Spring naar bijdragen

Place2home.org offline door stichting brein?!


Gast Place2home gebruiker

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Donaties, daar had ik niet eens over nagedacht, @FilmGek Bedankt voor je toevoeging.
Ik zie dat ze een iDeal betalingssysteem hebben via mobilemoney.com
Die hadden ze al een hele tijd meen ik. Het maakt de situatie nog verdachter.



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

zijn er nu nog mensen die op p2h komen of ?
Ik kom er op dit moment niet, omdat ik het gewoon eng vindt als ik eerlijk ben, als het echt brein is.

Hopelijk hebben de users geluk en worden ze niet gepakt :( , zou een hele dreun zijn voor torrentland.

Hopelijk komt er snel bericht wat er nu echt aan de hand is.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

zolang je niks upload of download, is op de site kijken niet strafbaar

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 10

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

Zojuist zei FilmGek:

zolang je niks upload of download, is op de site kijken niet strafbaar

 

maar zouden ze niet gaan kijken na wat je al gedownloadt hebt daar, heb daar best veel gedownload
Heb toen ze 1 dag offline waren , en toen waren ze er ineens weer de torrent die ik nog aan delen was stop gezet, daarna ben ik niet meer online geweest.
En heb dan wel nog een VPN aan staan, maar ben er ook wel eens met mijn eigen ip adres opgeweest als ik weer eens was vergeten de VPN aan te zetten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

  • Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  14-03-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Duken ik geloof niet in een bericht dat per ongeluk is gemaakt, het is een tekst die brein van je eist als je hebt getekend.

Wat ik eerder heb gezegd is, als site eigenaar zou ik weer woord geven als de site niet door brein is over genomen.

Betreft strafbare feiten brein, ze hebben in het verleden op een illegale manier naw gegevens verkregen. Konden ze er iets mee, nee maar site was wel offline en dat was hun voornaamste doel toen.

In het verleden kregen torrent site's MySQL injecties, had je hem opgelost dan volgde de brief van brein bij de host. Dit gebeurde niet alleen bij mij maar bij meerdere torrent site's. Kan nog één naam heugen en dat was debestetorrents. De eigenaar van nlexperience.com heb ik toen der tijd ook gesproken op msn. Die had ook getekend maar dit om zijn eigen team te redden, de eigenaar heeft toen de bewijzen last ook gezien. Hij zei als ik het geld had begon ik een zaak tegen brein. Dus ik geloof dat brein ook illegaal bezig is, dat zullen ze wel weer indekken als het moet.

Maar waarom is er niemand die deze waakhond in de gaten houd, in het verleden was er 1 Kamerlid die hier vragen over stelde, helaas kan ik het artikel niet weer vinden maar is ook al jaren oud.

Wil best wel dingen meer toelichten maar niet openbaar. Brein leest hier ook mee,

 

Waar ik mijn vraagtekens bij sla, is wie heeft dat script veranderd. ict'er ingehuurd geloof ik niet. Script moet je kennen, al is de staf pagina er gewoon af gegooit, maar de linken staan in een bestand in de include map.

Dus is aangepast door iemand die de source kent, word brein dan geholpen?

 

In mijn ogen moet er één ding nu gebeuren, kom met nieuws wat er nu echt gaande is. Dat nieuws moeten ze dit weekend brengen om de rust weder te laten keren.

Ik ga straks met een vpn een account aanmaken en haal een torrent binnen met de server, ga niet delen en dan kijken wat er gebeurd.

Niet om te hit en runnen maar eens te kijken wat er gebeurt.

 

Hopelijk is er snel helderheid

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 147
  • 104
  • 6

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

35 minuten geleden zei ShadowMaster:

maar zouden ze niet gaan kijken na wat je al gedownloadt hebt daar, heb daar best veel gedownload
Heb toen ze 1 dag offline waren , en toen waren ze er ineens weer de torrent die ik nog aan delen was stop gezet, daarna ben ik niet meer online geweest.
En heb dan wel nog een VPN aan staan, maar ben er ook wel eens met mijn eigen ip adres opgeweest als ik weer eens was vergeten de VPN aan te zetten.

 

Dat is nu de vraag, wat ik al zei ken de site al vanaf het begin dus zal van mij ook best wel wat  historie te vinden zijn . heb wel regelmatig mijn account gereset daar. 

bewerkt door FilmGek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 10

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

16 minuten geleden zei FilmGek:

Dat is nu de vraag, wat ik al zei ken de site al vanaf het begin dus zal van mij ook best wel wat  historie te vinden zijn . heb wel regelmatig mijn account gereset daar. 

Ik heb nooit gereset , dus van mij ook , wat een drama dit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

aan gezien ik het maar vreemd vind dat brein en site over neemt en zelf gaat uppen

wat  strafbaar is.

kan het niet zijn dat Dutch Filmworks  hier achter zit aangezien hun

de jacht op downloaders hebben geopend.

is maar en gedachte.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

8 minuten geleden zei holland:

aan gezien ik het maar vreemd vind dat brein en site over neemt en zelf gaat uppen

wat  strafbaar is.

kan het niet zijn dat Dutch Filmworks  hier achter zit aangezien hun

de jacht op downloaders hebben geopend.

is maar en gedachte.

 

Hi zou het niet weten , zou misschien kunnen , maar dan zij hun nu zelf ook strafbaar uploaden dab toch ook ? 

Als brein het zelf is zijn ze al strafbaar

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb, met verschillende accounts, geprobeerd om verschillende dingen te downloaden.
Niets, zelfs een enkel mp3 bestand, komt volledig binnen.

Mijn vraag, is er iemand die iets volledig kan downloaden via place2home.org?
Met of zonder VPN?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  33
  • Waardering:   17
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  28-03-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik lees allemaal speculaties,

Wijs lijkt het me om er gewoon even weg te blijven gebaseerd op feiten, wat me belangrijker lijkt..

1. Op tweakers (wat doorgaans goed geinformeerd is en betrouwbaar) staat dat brein bevestigd heeft een schikking getroffen te hebben met ze..

2. De eigenaar (waarvan ik niet weet of het de echte is) heeft hier bevestigd een deal met ze gemaakt te hebben en gegevens gedeeld te hebben tegen gunstigere schikking..

3. Diezelfde eigenaar zal niet zo dom zijn de site terug on line te zetten NA gesprek met Brein.

4.  91.134.120.241 is nog steeds het huidige server ip wat al een hele tijd onveranderd is volgens whois, dus waar op gedraaid werd tot ze off- line gingen..

5. De domeinnaam is niet in beslag genomen dus nog op het account waarop het altijd gestaan heeft.

 

Mijn simpele conclusie is dus dat gewoon alle gegevens 1:1 afgedragen zijn aan brein op basis van de feiten tot nu toe, wat schofterig is..

 

grts

Polar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 17
  • 33
  • 1

  • Bijdragen:  33
  • Waardering:   17
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  28-03-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei ShadowMaster:

Hi zou het niet weten , zou misschien kunnen , maar dan zij hun nu zelf ook strafbaar uploaden dab toch ook ? 

Als brein het zelf is zijn ze al strafbaar

 

Niet helemaal waar in het geval van dutch filmworks, indien zei rechthebbende zijn van de betreffende upload ;) Maar iemand al een ip uit zijn client van de uploader door whois gehaald om te zien welke provider het is... brein is vrij herkenbaar namelijk 

bewerkt door Polarbear1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 17
  • 33
  • 1

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

36 minuten geleden zei Polarbear1:

2. De eigenaar (waarvan ik niet weet of het de echte is) heeft hier bevestigd een deal met ze gemaakt te hebben en gegevens gedeeld te hebben tegen gunstigere schikking..

3. Diezelfde eigenaar zal niet zo dom zijn de site terug on line te zetten NA gesprek met Brein.

Wat je schrijft zijn ook speculaties. Er komen hier al vele maanden allerlei mensen die als gast of lid in hun eerste bericht beweren de eigenaar van een torrent of usenet website te zijn.
Maar dat bewijzen ze niet, ze schrijven het maar tonen het op geen enkele manier aan. Het verbaasd mij nog steeds dat de 'echte' kerstman en sinterklaas nog niet zijn langs geweest...

Maar we zijn het eens, waarschijnlijk heeft Brein de website overgenomen en zijn ze nu alle spotters (en leden) aan het traceren. Ik kan mij niets anders voorstellen.
P2H.org reageert ook helemaal nergens op... dat deden ze vroeger wel. Forum en chat offline, zodat niemand een ander kan waarschuwen.
Betalingssysteem nog gewoon online. Torrents downloaden lukt niet meer, ze blijven steken op 50%. Het klopt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
Gast bartje28

ik zelf doe niet aan  donaties 

het is en blijft trouwens free torrent sites

als je wilt betalen dan moet maar usenet nemen is mijn mening he 

zoalang dat we nog kunnen genieten van gratis download ik zeg niet dat het binnekort alle gratis torrent site gaan weg zijn maar die tijd zit er dik aan te komen 

dus ja ik blijf free dowloaden zolang het gaat 

 

en als het niet meer gaar dan koop ik pas 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  111
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je kan ook niet meer registreren met een gmail account wat vroeger gewoon geen probleem was, de registratie was al een hele tijd gesloten en nu weer open en dan niet met gmail.

Maar het ziet er naar uit dat de eigenaar Brein het beheer van de site heeft gegeven en hiermee zijn staf, en misschien ook zijn leden die nu nog gaan downloaden en niet op de hoogte zijn flink in de problemen heeft gebracht.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 6

  • Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  14-03-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat word genoemd is het donatie systeem, waar zijn mensen mee gepakt die een torrent site runde? Ja het donatie systeem.

Wat staat er gewoon open, het donatie systeem.

 

Meh Meh Waarom moeten wij bewijzen dat we site eigenaar zijn, in dit geval bevestig ik dat polarbear1 een site eigenaar is en ik net zo. Polar post al jaren onder die naam en ik sinds kort.

Beiden zijn wij nog van de oude garde , denk dat zijn site richting de 10 jaar inmiddels gaat. Ben al 13 jaar site eigenaar waarvan 12 jaar extreme torrents. Dit is geen modder gooien hoor voordat word gedacht.

Beiden zijn wij bereid om mensen te helpen, en als ik kan helpen doe ik dat

 

Shannara

Dit kon ik vanochtend nog wel, gewoon doen ondanks er staat niet doen. Er komt helemaal geen mail binnen

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 147
  • 104
  • 6

  • Bijdragen:  33
  • Waardering:   17
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  28-03-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

26 minuten geleden zei Meh Meh:

Wat je schrijft zijn ook speculaties. Er komen hier al vele maanden allerlei mensen die als gast of lid in hun eerste bericht beweren de eigenaar van een torrent of usenet website te zijn.
Maar dat bewijzen ze niet, ze schrijven het maar tonen het op geen enkele manier aan. Het verbaasd mij nog steeds dat de 'echte' kerstman en sinterklaas nog niet zijn langs geweest...

Maar we zijn het eens, waarschijnlijk heeft Brein de website overgenomen en zijn ze nu alle spotters (en leden) aan het traceren. Ik kan mij niets anders voorstellen.
P2H.org reageert ook helemaal nergens op... dat deden ze vroeger wel. Forum en chat offline, zodat niemand een ander kan waarschuwen.
Betalingssysteem nog gewoon online. Torrents downloaden lukt niet meer, ze blijven steken op 50%. Het klopt niet.

Euh, nu ga je een beetje de mist in vriend,

wat ik als feiten zet, zijn feiten...

whois en tweakers zijn een feit, ip is gewoon via whois na te zien.. Dus ik begrijp niet wat jij bij mij als speculatie ziet.

En ja misschien ben ik wel geen siteowner... Ik denk dat dat voor vele waaronder de staff hier duidelijk is maar goed die kunnen het ook mishebben en ben ik gewoon iemand die zomaar gokt hoe dingen werken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 17
  • 33
  • 1

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De WHOIS gegevens zijn onveranderd. Tweakers heeft gisteren aangegeven dat ze contact hebben gehad met Tim Kuik, zoals ik in mijn korte artikel al beschreef. Wat probeer je nou precies duidelijk te maken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  33
  • Waardering:   17
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  28-03-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb je mijn bericht wel gelezen waar je net commentaar op gaf??

dat juist daarom alles op hetzelfde draait wat alleen kan als serverinlog en domeininlog afgegeven is? Wat snap je niet???

 

bewerkt door Polarbear1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 17
  • 33
  • 1

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

Lees op die ene shout dat er ineens nieuwe uploaders zijn op p2h ?

 

Zelf kom ik er niet , omdat ik het niet vertrouw, dus weet niet of het waar is.

 

Ga er pas weer op als ik echt weet dat het veilig is 

 

bewerkt door ShadowMaster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

8 minuten geleden zei Polarbear1:

Heb je mijn bericht wel gelezen waar je net commentaar op gaf??

dat juist daarom alles op hetzelfde draait wat alleen kan als serverinlog en domeininlog afgegeven is? Wat snap je niet???

  

Ik snap er helemaal niets van vrees ik, ook niet nadat ik je berichten meerdere keren heb gelezen. Erg moeilijk om er dan serieus op in te gaan.
Mede dit komt op mij nogal verwarrend over:

Citaat

wat ik als feiten zet, zijn feiten...

Enkele zinnen daarna:

Citaat

ben ik gewoon iemand die zomaar gokt hoe dingen werken

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

idd "nieuwe"" uploader" http://prntscr.com/jjxt1s 

http://prntscr.com/jjxu0e

download niks om na te kijken, maar wordt steeds vreemder

bewerkt door FilmGek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 10

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

ja wou al zeggen serie-team komt mij bekend voor.

 

inderdaad wat iemand hier boven al zegt, wordt steeds vreemder :( 

Wanneer komt er nou eens iemand met echte informatie wat er nou echt aan de hand is, wou dat dit allemaal maar een droom was

Want zo wordt iedereen bang in torrentland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

  • Bijdragen:  33
  • Waardering:   17
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  28-03-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

4 minuten geleden zei Meh Meh:

Ik snap er helemaal niets van vrees ik, ook niet nadat ik je berichten meerdere keren heb gelezen. Erg moeilijk om er dan serieus op in te gaan.
Mede dit komt op mij nogal verwarrend over:

Enkele zinnen daarna:

 

Lol, sarcasme is iets wat je nog moet leren he!!

Maar ik als newbie zal me afzijdig gaan houden hiervan aangezien alle grote jongens uit de torrentwereld het beter weten...

Maar toevallig zit extreme hier ook, die kan je vast wel vertellen hoe het zat in de hoogtij dagen toen ik topspinner en hij het goed deden wie de gene was die bij beide concurrenten gewoon de SSH (als je ooit van gehoord hebt) van hun servers kreeg om mee te kijken en bijv ddos te fixen etc. Toen was er nog respect en gunde mensen elkaar wat en gezonde sites...

ik ga me hier verder buiten houden want ik heb de feiten al opgeteld als broekie in de torrentwereld maar ik begrijp dat jij het beter weet..... succes !!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 17
  • 33
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...