Spring naar bijdragen

Place2home.org offline door stichting brein?!


Gast Place2home gebruiker

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op P2H geven ze aan dat Cloudflare gebruiken, Cloudflare blokkeert VPN IP adressen.
P2H kan er dus niet veel aan doen, het probleem wordt veroorzaakt door het gebruik van Cloudflare.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  28-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Vraagje .. sinds kort gebruik ik een VPN (Nord). Mijn connectie is normaal ongeveer 260 MB, alleen sinds ik Nord gebruik (waar ik een 3 jaar abo op heb) .. zie ik alleen maar zeer lage download snelheden (zie bijgevoegde screen). Vaak kom ik websites ook niet meer op, en zoals op di moment .. is er helemaal geen download speed, met een programma. 

Je kunt je voorstellen dat het erg irritant is. Een file van bijvoorbeeld P2H duurt nu minstens 4 uur. Een enkeling van 3 gig duurt nu 15 uur. Toe wel dat in letterlijk (normaliter) in een paar seconde moet, en kan. Enig idee ?

 

 

 

download snelheid.JPG

bewerkt door Ronin
toegevoegde info
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 22
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Probeer eens Pia VPN. Kan je gratis 5 dagen proberen. Die komt ook als beste uit de test en is goedkoper. Met Pia heb ik geen problemen met mijn internet snelheid en downloads. 

Waarschijnlijk trekt Nord VPN de connecties niet voldoende.

Laat even je ervaringen weten. Thx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  28-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dank je voor de info. Zal zo ff kijken, of dat beter gaat.

Nord,. die ik nu heb … had ik een tijd geleden al betaald (3 jaar abo). Wel jammer van het geld, maar het is niet anders.

 

edit …

Gechat met een van de medewerkers van de klantenservice van Nord, en uitgelegd waar ik last van heb. Krijg een refund in 2 werkdagen.

Zal later op de avond, or morgen wanneer ik tijd heb. PIA eens uit proberen.

bewerkt door Ronin
additional info
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 22
  • 2

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  28-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

PIA Abo genomen (jaar). Alleen is het nog niet echt snel. Zonder VPN is mijn verbinding wel op volle snelheid (rond 260 MB).

Snelheid heb ik hieronder vermeld met PIA aan (bij een bekend programma). Speedtest Via Google gaf aan 216 MB, onder het downloaden zoals te zien is op het screenshot. Snig idee waarom de download snelheid in het programma zelf zo laag is ?

 

download snelheid PIA.JPG

bewerkt door Ronin
additional info
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 22
  • 2

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-06-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Halo Ronin

Ik heb PrivateVPN draaien en dezelfde problemen, snelheid zakt van 200MB naar ongeveer 20 MB, dramatisch.

Ik ben een leek, maar heb alles geprobeerd om dezelfde 200 mb te krijgen maar dit lukt totaal niet.

Sterkte ermee

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 53

  • Bijdragen:  202
  • Waardering:   45
  • Prestatiepunten:  2.228
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Klopt vindt met Torrents het ook dramatisch met PIA, maar gebruik veel NZB en dan haal je wel de volledigesnelheid, waar het door komt ik weet het niet, heb ook al alles geprobeerd, maar snelheid zakt soms in naar bijna 0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 45
  • 202
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Gebruiken jullie wel de servers van PIA welke VPN port forwarding hebben en hebben jullie port forwarding aanvragen aanstaan? Dan moet het een stuk beter gaan :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

In het Engels:

The Port Forwarding option in our Windows, Mac, and Android software can be used to potentially optimize torrent performance.

In order to enable port forwarding in our PIA app, first disconnect from the VPN.

For MacOS, Windows and Linux, click on the VPN icon (right click for Windows and Linux) and select "Settings". After this, click the "Advanced" button and you'll see the port forwarding feature to the right hand side. Enable it and select "Save."

For the Android app, click the Settings icon in the top right of the login screen. Then, check the box for "Request Port forwarding"

Once the option is set, please connect to one of the following port forwarding enabled gateways:

CA Toronto
CA Montreal
CA Vancouver
Czech Republic
Spain
Switzerland
Sweden
France
Germany
Romania
Israel
Once connected, for MacOS and Windows, the 5-digit port number would be found by hovering your mouse over the System Tray or Menu Bar icon for our client. For Linux, you may need to right-click the tray icon. For Android, the port number will be displayed at the bottom of the login screen. You can then enter this port into the listening port setting of your torrent software.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  28-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb gedaan wat hierboven aangegeven was. Duitsland als land gekozen, maar in de BT software. Moet je dan het nummer invullen in de tab; verbindingen … poort voor inkomende verbindingen ?

Gisteren had ik wel in de router, de huidige poort van de software toegekend (zie bijgevoegde screen). Dus die moet ik veranderen naar de poort, die de VPN aangeeft ? moet ik dan alsnog een poort open gooien in de router, of kan ik dan de huidige port-forwarding verwijderen, na dat ik de nieuwe poort heb ingevuld  in BT ?

download snelheid 3.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 22
  • 2

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-06-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nergens last van met ExpressVPN altijd volle snelheid, het moet ergens een instelling bij PIA zijn of gebruiken zij bepaalde servers speciaal voor p2p ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 8

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-06-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bij Misteryworld haal ik nog geen 10mb ipv 200

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 53
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Welke download snelheid haal je op www.speedtest.net met je VPN provider (Pia of andere VPN.) Deze snelheid moet je ook kunnen helpen met torrents (mist je porten inderdaad goed staan en de VPN provider dit toelaat.)

@Ronin, port forward in je router is niet nodig als je via VPN gaat. Gebruik in je torrent applicatie dezelfde port als die krijgt in je VPN applicatie om port forwarding te gebruiken.

Succes :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  28-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@ Duken 

Ik had idd. op de plaats waar poort 62271 staat, de poort ingevuld van de Duitse server die ik uitkoos. In de router heb ik geen poorten toegevoegd wat betreft dit onderwerp.

Snelheden gingen idd omhoog. Niet zo snel als mijn totale snelheid is, maar beter als eerst. Dus dat is een goed teken ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 22
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Gelukkig, fijn om te lezen dat je het probleem (deels) hebt kunnen oplossen. Laat maar weten als je nog tegen problemen aan loopt. 

Veel download plezier ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  28-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Thanks 👍;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 22
  • 2
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  1.288
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-01-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De Errors vliegen je weer om de oren!  Gisteren een Error 522 en nu weer een 521.  Inmiddels is die kleresite alweer bijna een dag offline.  Vorige week vrijdag ook al heel de dag.  En wat ze aan het doen zijn???

Server verhuizing me reet!  En je leden ff pm sturen wat er aan de hand is schijnt ook zeer moeilijk te zijn voor die ballentent die zich place2home noemt.  Op .info werd pas vermeld dat de site er ff uit kon liggen i.v.m verhuizing.  Nou sorry hoor!  Maar sinds die melding heeft de site er bij elkaar al een week uitgelegen.

Maar zal wel weer de enige zijn want je leest verders helemaal niks meer hier.  Of niemand kijkt meer omdat ze toch gemiddeld 2x per week pleite zijn.  Want het aantal geplaatste torrents neemt ook flink af!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 20

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  28-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Laatste tijden geen problemen gehad met P2H. Alleen net geen connectie met de server. Dacht eerst dat het PIA was.

De PIA server was van poort veranderd, dus dat aangepast. Nog steeds geen download speeds. Toen zag ik dat P2H offline was. 

Hopelijk duurt het niet te lang, kan ik de opdrachten afmaken ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 22
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wel goed dat je Pia VPN ertussen hebt. Maar op dit moment ligt de torrent community er inderdaad uit. Misschien server problemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik kom de website niet op met mijn VPN, clouidflare blokkeert mijn VPN. Ze zoeken het dus maar uit... genoeg torrentsites.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  14-03-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Heb gelezen dat p2h niet weer online komt.

Tevens is nu QoQ ook gestopt met het vertalen van films en serie's.

 

===== FINAL NOTE !!!! =====

Voor ons is het nu ook voorbij omdat ons doel is bereikt. We hebben de laatste serie
en film-sub uitgegeven en gaan genieten van onze welverdiende voor-altijd-op-vakantie-rustmoment,
en geven het stokje aan de nieuwe generatie vertalers.

Wij bedanken al onze trouwe fans en volgers voor de fantastiche jaren, wat ons
veel tijd heeft gekost, niks opgeleverd, maar wel een hoop ervaring heeft gegeven
in de Engelse & Nederlandse taal.

QoQ bedankt ook alle vertalers die afgelopen jaren bezig zijn geweest
om jullie van dienst te zijn.

Yours, QoQ

 

 

bewerkt door extreme
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 147
  • 104
  • 6

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  559
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-05-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Place2home.org komt gewoon weer online. staat duidelijk aangegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 18
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Maar QoQ stopt dus? Waren die alleen van de subtitles of ook van het plaatsen van releases van films en series? Ik dacht dat ze ook films en series plaatsten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Place2home.org komt zo te zien weer terug: 🤗

Voor de duidelijkheid.

Er word overal weer gemeld dat place2home.org niet meer terug komt.

We hebben vernomen dat dat dus niet waar is, Komt gewoon binnen paar dagen weer terug.
Nadat wat problemen verholpen zijn.

screenshot-place2home.net-2018.07.09-10-41-20.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik krijg een error 521, de website is offline maar alles wijst erop dat ze binnenkort weer online zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...