Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Wat is het toch lastig.

Couchpotato is voor mij een prima tool om te zoeken naar films. Er gaan alleen 2 dingen mis.

1. Als er een betere resolutie (720/1080/2160) uitkomt pakt hij deze niet op.
  2. Het is me nog niet gelukt om CP te koppelen aan een IMDB list.

Radarr heb ik nog niet gebruikt maar ik heb begrepen dat het een afgeleide is van Sonarr.
Sonarr werkt bij mij prima en haalt keurig de betere versies op als deze komen of als er bv NL subs bij zitten.

Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met beide of 1 van de 2.

Alvast bedankt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Gunner
      Is er iemand die me kan helpen met het opzetten van Sonarr op een WIndows installatie? Dat wil zeggen dat ik Sonarr al heb draaien maar tegen wat installatie issues aanloop en eigenlijk vooral de indexers. Er staan wat suggesties in de setup maar daarvan lijkt het alsof ik geen enkele kan kiezen.
      Of heb ik die indexers niet nodig?
    • Door cookiesmonster
      Hallo,
      Vanmorgen mijn couchpotato machine aangezet en tot mijn schrik is de managed movie pagina leeg.
      Mijn media is nog wel aanwezig en de rechten in CP staat op 0777
      Kan iemand mij helpen met mijn log  http://pastebin.com/pidAnhiX
      Thanks
    • Door cookiesmonster
      Hi,
      Ik heb in Plex heb ik een library voor films en een library voor cartoons.
      Ik heb gezien dat je in CouchPotato een 2e locatie kan opgeven voor films maar hoe geef ik in de bijvoorbeeld wanted list aan welke in films moeten worden geplaatst en welke in cartoons moeten worden geplaats?
      Of blijft dat een stukje handwerk?
      Thanks
    • Door cookiesmonster
      Weet iemand hoe je kan instellen dat CouchPotato ook de .nfo file aanmaakt en erbij zet?
      Ik heb via TheRenamer alle .nfo files aangemaakt maar CP laat hem vrolijk staan als hij de film verplaatst vanaf de completed download locatie naar de film locatie.
      Ik wil voorkomen dat ik een verschil ga krijgen in aantallen tussen aantal folders, plex en couchpotato
      Alvast bedankt