Spring naar bijdragen

Mysteryworld.life stopt, wat nu? Alternatief?


Aanbevolen reactie

Gast nispeltje

wat ik nu zo vreemd vind na al dit moddergooien en afgeven op mysteryworld dat die nieuwe site van javtracker nu na 2 weken al dicht is ? ze doen nu zelfde als die waar ze zo op afgegeven hebben, ik was er lid heb niet eens een berichtje gekregen ? de .org is ineens verdwenen. Ik denk dat dit een vorm is van geld snel verdienen je doet donatie en hup weg zijn ze naar je geld kun je fluiten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
13 minuten geleden zei Gast nispeltje:

wat ik nu zo vreemd vind na al dit moddergooien en afgeven op mysteryworld dat die nieuwe site van javtracker nu na 2 weken al dicht is ? ze doen nu zelfde als die waar ze zo op afgegeven hebben, ik was er lid heb niet eens een berichtje gekregen ? de .org is ineens verdwenen. Ik denk dat dit een vorm is van geld snel verdienen je doet donatie en hup weg zijn ze naar je geld kun je fluiten. 

Als je niet weet waar je over praat. ga dan niet conclusies trekken.

Als je beter het topic had gelezen zoals op pagina 2, is er al een reden gegeven waarom de site offline is gehaald.

Donaties werden niet eens gedaan, dus complete onzin wat je nu neerzet.

zorg eerst dat je de feiten correct hebt voor je een site ergens van beschuldigd.

Het is zo jammer dat mensen al gelijk iets erop zetten zonder überhaupt te weten wat er werkelijk is gebeurt, of ze van feiten afweten.

De site is offline dankzij mensen die valselijk beschuldigen en prive gegevens van de beheerder online openbaar hebben gezet.

Ter bescherming van zijn leden en team is de site offline, het is spijtig maar helaas het is niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast nispeltje
23 minuten geleden zei Gast Zero:

Als je niet weet waar je over praat. ga dan niet conclusies trekken.

Als je beter het topic had gelezen zoals op pagina 2, is er al een reden gegeven waarom de site offline is gehaald.

Donaties werden niet eens gedaan, dus complete onzin wat je nu neerzet.

zorg eerst dat je de feiten correct hebt voor je een site ergens van beschuldigd.

Het is zo jammer dat mensen al gelijk iets erop zetten zonder überhaupt te weten wat er werkelijk is gebeurt, of ze van feiten afweten.

De site is offline dankzij mensen die valselijk beschuldigen en prive gegevens van de beheerder online openbaar hebben gezet.

Ter bescherming van zijn leden en team is de site offline, het is spijtig maar helaas het is niet anders.

sorry dat je zo aangebrand reageert, maar je hoefde niet echt een wizzkid te zijn om aan die gegevens te komen alles stond open en bloot voor ieder die een klein beetje verstand van zaken had ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
1 uur geleden zei Gast Stuiver:

 

Zero je bent wel erg in het verdedigen van een enorme domme opzet.  Ik denk dat jullie dit over jezelf afgeroepen hebben.

het was inderdaad geen slimme zet om de gebruikers niet in te lichten, had wel zo netjes geweest inderdaad.

Ging er alleen om dat er gelijk hier conclusies werden getrokken die onjuist waren.

domme opzet was het niet, daarom hoef ik het ook niet persee te verdedigen.

Dat er een paar dingen niet correct zijn gegaan dat is inderdaad onhandig geweest ja, als gelijk goed was aangepakt kwam het ook niet zover.

Het is alleen jammer dat mensen moddergooien over beide kanten en dan vraag ik me af waar het voor nodig is als je allebei hetzelfde doel hebt.... de nzb community laten groeien.

als we ons is gewoon fijn daarop concentreren is het voor iedereen leuk om meerdere kanten op te kunnen :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast stuiver
24 minuten geleden zei Gast Zero:

het was inderdaad geen slimme zet om de gebruikers niet in te lichten, had wel zo netjes geweest inderdaad.

Ging er alleen om dat er gelijk hier conclusies werden getrokken die onjuist waren.

domme opzet was het niet, daarom hoef ik het ook niet persee te verdedigen.

Dat er een paar dingen niet correct zijn gegaan dat is inderdaad onhandig geweest ja, als gelijk goed was aangepakt kwam het ook niet zover.

Het is alleen jammer dat mensen moddergooien over beide kanten en dan vraag ik me af waar het voor nodig is als je allebei hetzelfde doel hebt.... de nzb community laten groeien.

als we ons is gewoon fijn daarop concentreren is het voor iedereen leuk om meerdere kanten op te kunnen :)

 

Het is alleen jammer dat mensen moddergooien over beide kanten en dan vraag ik me af waar het voor nodig is als je allebei hetzelfde doel hebt.... de nzb community laten groeien.

als we ons is gewoon fijn daarop concentreren is het voor iedereen leuk om meerdere kanten op te kunnen :)

 

 

Helemaal mee eens, maar volgens mij is javtrackter daar zelf mee begonnen dus die krijgt nu zijn deel terug van sommige mensen.

Gewoon stoppen met oorlog voeren, hoe meer sites er kapot gaan hoe minder we kunnen downloaden.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast nispeltje

nou als laatste wil ik hier nog over kwijt dat het goed zou zijn als Javtracker die al deze ellende veroorzaakt heeft even zou toegeven hier dat ie a) niet zo had moeten beginnen met deze discussie te starten en zijn wijze opmerkingen over team in de steek laten terwijl hij nu exact het zelfde doet, mensen waren zich kapot aan het posten daar en allemaal voor niks. b) hij gewoon een beetje te dom was om zoiets op te zetten want dit was toch schoolvoorbeeld van hoe snel kan ik gepakt worden. Voor de rest er helemaal mee eens dat het modder gooien moet stoppen is niemand bij gebaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Op 9-5-2018 om 11:42 zei Gast Fluitjecent:

Het is inderdaad vreemd dat  the-universe.org hier reclame aan het maken is, ben er 1 keer geweest maar nooit meer. Er zitten een paar leden, het gros is het team zelf. 

Posten worden gejat want zelf kunnen ze niks. Javtracker denkt dat hij directeur is met zijn regeltjes, als je de site op gaat krijg je eerst een hoop regels te zien. 

Geef mij maar place2home, beste site die er is.. Dan nog het afkraken naar andere sites wat hij doet, of hij stuurt teamleden die dat voor hem moeten doen. Als je zo een site moet openhouden door af te geven op andere sites kun je er beter mee stoppen.

rip place2home :,(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 735
  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zou iedereen in dit topic normaal willen doen? Dit is een gezellig forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

3 uur geleden zei Meh Meh:

Zou iedereen in dit topic normaal willen doen? Dit is een gezellig forum.

Precies, i.v.m. normaal doen is alles gewist wat hier boven stond. 

Geen gedoe, heb ik geen zin in en nu weer verder.

Fijne avond! :) 

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-06-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Groot gelijk Duken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 53
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  69
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-12-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

maar is en blijft een geweldige side van Duken😁 sorry maar is niet anders 😔

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 69
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Topic gaat op slot. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...