Spring naar bijdragen
Gast Place2home gebruiker

Place2home.org offline door stichting brein?!

Recommended Posts

Ik gebruik een wachtwoord manager. Erg makkelijk, er zitten duizenden wachtwoorden in opgeslagen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei reneetje1969:

Vol ongeduld in blijde verwachting aan het afwachten. Vrouwtje loopt inmiddels 4 dagen over de uitgerekende datum.

Wat spannend en wat een fijn nieuws! Met dit weer zullen de laatste loodjes extra zwaar zijn voor je vrouw, veel sterkte nog even en jullie heel veel succes en veel plezier met de kleine! Dat hij / zij maar gezond geboren mag worden en mag genieten van jullie als ouders. :proost:

20 uur geleden zei chris64:

Het moet toch ook mogelijk zijn om mijzelf alleen aan te melden met mijn gebruikersnaam, om vervolgens een nieuw wachtwoord aan te vragen

Yup... dat moet zeker kunnen, zou anders wel heel vreemd en lastig worden als je je wachtwoord vergeet... :help:

3 uur geleden zei Meh Meh:

Ik gebruik een wachtwoord manager.

Ik ook , lekker met last pas. Alles met random wachtwoorden. Ik weet mijn wachtwoorden niet eens meer :)

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alsnog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje reneetje👶

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 22-7-2018 om 21:08 zei reneetje1969:

Afgelopen nacht was het eindelijk zover. Ben trotse vader geworden van een prachtige dochter :)

Gefeliciteerd!!! De kleine is nu alweer 1 week oud ;) tijd vliegt. Heel veel geluk en gezondheid gewenst voor jullie gezin. Geniet ervan en lekker cliché, de tijd vliegt. Voor je het weet zitten ze op dansles. :)😛roost:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Even zag het er hoopvol uit, we zagen op de place2home.org pagina Kermit de Kikker achter zijn schrijfmachine een berichtje typen dat de site wellicht weer snel terug zou komen.

Helaas is nu de site weer uit de lucht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Moraal van het verhaal, Kermit de Kikker is niet te vertrouwen. :gek:

Jammer dat er weinig grote Nederlandse torrent sites zijn. Er is zeker vraag naar, aanbod is een kwestie van wachten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook de Nederlandse usenet communities hebben het zwaar met Take down and notice verzoeken. Ook daar is de content met een wachtwoord snel van usenet verdwenen. Privacy partijen geven dus ook deze content op. 

Gelukkig op vakantie wel Netflix offline, dat scheelt al..... Maar de serie once upon a time kon weer niet offline?! Daar dus weer een download van nodig... Raar 

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zou het dan einderlijk!!!

Volgens het usenetforum Place2home.net zou het nog 2 weken duren voordat .org weer terug zou komen.  Dus als ik goed gerekend hebt moet dat morgen gaan worden.

Ik ben bang dat we opnieuw blij gemaakt zijn met een dooie mus!

Hier het stukje wat te zien is op het usenetforum:

UPDATE 07/08/2018

Place2Home.org blijft nog minimaal 2 weken offline!!

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor het delen van de update. Blijkbaar komen ze dus wel weer online, en volgens dit bericht dus minimaal twee weken? Ik vraag mij af waarom twee weken, Misschien wegens de vakantie van 1 van de beheerders?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden