Spring naar bijdragen

Place2home.org offline door stichting brein?!


Gast Place2home gebruiker

Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

@Polarbear1, mehmeh bedoeld het niet aanvallend. Volgens mij geeft hij alleen aan dat hij niet helemaal snapt. Dat mag toch geen probleem zijn? 

Overigens snap ik er ook helemaal niks meer van. Wij weten niet wie er beheerder is op site a of community b. Dat maakt het natuurlijk lastig. Waarschijnlijk

Volgens mij zijn inhoudelijke gesprekken en discussies leuk. Laten we dat ook zou houden.

Zo kan ik mij niet voorstellen dat Brein een nep site opzet en net uploaders. In mijn gedachten is dat de wereld op zijn kop... Ik zie nergens de winst? Het blijft een vreemd verhaal.

Edit.

Eigenlijk precies wat mehmeh eerder aangaf:

Ik ben zeer geïnteresseerd in een onderbouwde mening en ervaringen van andere mensen. Zelf kan ik er nog steeds geen chocolade van maken.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik kon het niet volgen, dat was mijn punt. Helaas werd het daarvandaan nog onduidelijker. Mensen hoeven elkaar niet altijd te begrijpen.

Ontopic: Mijn eerdere vraag, kan iemand nog downloaden via Place2home.org? Ik kan dat, maar alle downloads stoppen op of rond de 50%

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  33
  • Waardering:   17
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  28-03-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi duken,

 

mijn voorgaande bericht waarin ik de feiten optel is toch alleszeggend, de feiten zijn: zelfde server...... zelfde domein en dns... deal met brein, dus die site ga je zelf niet terugzetten zodat je boete nog hoger word en als je verweer wilt voeren bij de rechtbank maak je het jezelf heel moeilijk als je je afspraak niet nakomt om het down te halen met die breintekst, dat is namelijk de afspraak dan.... Het domein en server zijn het zelfde..... hoeveel conclusies kun jij trekken dan??

met alle respect maar dan zie ik alleen de conclusie die starlight zelf hier in het begin aangaf (als ie echt was) dat alle inlog overgedragen is???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 17
  • 33
  • 1

  • Bijdragen:  33
  • Waardering:   17
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  28-03-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

3 minuten geleden zei Meh Meh:

Ik kon het niet volgen, dat was mijn punt. Helaas werd het daarvandaan nog onduidelijker. Mensen hoeven elkaar niet altijd te begrijpen.

Ontopic: Mijn eerdere vraag, kan iemand nog downloaden via Place2home.org? Ik kan dat, maar alle downloads stoppen op of rond de 50%

Heb je ip van de uploader die je in client ziet al door whois gehaald? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 17
  • 33
  • 1

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  1.288
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-01-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat een Discussie hier zeg hahahaha.  Maar daar is een forum ook voor.

Ziet dat er aardig wat geplaatst is en laat me eigen niet bang maken en zeker niet gek maken.  Net tipparade week 20 ff binnen gehaald en loopt gewoon goed binnen.

Als Brein dit doet zijn ze echt verkeerd bezig en is dit uitlokking en dat mag volgens mijn niet!  Zal vast wel al vermeld zijn maar gaat niet alles teruglezen.  Want mijn 1e bericht was pagina1 en er zijn er nu inmiddels al 6.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 20
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

4 minuten geleden zei Polarbear1:

Hoi duken,

mijn voorgaande bericht waarin ik de feiten optel is toch alleszeggend, de feiten zijn: zelfde server...... zelfde domein en dns... deal met brein, dus die site ga je zelf niet terugzetten zodat je boete nog hoger word en als je verweer wilt voeren bij de rechtbank maak je het jezelf heel moeilijk als je je afspraak niet nakomt om het down te halen met die breintekst, dat is namelijk de afspraak dan.... Het domein en server zijn het zelfde..... hoeveel conclusies kun jij trekken dan??

met alle respect maar dan zie ik alleen de conclusie die starlight zelf hier in het begin aangaf (als ie echt was) dat alle inlog overgedragen is???

Ja dat begrijp ik ook goed :) De feiten begrijp ik maar mijn idee.

De torrent site is opeens online nadat deze (naar mijn idee) toch echt door brein is gestopt. Waarom dit is blijft mij vreemd. Gegevens overdragen, Brein die hem beheerd, Een 1 april grap? Etc etc. Ik kan mij niet voorstellen dat Brein een torrent site gaat beheren. Past niet in mijn kop, maar dat ben ik. Ik zet niet dat het is uitgesloten, maar gewoon het idee. Zo raar? Ik zie Brein niet zitten met; he laten we kijken wie nu download en een nep "upload team" maken dan maken we de site nog even druk. 

Daaraan tegen weet ik niet waarom de site wel online is... ik kan er ook geen chocolade van maken. Daarover gesproken.... etenstijd ;)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

9 minuten geleden zei Daan197611:

Wat een Discussie hier zeg hahahaha.  Maar daar is een forum ook voor.

Ziet dat er aardig wat geplaatst is en laat me eigen niet bang maken en zeker niet gek maken.  Net tipparade week 20 ff binnen gehaald en loopt gewoon goed binnen.

Als Brein dit doet zijn ze echt verkeerd bezig en is dit uitlokking en dat mag volgens mijn niet!  Zal vast wel al vermeld zijn maar gaat niet alles teruglezen.  Want mijn 1e bericht was pagina1 en er zijn er nu inmiddels al 6.

Begrijp uit je verhaal dat de downloads wel volledig binnen komen dus ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 10

  • Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  14-03-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Heb even gekeken betreft de nieuwe uploader, serie-team is inderdaad van net

Heb gelijk trace gedaan vanuit mijn van uit mijn client,

Frankfurt am Main, Hesse, Germany (DE)

ASN name (ISP) M247 Ltd

inetnum: 185.220.70.0 - 185.220.70.255
netname: M247-LTD-Frankfurt
descr: M247 LTD Frankfurt Infrastructure
country: DE
geoloc: 50.0658 8.6165
admin-c: GBXS1-RIPE
tech-c: GBXS1-RIPE
status: LIR-PARTITIONED PA
mnt-by: GLOBALAXS-MNT
created: 2017-09-11T16:22:13Z
last-modified: 2017-09-11T16:22:13Z
source: RIPE

Torrent ging niet echt lopen.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 147
  • 104
  • 6

  • Bijdragen:  33
  • Waardering:   17
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  28-03-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

3 minuten geleden zei Duken:

Ja dat begrijp ik ook goed :) De feiten begrijp ik maar mijn idee.

De torrent site is opeens online nadat deze (naar mijn idee) toch echt door brein is gestopt. Waarom dit is blijft mij vreemd. Gegevens overdragen, Brein die hem beheerd, Een 1 april grap? Etc etc. Ik kan mij niet voorstellen dat Brein een torrent site gaat beheren. Past niet in mijn kop, maar dat ben ik. Ik zet niet dat het is uitgesloten, maar gewoon het idee. Zo raar? Ik zie Brein niet zitten met; he laten we kijken wie nu download en een nep "upload team" maken dan maken we de site nog even druk. 

Daaraan tegen weet ik niet waarom de site wel online is... ik kan er ook geen chocolade van maken. Daarover gesproken.... etenstijd ;)
 

Ok duken,

misschien was het een wat technische uitleg net... Nu in jip en janneke taal.....

Feit is dat tweakers bevestigd heeft met brein dat ze off line gehaald zijn..

Dat was duidelijk met de bekende tekst die je dan dient te voeren..

waarbij dus de server on-line blijft maar met die tekst ipv de site, wat je dus kunt zien omdat de dns nog naar datzelfde ip blijft gaan zoals in whois te bekijken valt (de siteserver).

De eigenaar is in onderhandeling met brein, dus die is degene die normaal de inlog van zowel domein/dns en server heeft. Maar die gaat tijdens onderhandelen niet de site terug on line zetten want dan bijt je je eigen nek af aangezien die schikking dan van de baan is logischerwijs bij brein..

Kortom zijn er eigenlijk maar 2 mogenlijkheden.

1 het is idd brein die het nu online heeft.

2 degene die ze gepakt hebben was een katvanger en de daadwerkelijke eigenaar heeft het nu terug online gezet en laat de katvanger de klappen vangen bij brein..

echter optie 2 is het niet als ik mijn betrouwbare bron mag geloven maar dat is dus geen feit alleen iemand die ik op zijn woord geloof.

Misschien is dit een duidelijkere/begrijpelijkere uitleg??

mvg

polar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 17
  • 33
  • 1

  • Bijdragen:  33
  • Waardering:   17
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  28-03-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

9 minuten geleden zei extreme:

Heb even gekeken betreft de nieuwe uploader, serie-team is inderdaad van net

Heb gelijk trace gedaan vanuit mijn van uit mijn client,

Frankfurt am Main, Hesse, Germany (DE)

ASN name (ISP) M247 Ltd

inetnum: 185.220.70.0 - 185.220.70.255
netname: M247-LTD-Frankfurt
descr: M247 LTD Frankfurt Infrastructure
country: DE
geoloc: 50.0658 8.6165
admin-c: GBXS1-RIPE
tech-c: GBXS1-RIPE
status: LIR-PARTITIONED PA
mnt-by: GLOBALAXS-MNT
created: 2017-09-11T16:22:13Z
last-modified: 2017-09-11T16:22:13Z
source: RIPE

Torrent ging niet echt lopen.

 

 

 

Vandaar ook mijn vraag aan meh meh dat te checken ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 17
  • 33
  • 1

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  1.288
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-01-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

28 minuten geleden zei FilmGek:

Begrijp uit je verhaal dat de downloads wel volledig binnen komen dus ?

Komt gewoon voledig binnen.    Kan zijn dat groter files niet voledig binnen komen en die pak ik ook ff niet omdat ik het niet vertrouwd.  Want ziet ook veel uploads van QoQ staan en dat snap ik ook ff niet.   Want die is in het verlede al een keer eerder gepakt door brein door de vele uploads op spotnet.  En als je nu weer op P2h doorgaat na de verhalen van Brein heb je volgens mij een blad voor je kop.

  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 20

  • Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  14-03-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Natuurlijk zit ik ook te denken, brein en torrent site gaat niet samen maar in het verleden hebben ze meer geflikt. Dit ga ik allemaal niet herhalen.

Als iemand een doorstart zou maken dan zou ik naar buiten brengen dat het geen brein is die de site beheerd, ook eerder gezegd.

Donatie systeem staat al dagen open en bloot, als iemand hem doorstart dan worden ze nu gepakt door het donatie systeem.

Lijkt mij vreemd dat tweakers met nieuws naar buiten komt wat helemaal niet klopt, tweakers heeft een grote naam en die zullen ze niet ter grabbel gooien, met deze zin kom je bij polarbear uit.

Betreft ip van de uploader, vergeet niet dat brein ook een vpn server kan hebben en of gebruiken,  als wij hun ip bannen komen ze met een vpn weer.

er word gewoon met utorrent gewerkt wou kijken welke versie maar server connect niet meer.

Plaats nu een printscreen van een oud account van brein, de kenner herkent het ip nummer

trek het ip 77.72.146.28 Transip B.V. kom je op uit en dat is de oude provider van Brein

 

 

Naamloos.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 147
  • 104
  • 6

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Daan197611:

Komt gewoon voledig binnen.   

Oke, dus je download iets en krijgt het compleet binnen. Dat is dan een teken dat Brein de website niet heeft overgenomen.
Dan zouden ze zich schuldig maken aan het faciliteren van illegaal downloaden. En uploaden, want het betreft torrents.

@Polarbear1 Ja, ik heb de IP adressen van 4 downloads gecontroleerd. Het zijn mensen met een VPN, zonder VPN, maar niets dat op Brein wijst.

TransIP is zeer groot hostingbedrijf. Ik heb er zelf bijna 20 websites lopen. Als een IP van TransIP is, wilt dat niet zeggen dat het Brein is.

Iemand heeft place2home.org overgenomen. Mogelijk Brein, al zijn er vele dingen die erop wijzen dat ze de website niet in handen hebben.
Dit is een van de meest vreemde dingen die ik in ruim 2 decennia op het internet heb gezien. Het zal mij benieuwen wat er nou echt is gebeurd. 
Dit topic is voor mij gesloten. Ik hou reacties als moderator bij maar zie er persoonlijk het nut niet van in om de discussie hier voort te zetten.

Een fijn weekend allemaal! :)

  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  14-03-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nu was dit wel een account van brein Meh meh maar zoals je ziet al een tijdje niet meer in gebruik, maar maakt verder niet uit.

Als place2home niet in handen is van brein vind ik het niet fair om zoveel mensen in onzekerheid te laten zitten, je staat voor je leden of niet.

Daarnaast word er dan tegen alle regels ingegaan, brein accepteert niet dat je een site door geeft aan derden.

Keihard gezegd, zoals het er nu uit ziet is het afgelopen met place2home, je verstoppen als nieuwe eigenaar heeft geen zin want de oude word verantwoordelijk gehouden.

Daarnaast moet je je dik schamen, waar gaat dit nog om?

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 147
  • 104
  • 6

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

Geen idee waar dit nog om gaat, maar als ik in die shout lees, zijn er steeds meer nieuwe uploads te vinden daar.
Niemand begrijpt het onderhand nog , ik ook niet hoor.

Maar wat Extreme ook zegt ze moeten echt eens met informatie komen en niet iedereen in onzekerheid laten , want dit is onderhand niet meer leuk en hoe lang gaat dit nog duren.

Lezen ze dit zelf niet wie daar dan ook mag zitten :(

Zodat ze eens een keer wat gaan zeggen of vinden ze dit gewoon erg leuk spelletje, want daar begint het op te lijken.
Behalve als het natuurlijk echt brein is , want dan proberen ze zoveel mogelijk mensen nu te pakken denk ik die downloaden of online komen , geen idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

22 nieuwe ups in het laatste uur, misschien interne strijd(geweest) in de staf van p2h en heeft een het overgenomen en laten ze de gene vallen die gepakt is .

bewerkt door FilmGek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 10

  • Bijdragen:  33
  • Waardering:   17
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  28-03-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mensen,

Dit kan toch allemaal simpelweg niet, zoals net al door extreme aangegeven werd, dit word gewoon verhaald op de eigenaar, ook al zou hij het doorgezet hebben naar een ander, maar ook dat gaat niet op want dan zou de domeinnaam naar een andere account/eigenaar gegaan moeten zijn, net als dat brein er niet intrapt als dat op dezelfde server is (wat het geval is).

Daarnaast, als ik het over zou nemen net als elke eigenaar zou het vooral om de data gaan, de domeinnaam is besmet met brein, dus die wil niemand meer..

Het ledenbestand/mailadressen vind een nieuwe eigenaar wel interessant, maar dan had je allang een mail ontvangen van een vervangende site die het opvangt,

Al met al een verhaal wat stinkt en ik kan het niet uitleggen, maar kloppen doet het niet!!

Niet om mensen naar mij te sturen, anders had ik de sitenaam wel gemeld..

Maar wees slim en blijf er weg tot er duidelijkheid is!!

 

grts

Polar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 17
  • 33
  • 1

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

5 minuten geleden zei FilmGek:

22 nieuwe ups in het laatste uur, misschien interne strijd(geweest) in de staf van p2h en heeft een het overgenomen en laten ze de gene vallen die gepakt is .

zou kunnen , maar waarom dan eerst die melding en dan weer online komen ?
Dan zou ik toch echt een andere site gaan gebruiken, want deze is nu bekend bij brein.

En Waarom dan niet de informatie naar buiten brengen met wat er aan de hand is ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

1 minuut geleden zei Polarbear1:

Mensen,

Dit kan toch allemaal simpelweg niet, zoals net al door extreme aangegeven werd, dit word gewoon verhaald op de eigenaar, ook al zou hij het doorgezet hebben naar een ander, maar ook dat gaat niet op want dan zou de domeinnaam naar een andere account/eigenaar gegaan moeten zijn, net als dat brein er niet intrapt als dat op dezelfde server is (wat het geval is).

Daarnaast, als ik het over zou nemen net als elke eigenaar zou het vooral om de data gaan, de domeinnaam is besmet met brein, dus die wil niemand meer..

Het ledenbestand/mailadressen vind een nieuwe eigenaar wel interessant, maar dan had je allang een mail ontvangen van een vervangende site die het opvangt,

Al met al een verhaal wat stinkt en ik kan het niet uitleggen, maar kloppen doet het niet!!

Niet om mensen naar mij te sturen, anders had ik de sitenaam wel gemeld..

Maar wees slim en blijf er weg tot er duidelijkheid is!!

 

grts

Polar

Inderdaad ben het helemaal ermee eens wat je zegt.
Ik blijf er in iedergeval weg, ben er al 3 dagen niet meer geweest, heb alleen 3 dagen geleden de torrent uitgezet nog die ik aan het delen was en daarna ben ik er niet meer op geweest, maar wel gelukkig met een seedbox en VPN gewerkt maar als ik op de shout al lees , is er wel iemand die gepakt is met een vpn , dat snap ik dan niet echt, maar goed zal wel aan mij liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

durf geen download binnen te halen, heb een seedbox maar staat wel op mijn account als ik er 1 pak nu... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 10

  • Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  14-03-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Klinkt stom maar ik merk het zelfs bij mij nu dat er mensen wantrouwig zijn, veel minder mensen ineens online.

Heb net gekeken en alle uploads zijn van het nieuwe account serie team, dit zal zelf wel aangemaakt zijn, dit dan op 2 uploads na van QoQ

Polarbear, ik denk dat wij de posten niet nodig zijn om leden te werven, denk dat beide site's even bekend zijn in Nederland.

Zelf denk ik dat er geen nieuws naar buiten komt vanuit place2home, dit omdat er daadwerkelijk brein in het spel zit.

Daarnaast waarom laat brein niks los naar tweakers, onderzoek is nog niet afgerond word er gezegd.

Simpel antwoord dat zouden ze ook bij mijn site zeggen, onderzoek duurt alleen al 12 jaar.

 

Ben nu weer iets te weten gekomen waardoor ik weer harder geloof in een deal met brein.

 

Wat polarbear zegt, blijf er eerst weg tot er duidelijkheid is beaam ik.

Kan wel zeggen maak jullie geen zorgen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 147
  • 104
  • 6

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dag mensen.

Starlight hier. Wat ik gisteren al omschreef wil ik definitief bevestigen. P2H is de sjaak. . Een stichting voor rechthebbenden heeft een voorstel gedaan inzake de afhandeling wat de site betreft. In ruil voor accounts / inloggegevens van de staf en uploaders is zij bereidt de strafmaat te verminderen.

Neemt niet weg dat er een akelig hoog bedrag overblijft. Puur omdat P2H al een keer op de vingers is getikt door Brein. Nu zijn we dus echt de klos.

Jullie weten inmiddels dat de controle over de site is overgenomen.Hoe en waarom deze stichting de controle wil hebben is erg vaag en daar durf ik niet te zeggen.

Helaas, maar het is niet anders. Wij ( de staf ) hebben onze conclusie getrokken, en zien geen heil meer in eender welke betrokkenheid op eender welke privetracker dan ook.

De meeste van jullie hebben misschien al een alternatief gevonden. Weer anderen weten het misschien niet.

 

Wij wensen jullie veel plezier in het vergalde torrentland door de stichting voor rechthebbenden. Ik laat mij er niet meer over uit. Dit account is aangemaakt voor een eenmalig, eenzijdige posting.

Het ex-beheer van P2H.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb hier ook maar een account aangemaakt, omdat ik toch graag even wil reageren.
ik geloof er weinig van dat jij Starlight bent of wie dan ook van beheer van p2h.
Ik kan niet geloven wat hier allemaal gezegd wordt, dat brein nu een torrent site draaiende heeft.
De stichting zou zoiets nooit toelaten.

Vindt het nogal naief om te denken dat beheerders van p2h hier open en bloot uitleg over dingen gaat geven,
Als je beetje logisch nadenkt kan je voorstellen dat wat er gezegt word niet waar is.
 

bewerkt door Kirby-
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 3

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

5 uur geleden zei Kirby-:

Ik heb hier ook maar een account aangemaakt, omdat ik toch graag even wil reageren.
ik geloof er weinig van dat jij Starlight bent of wie dan ook van beheer van p2h.
Ik kan niet geloven wat hier allemaal gezegd wordt, dat brein nu een torrent site draaiende heeft.
De stichting zou zoiets nooit toelaten.

Vindt het nogal naief om te denken dat beheerders van p2h hier open en bloot uitleg over dingen gaat geven,
Als je beetje logisch nadenkt kan je voorstellen dat wat er gezegt word niet waar is.
 

Helemaal mee eens Kirby, die stichting mag geen torrentsite runnen. En dit is Starlight inderdaad niet. Mensen laat P2H wat het is en kom er gewoon niet meer. Hoe simpel kan je het hebben dan dit geneuzel over hoe en wat er aan de hand is.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 8

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

4 uur geleden zei Gertje70:

Helemaal mee eens Kirby, die stichting mag geen torrentsite runnen. En dit is Starlight inderdaad niet. Mensen laat P2H wat het is en kom er gewoon niet meer. Hoe simpel kan je het hebben dan dit geneuzel over hoe en wat er aan de hand is.  

Volg dit omdat het  vergaande gevolgen voor ALLE Nederlandse torrent site's kan hebben, kan mij ook voorstellen als er nieuwe technieken gebruikt wordt door die stichting men zich er tegen wil wapenen .Op p2h niet meer iets halen lijkt mij ook inderdaad duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 10

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...