Spring naar bijdragen

Help R4 SDHC kaartje doet het niet meer!


Gast Wanhopige mama

Aanbevolen reactie

Gast Wanhopige mama

Help! Mijn dochter heeft een R4 SDHC 2015 3ds dsi Dual-Core kaartje met spelletjes voor haar Nintendo 2DS. Mijn zoontje heeft een ander kaartje, ook met meerdere spelletjes. Ik heb beide hun spelletjes op mijn mac gezet, met het idee om onderling spelletjes uit te wisselen. Ik heb een aantal spelletjes bij mijn dochter verwijderd en spellen van mijn zoontje zijn kaartje toegevoegd (zelfde soort bestanden). Nadat ik haar spelletje weer in de DS deed zag ik zoals normaal het spongebob incoontje. Toen ik het spel wilde laden bleef de DS op laden staan! Ik heb hem toen nog helemaal verwijderd en de reservekopie teruggezet, maar ook dat werkt niet. Kan iemand mij ajb helpen? Wat moet ik downloaden om weer gewoon het menu met spelletjes te krijgen?? Heeft iemand een link of andere tip? 

Liefs een wanhopige mama

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Sorry, je topic heb ik gemist :) 

Je moet de software opnieuw installeren op het R4 kaartje. Dat kan zo:

R4DS SDHC Software Installatie

U heeft zojuist uw micro sd geheugenkaart FAT.32 geformatteerd en u beschikt over WinRar. U kunt nu beginnen met de installatie van de software voor de R4DS SDHC op uw micro sd geheugenkaart. Open de geheugenkaart als verwisselbare schijf in een nieuw venster.
 

1.png


Klik hier om de software te downloaden.


Na het downloaden verschijnt een nieuw WinRar scherm met daarin de gecomprimeerde software bestanden. Voor de R4DS SDHC heeft u 6 software bestanden nodig. Vier mappen en twee .DAT bestanden. Selecteer de zes bestanden en sleep deze naar het venster van de micro sd geheugenkaart (verwisselbare schijf). Uw computer zal de gedownloade software bestanden naar uw micro sd geheugenkaart kopiëren.
 

3.png


Na het succesvol kopiëren van de zes software bestanden naar uw micro sd geheugenkaart is de juiste software geïnstalleerd en kunt u gebruik maken van uw R4DS SDHC. De R4DS SDHC kan maximaal 32 GB geheugen aan. Uw eigen mediabestanden kunt u in de map "Plaats hier uw bestanden plaatsen". Wanneer de software correct geïnstalleerd is ziet de root van uw micro sd geheugenkaart er als volgt uit.
 

4.png


Koppel de micro sd geheugenkaart los van uw computer. Plaats de micro sd geheugenkaart in uw R4DS SDHC. Plaats de R4DS SDHC in het SLOT-1 van uw Nintendo DS of Nintendo DS Lite en u kunt gebruik maken van de R4DS SDHC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 1 jaar later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-06-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb de software gedownload en gekopieerd. Nu zie ik bij het opstarten alleen maar staan Loading...

Daarna doet hij niet meer. Help?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde software versie. Welke R4 en Nintendo DS heb je precies?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 4 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-11-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 17-6-2019 om 07:00 zei Duken:

Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde software versie. Welke R4 en Nintendo DS heb je precies?

Ik krijg ook een beeldscherm met alleen maar Loading ... Ik heb een Dsi Xl.  Maar de bestanden op de microkaart heten ook geen .Dat bestanden meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Hallo @Pukkiehelp,

Grote kans dat ook jij even de firmware opnieuw op je kaart moet installeren zoals vaker besproken op het forum. Helaas geef je niet aan welke R4 kaart jij precies gebruikt (ook onder de R4 SDHC zijn verschillende uitvoeringen) , maar lees even de reactie's door die op het forum staan onder deze link.

Ik vermoed dat je even je kaart moet formatteren en de Firmware opnieuw moet installeren en daarna de spellen er weer opzetten, maar dan moet je wel de juiste Firmware versie voor jouw kaart hebben.

bewerkt door Guardian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 4 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 12-5-2018 om 21:20 zei Duken:

Sorry, je topic heb ik gemist :) 

Je moet de software opnieuw installeren op het R4 kaartje. Dat kan zo:

R4DS SDHC Software Installatie

U heeft zojuist uw micro sd geheugenkaart FAT.32 geformatteerd en u beschikt over WinRar. U kunt nu beginnen met de installatie van de software voor de R4DS SDHC op uw micro sd geheugenkaart. Open de geheugenkaart als verwisselbare schijf in een nieuw venster.
 

1.png


Klik hier om de software te downloaden.


Na het downloaden verschijnt een nieuw WinRar scherm met daarin de gecomprimeerde software bestanden. Voor de R4DS SDHC heeft u 6 software bestanden nodig. Vier mappen en twee .DAT bestanden. Selecteer de zes bestanden en sleep deze naar het venster van de micro sd geheugenkaart (verwisselbare schijf). Uw computer zal de gedownloade software bestanden naar uw micro sd geheugenkaart kopiëren.
 

3.png


Na het succesvol kopiëren van de zes software bestanden naar uw micro sd geheugenkaart is de juiste software geïnstalleerd en kunt u gebruik maken van uw R4DS SDHC. De R4DS SDHC kan maximaal 32 GB geheugen aan. Uw eigen mediabestanden kunt u in de map "Plaats hier uw bestanden plaatsen". Wanneer de software correct geïnstalleerd is ziet de root van uw micro sd geheugenkaart er als volgt uit.
 

4.png


Koppel de micro sd geheugenkaart los van uw computer. Plaats de micro sd geheugenkaart in uw R4DS SDHC. Plaats de R4DS SDHC in het SLOT-1 van uw Nintendo DS of Nintendo DS Lite en u kunt gebruik maken van de R4DS SDHC.

voor mij werkt het wel maar ook weer niet ik krijg nog steeds het loading freeze screen help plz

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
Gast Guardian
13 uur geleden zei daanj:

voor mij werkt het wel maar ook weer niet ik krijg nog steeds het loading freeze screen help plz

Goede morgen @daanj, voor jou geld hier toch waarschijnlijk hetzelfde als waar de meeste de fout ingaan en dat is toch echt dat je niet de juiste Firmware op je kaart hebt staan. Er zijn ontzettend veel verschillen in de SD-kaarten en je moet echt goed kijken welke kaart jij hebt en daar de correcte firmware bij zoeken. Kijk even op de website onder deze link of jouw SD-kaart daar bij staat en download dan de goede Firmware. Onthoud wel dat je voordat er nieuwe Firmware op de kaart gezet wordt, dat je even de kaart moet formatteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik heb precies hetzelfde probleem. ik heb mijn oude ds lite weer uit de kast gehaald en via marktplaats een R4 kaart aangeschaft. dit is de R4 SDHC V1.4. weet iemand waar ik de juiste software kan vinden om te downloaden zodat de spelletjes werken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hier kan je de software downloaden van je R4 kaart. Kijk even naar het plaatje op je kaart zodat je de juiste download.

http://r4i-sdhc.com/downloade.asp

Veel plezier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoe zit dit bij een oude R4-kaart voor de DS Lite? Ik heb een oude kaart die het vroeger wel deed, soms met in en uit de DS halen, maar deze wordt nu helemaal niet meer gepakt. Het kan komen omdat de onderkant kapot is, dus heb ik ook een keer een nieuwe kaart gekocht in de Beverwijkse Bazaar. Daar heb ik hetzelfde probleem als hierboven genoemd met het blijven staan op Loading. Ik kan helaas geen nummer vinden op de kaarten en de verpakking heb ik van beide niet meer. De eerste omdat die al heel lang geleden gegeven is en de ander omdat deze los werd verkocht. Ik heb wel foto's van de kaartjes gemaakt, maar omdat ik hier alleen de optie zie voor foto uit URL hoop ik dat deze hieronder zichtbaar zijn. Ik weet niet of het kan liggen aan m'n DS aangezien die natuurlijk ook al even oud is. Ik heb wel een DSi XL maar daar doen deze het sws al niet op.

 

Als de foto's wel laden, de linker kaart is steeds de oude (aan de onderkant kapotte) kaart en de rechter is de reeds gekochte (ook alweer een jaar of twee terug).

spacer.pngspacer.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 7

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoe zit dit bij een oude R4-kaart voor de DS Lite? Ik heb een oude kaart die het vroeger wel deed, soms met in en uit de DS halen, maar deze wordt nu helemaal niet meer gepakt. Het kan komen omdat de onderkant kapot is, dus heb ik ook een keer een nieuwe kaart gekocht in de Beverwijkse Bazaar. Daar heb ik hetzelfde probleem als hierboven genoemd met het blijven staan op Loading. Ik kan helaas geen nummer vinden op de kaarten en de verpakking heb ik van beide niet meer. De eerste omdat die al heel lang geleden gegeven is en de ander omdat deze los werd verkocht. Ik heb wel foto's van de kaartjes gemaakt, zie hieronder. Ik weet niet of het kan liggen aan m'n DS aangezien die natuurlijk ook al even oud is. Ik heb wel een DSi XL maar daar doen deze het sws al niet op.

 

Als de foto's wel laden, de linker kaart is steeds de oude (aan de onderkant kapotte) kaart en de rechter is de reeds gekochte (ook alweer een jaar of twee terug).

r4 achter.jpg

r4 voor.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 7
Gast Guardian
7 uur geleden zei Ser-G:

Hoe zit dit bij een oude R4-kaart voor de DS Lite? Ik heb een oude kaart die het vroeger wel deed, soms met in en uit de DS halen, maar deze wordt nu helemaal niet meer gepakt. Het kan komen omdat de onderkant kapot is, dus heb ik ook een keer een nieuwe kaart gekocht in de Beverwijkse Bazaar. Daar heb ik hetzelfde probleem als hierboven genoemd met het blijven staan op Loading.

Hallo @Ser-G,

Net als zovelen voor jou draait alles om de juiste firmware bij de juiste kaart. Ik heb een Engelstalige website gevonden die ik even onder de Google vertaling heb gezet die je kan bekijken onder deze link. Lees eerst even op je gemak de Nederlandse omschrijving en ga daarna naar de originele Engelstalige pagina onder deze link waar je een link ziet staan in de regel; To start with, download the main R4SDHC or R4-III upgrade kernel by clicking ---> here. Als je op die link hebt geklikt kom je op een pagina waar je benodigde Firmware b.png?t=R4%20SDHC%20Firmwares&f=Calibri-Bold&ts=24&tc=ffffff&tshs=1&tshc=222222&it=png&c=5&bgt=gradient&bgc=47c&ebgc=238&hp=20&vp=11 kan vinden voor jouw kaart. Klik even op de blauwe knop en je komt op de pagina waar je de Nederlandstalige (R4SDHC 1.32 Dutch - Download) versie kan downloaden die jij nodig hebt. 

Voor de zekerheid adviseer ik om je R4 SDHC kaart nog even te formatteren waarna je de Dutch 1.32 Firmware kan installeren. Als dit klaar is download je de laatste Wood versie links bovenaan en installeer je die volgens de omschrijving.

Wood For R4SDHC v1.42.zip Wood For R4SDHC v1.42.zip
Size : 1934.838 Kb
Type : zip

  Als alles goed is moet je nu de meeste spellen weer kunnen spelen. Sommige spellen doen het alleen wanneer je een z.g. YSMenu op je kaart installeert, maar ook daarvan staat de laatste versie op die website. Veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

3 uur geleden zei Guardian:

Hallo @Ser-G,

Net als zovelen voor jou draait alles om de juiste firmware bij de juiste kaart. Ik heb een Engelstalige website gevonden die ik even onder de Google vertaling heb gezet die je kan bekijken onder deze link. Lees eerst even op je gemak de Nederlandse omschrijving en ga daarna naar de originele Engelstalige pagina onder deze link waar je een link ziet staan in de regel; To start with, download the main R4SDHC or R4-III upgrade kernel by clicking ---> here. Als je op die link hebt geklikt kom je op een pagina waar je benodigde Firmware b.png?t=R4%20SDHC%20Firmwares&f=Calibri-Bold&ts=24&tc=ffffff&tshs=1&tshc=222222&it=png&c=5&bgt=gradient&bgc=47c&ebgc=238&hp=20&vp=11 kan vinden voor jouw kaart. Klik even op de blauwe knop en je komt op de pagina waar je de Nederlandstalige (R4SDHC 1.32 Dutch - Download) versie kan downloaden die jij nodig hebt. 

Voor de zekerheid adviseer ik om je R4 SDHC kaart nog even te formatteren waarna je de Dutch 1.32 Firmware kan installeren. Als dit klaar is download je de laatste Wood versie links bovenaan en installeer je die volgens de omschrijving.

Wood For R4SDHC v1.42.zip Wood For R4SDHC v1.42.zip
Size : 1934.838 Kb
Type : zip

  Als alles goed is moet je nu de meeste spellen weer kunnen spelen. Sommige spellen doen het alleen wanneer je een z.g. YSMenu op je kaart installeert, maar ook daarvan staat de laatste versie op die website. Veel succes.

Hallo Guardian,

Dankjewel voor je uitleg. Ik zie helaas dat de link onder de blauwe knop niet meer mogelijk is. Je wordt daarna naar een ander forum gelinkt en daar zie ik nergens een vervangende link. Weet je toevallig nog een andere manier om bij de Firmware te komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 7
Gast Guardian
8 uur geleden zei Ser-G:

Hallo Guardian,

Dankjewel voor je uitleg. Ik zie helaas dat de link onder de blauwe knop niet meer mogelijk is. Je wordt daarna naar een ander forum gelinkt en daar zie ik nergens een vervangende link. Weet je toevallig nog een andere manier om bij de Firmware te komen?

Goede morgen @Ser-G,

Vervelend dat die link niet meer werkt. Ik had zover niet gekeken en die website waar je naartoe gelinkt wordt levert alleen een hoop onzin. Ik heb op een andere DS Download Website een Firmware versie gevonden (R4SDHC_R4_v1.34_Dutch.rar 29.46 MB) die zelfs nog iets nieuwer is, die je kan downloaden onder deze link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Guardian dank je wel voor je reactie.

 

Alleen nog één vraagje. Ik neem aan dat je voor het formatteren je hele R4-kaart in je pc moet stoppen. Nu heb ik drie laptops in huis maar geen  van drieën heeft een opening waarin de kaart past. Wanneer ik dan Google naar een lezer kom ik voornamelijk uit op Aliexpress en daar ben ik geen fan van. Is er een andere manier om de kaart aan de pc te koppelen, zodat het formatteren plaats kan vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 7
Gast Guardian
1 uur geleden zei Ser-G:

Alleen nog één vraagje. Ik neem aan dat je voor het formatteren je hele R4-kaart in je pc moet stoppen. Nu heb ik drie laptops in huis maar geen  van drieën heeft een opening waarin de kaart past.

Hallo @Ser-G,

Je kan de Micro-SD kaart op verschillende manieren Formatteren. Lees even de mogelijkheden die beschreven staan op de website onder deze link. Je kan ook even bij een tech-winkel kijken voor een goedkope USB Cardreader zoals bijvoorbeeld deze van Bol.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Guardian, oh het gaat om het formatteren van de Micro-SD. Ik dacht dat je de R4 zelf moest formatteren. Nee dat moet lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 7

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mijn dank is groot @Guardian

 

Het is gelukt. Na lange tijd eindelijk weer eens mijn spellen kunnen spelen.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 7
Gast Guardian
54 minuten geleden zei Ser-G:

Mijn dank is groot @Guardian

Het is gelukt. Na lange tijd eindelijk weer eens mijn spellen kunnen spelen.

Fantastisch om te horen. Het blijft lastig om de juiste Firmware versie en/of Wood te vinden die bij een kaart hoort omdat er zoveel verschillende zijn. Je hebt hier zelf ook een behoorlijk aandeel in gehad door alles op de correcte manier op je SD-kaart te zetten. :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nou, mijn plezier heeft dus maar pak-en-beet 24 uur geduurd. Ik sla het klepje  van de DS een keer dicht (voor stand-by) terwijl die nog op het menuscherm staat, ik probeer daarna weer een spel te starten, dit gaat zo langzaam dat ik denk van even uit en aan doen en sindsdien lijkt de kaart niet meer gelezen te worden.

Al geprobeerd opnieuw te formatteren en alles erop en eraan weer terug te zetten, maar mocht niet baten. Misschien een tip wat ik nog kan doen om weer te kunnen spelen? Was net zo blij eindelijk weer te kunnen spelen, ondanks dat sommige heel erg corrupt waren geworden en veel bevroren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 7
Gast Guardian
2 uur geleden zei Ser-G:

Misschien een tip wat ik nog kan doen om weer te kunnen spelen?

Hallo @Ser-G,

Ik heb zelf nog nooit spelletjes gespeeld op een Nintendo en eigenlijk voor het laatst ongeveer 10 jaar geleden spelletjes op een kaartje gezet voor mijn kleindochter, dus ik hoop dat iemand anders een tip kan geven over dat afsluiten of die stand-by stand. Ik kan je voor nu alleen adviseren om de laatste Wood versie op de kaart te zetten na de installatie van de (R4SDHC_R4_v1.34_Dutch.rar 29.46 MB). Je kan die laatste versie Wood R4 V1.62 (8-12-2013) vinden onder deze link

Je zou ook nog even kunnen kijken wat de DS doet na een reset door de batterij eruit te halen en alle settings weer opnieuw er in zetten alsof je hem net nieuw hebt gekocht. Er staat een filmpje van op You-Tube 

bewerkt door Guardian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste allemaal

Ik heb deze forum pagina grondig doorgelezen, en ben zelf aan de slag gegaan, na heel wat proberen is het mij niet gelukt. Ik krijg nog steeds de zelfde error (namelijk: "An error has occurred. Press and hold the POWER Button to trun the system off. Please refer to the Nintendo DSi Operations Manual for detail.")

Ik heb mijn micro sd kaart geformatteerd, alles er opnieuw erop gezet, de laatste firewall voor mijn versie erop gezet en de oude verwijderd, ook mijn Nintendo zelf gereset en toch doet hij het niet. Kan iemand mij alstublieft helpen?

Alvast vriendelijk bedankt

Justine D.

 

Gegevens:

Nintendo DSi XL

R4i-SDHC V1.4.1 (4GB)

(Versie "V1.85b" erop gezet en de oude eraf gehaald, wel op computer gehouden voor alle zekerheid), V1.85b gehaald van deze website --> http://r4i-sdhc.com/downloade.asp )

 

bewerkt door Justine
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-08-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bij mijn dsi r4 kaart was het geval dat hij het ook niet meer deed dit was simpelweg te verhelpen door de datum van de dsi aan te passen naar een jaar of een paar jaar eerder hoe dit in zijn werk gaat weet ik niet maar voor mij een prima oplossing 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb een nieuwe R4 kaart Gold 2020 gekocht, de juiste firmware en juiste software (beide van links hierboven) gedownload, maar hij blijft loading aangeven. Heb net een paar dagen geleden bij een game shop een Nintendo DSi gekocht, had vroeger een zelfde, en vandaag een nieuwe R4 binnen gekregen maar heb exact hetzelfde probleem als ergens rond 2012 toen ik alles om die reden heb weggedaan.... Is er iemand die kan helpen en misschien het probleem herkent en op heeft kunnen lossen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...