberen leden te trekken is wel heel erg triest.

Vergeet 1 ding niet als je het over  privacy hebt moet je vooral zeker naar   the-universe.org gaan , doe voor al is een whois zie je naam adres van de eigenaar, dat is inderdaad privacy. Verder wens ik alle sites succes in deze moeilijke usenet tijd !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast anoniem
3 minuten geleden zei Gast Theo 11:

Ik ga hier nu toch eens op reageren, wanneer houd het nu eens op dat iedereen elkaar zwart maakt ?? En nee ik hoor bij geen 1 site. Iedere site heeft zijn eigenaardigheden. Alle verhalen komen van 1 kant, en hou er rekening mee dat iedere site die uit de lucht gaat, jullie minder kunnen downloaden. Tot dat er geen 1 site meer in de lucht is. Door dit soort verhalen en valse beschuldigingen van the hitman wat ik hele gevaarlijke uitspraken vind , gaan sites kapot.  En dat er hier reclame word gemaakt voor Javtracker zijn site omdat er geen leden komen en hun op deze manier proberen leden te trekken is wel heel erg triest.

Vergeet 1 ding niet als je het over  privacy hebt moet je vooral zeker naar   the-universe.org gaan , doe voor al is een whois zie je naam adres van de eigenaar, dat is inderdaad privacy. Verder wens ik alle sites succes in deze moeilijke usenet tijd !

Kijk dit is eens een keer iets verstandigs wat ik hier lees, wat betreft die Hitman kan wel van alles zeggen maar wat is er dan gebeurd met je privacy ? Ik vind dit soort niet bewezen of onderbonden uitspraken zeer laag bij de gronds en tonen eigenlijk de ware aard van de spreker. Wat betreft de opmerking van theo11 moet ik zeggen dat ik geschokt ben hoe idioot eenvoudig het is een beheerder op te sporen die geen verstand van zaken heeft, dus ieder lid daar staat open voor de buitenwereld, hoezo privacy ? Verder bemoei ik me hier niet mee, als zo doorgaat maken de mensen usenet onmogelijk verder te bestaan. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast bartje28

usenet is niet meer zoals het was 5 jaar geleden toen ik er instapte maar ja komt ook door brein nu heb ik zelf een acount op place2home.net een zeer goede forum maar ben tot een besluit.gekomen dat ik in december 

mijn usenet acount stop zet en verder ga via de torrent sites heb er ondertussen na lang zoeken 14 torrents en daar vind ik behoorlijk veel films en serie en muziek

en de usenet wereld telt  maar 5 tal forums met films en series met nl subs 

dus heb mijn keuze gemaakt zeg in decmber vaarwel usenet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Fluitjecent

Het is inderdaad vreemd dat  the-universe.org hier reclame aan het maken is, ben er 1 keer geweest maar nooit meer. Er zitten een paar leden, het gros is het team zelf. 

Posten worden gejat want zelf kunnen ze niks. Javtracker denkt dat hij directeur is met zijn regeltjes, als je de site op gaat krijg je eerst een hoop regels te zien. 

Geef mij maar place2home, beste site die er is.. Dan nog het afkraken naar andere sites wat hij doet, of hij stuurt teamleden die dat voor hem moeten doen. Als je zo een site moet openhouden door af te geven op andere sites kun je er beter mee stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  69
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-12-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

zie je wel nullonbetrouwbaar ?

prettig weekend null

Spoiler
Spoiler

 

 

 

bewerkt door tievieman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 69
Gast Tievievrouw p2hgebruiker
7 uur geleden zei tievieman:

zie je wel nullonbetrouwbaar ?

prettig weekend null

  Inhoud verbergen
  Toon verborgen inhoud

 

 

 

tievieman (toetsenbord held) jij bent toch diegene die er voor gezorgd heeft dat meerdere site zijn gepakt  door brein  en nog meer sites bedreigd hebt. Volgens hele betrouwbare bronnen.  Mensen er zijn zoveel mooie sites laten we die niet met zijn allen kapot maken, door oorlog te voeren, door al die sites die nog bestaan kunnen we genieten van mooie films.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Zullen we dit niet hier doen Tievievrouw / p2hgebruiker? Anders krijgen we een moddergooi topic en daar is het niet voor bedoelt en ook helemaal niet nodig. Zoals eerder aangegeven:

Elke forum heeft zijn goede en slechte kanten, ook hebben de verschillende NZB sites hun eigen kwaliteiten en kunde. Volgens mij heeft men veel plezier aan de bestaande en oude kingsplace / mysteryworld en mogen we blij zijn dat ze bestaan.
Dus voordat we elkaar kan bestoken met negativiteit wil ik verzoeken om elkaar; en alle andere nzb sites op de juiste manier te behandelen. 

22 uur geleden zei Gast Theo 11:

Verder snap ik niet dat Duken in deze oorlog meegaat, heel jammer 

Daar ben ik het mee eens, dat willen we absoluut niet. We mogen blij zijn dat er NZB forums zijn. :vriend:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  69
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-12-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb alle Respect voor alle  Nzb sides null en hiermee wil ikzelf deze discussie afsluiten ondanks de beschuldiging van  Tievievrouw wat zomaar uit hem/haar duim is gezogen.

Spoiler

Daar ben ik het mee eens, dat willen we absoluut niet. We mogen blij zijn dat er NZB forums zijn. :vriend:

helemaal mee eens Duken😉

 
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 69

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik sluit mij aan bij Duken, dit is een gezellig forum. Anoniem moddergooien, is niet nodig.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...