Jump to content
Den Spike

Den Spike gestopt, bedankt voor alles

Recommended Posts

1 uur geleden zei mmols4088:

ben een beetje grof in de mond maar kan even mijn kwaadheid niet voor mij houden .. 

Misschien voortaan eerst even wat eerdere reacties lezen, want Den Spike is alweer een hele tijd actief bij TNG. :hyper:

• Thanks 1
  • Haha 1

oke ,, mooi ,das goed om te horen ,,, bedankt voor de update . .

den spike is back 2.0 nu blijft den spike met de top unnatendends

• Like 1

Ongelofelijk jammer!!!! Maar dank voor al je werk dat ik zeeeeeer heb gewaardeerd!!

HOPELIJK ZIEN WE JE TOCH NOG EENS TERUG....

Groet,

kris

1 uur geleden zei Kris:

Ongelofelijk jammer!!!! Maar dank voor al je werk dat ik zeeeeeer heb gewaardeerd!! HOPELIJK ZIEN WE JE TOCH NOG EENS TERUG....

Groet, kris

Ik krijg sterk de indruk dat hier niet veel van de laatste berichten zijn gelezen.

Den Spike is inmiddels weer doorgegaan en plaatst zijn content alweer op de 2e Community na zijn aangekondigde afscheid in Mei 2018 (Zie 1e bericht in dit topic)

2 uur geleden zei Drifter:

Ik krijg sterk de indruk dat hier niet veel van de laatste berichten zijn gelezen.

Den Spike is inmiddels weer doorgegaan en plaatst zijn content alweer op de 2e Community na zijn aangekondigde afscheid in Mei 2018 (Zie 1e bericht in dit topic)

Hier weer actief :Force 4 funspacer.png

• Like 1

22 uur geleden zei bruchlee:

Hier weer actief :Force 4 funspacer.png

Hopelijk kan ik na vele pogingen ook weer lid worden van force4fun. Zonder VPN al vele pogingen ondernomen maar helaas.

Ook kijk ik regelmatig de SPAM na 

Verder wacht ik geduldig af en.

3 uur geleden zei Zorro:

Hopelijk kan ik na vele pogingen ook weer lid worden van force4fun. Zonder VPN al vele pogingen ondernomen maar helaas.

Ook kijk ik regelmatig de SPAM na 

Verder wacht ik geduldig af en.

Beste Zorro,

Ik weet niet in welk jaar tal je bent geboren ( ik in 1940)  Maar dit kan je omzeilen door met een ander e-mailadres zonder VPN je aan te melden onder een andere naam ( zoek een andere naam die bij Zorro in de film mee doet). Ik zelf heb meer dan 10 adressen met net zoveel schuilnamen.  Ik haal niets binnen maar speel alleen woordspelletjes en met plaatjes op die sites.spacer.png

4 uur geleden zei bruchlee:

haal niets binnen maar speel alleen woordspelletjes en met plaatjes op die sites.

Maar je bent altijd gezellig actief op Duken.nl. :) Blij dat je meedoet met de forum spelletjes.

4 uur geleden zei bruchlee:

Beste Zorro,

Ik weet niet in welk jaar tal je bent geboren ( ik in 1940)  Maar dit kan je omzeilen door met een ander e-mailadres zonder VPN je aan te melden onder een andere naam ( zoek een andere naam die bij Zorro in de film mee doet). Ik zelf heb meer dan 10 adressen met net zoveel schuilnamen.  Ik haal niets binnen maar speel alleen woordspelletjes en met plaatjes op die sites.spacer.png

Bedankt voor de tip en ik ben van 1952 lol.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Den Spike
      Hallo mensen,
      Den Spike heeft zijn droom waargemaakt, een Forum dat samenwerkt met Force4Fun
      We zijn een splinternieuw Forum, dus er is nog veel werk aan de winkel.
      We zijn met enige spoed op zoek naar posters c.q. spotters om ons team te versterken.
      Heb je interesse om ons te versterken, stuur dan eeen pm naar Tuinbever of Den Spike.
      Spikesplace werkt samen met Force4fun, dit is uniek in de usenet wereld.
      Respect voor elkaar staat bij ons hoog in het vaandel!!
      Kom gerust vrijblijvend een kijkje nemen op het forum
      We hebben veel te bieden, waaronder een sterk unattended team met bekende ua bouwers.
      Maar ook films, muziek, gewone software en meer...
      Registratie is natuurlijk geheel gratis.
      Registreren met V.P.N of mobiel heeft geen zin, want dan wordt je niet toegelaten.
      Eenmaal geregistreerd kun je wel vpn en/of mobiel inloggen!
      Ook zijn we in het bezit van een gezellige chat en Spikesplace Radio station, 24 uur per dag gevarieerde muziek en live DJees!
      Heb je interesse om DJ te worden, meld je dan aan bij Den Spike.

We hopen jullie te verwelkomen op Spikesplace, en wensen jullie een gezellige tijd bij ons en veel download plezier.
      Met vriendelijke groet,
      Spikesplace Team
      https://spikesplace.live/

• By Drifter
      Onlangs hebben Den Spike, Tuinbever, Avatar en Inferno zich aangesloten bij de Community force4fun.today
      Dit blijkt nu een tijdelijk onderkomen te zijn omdat Tuinbever en Den Spike een eigen site willen beginnen. Na een kort overleg binnen de Staf van Force4fun is aangeboden om te helpen met de opbouw van die nieuwe site.
      Tuinbever en Den Spike hebben in goed overleg nu besloten om te gaan samenwerken wat eigenlijk in de usenet wereld uniek genoemd mag worden.
      Bij elke post op beide websites zullen reclame mapjes toegevoegd worden met reclame linkjes naar beide sites.
      De website van Tuinbever en Den Spike zal gaan draaien onder de naam Spikesplace en ze zullen hun Unattended Software ook blijven plaatsen op Force4fun, waarvoor een stukje ondersteuning wordt teruggegeven op de achtergrond.
      Spikesplace zal zich voornamelijk toeleggen op het aanbieden van Unattended en andere Software.
      Vanaf morgenavond of overmorgen zal iedereen die lid wordt kunnen gaan genieten van https://www.spikesplace.live 
    • By Heinzie
      Goedenavond, heb zojuist de laatste Lightroom van Den Spike op Spotnet gdnld maar het lukt mij met geen mogelijkheid om te installeren. Kan iemand mij stap voor stap uitleggen wat ik moet doen ?
    • By FBI
      den spike weg bij new generation erg jammer, weet iemand waarom of waarheen?
  • Latest news

• Nu op het forum

• Hallo Heryvo, tip Ik maak altijd een excel bestand aan met al mijn wachtwoorden op een los stickie. Daarnaast heb ik een iMac en gebruik ik safari , hier kan je altijd je wachtwoorden van een site terug vinden. hierbij een matrijs om je wachtwoorden te vullen Schonen Paswoord Safari 2019.xlsx
    • Ik ga voor de letter S
    • Na het registeren wist ik mijn wachtwoord niet meer. Na 3 keer inloggen werd ik geblokkeerd en kreeg een bericht met een button om wachtwoord te wijzigen. De link naar de pagina gaf een foute pagina. Dacht een nieuw account aan te kunnen maken, zonder succes, maar werd daarna zonder opgaaf van reden gebanned. Vreemde reactie . Je kunt geen contact krijgen met force4fun.today
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Playmobil: The Movie

• Familie
    • Animatie

Dora and the Lost City of Gold

• Avontuur
    • Komedie

Crawl

• Thriller
    • Actie

UglyDolls

• Animatie