Spring naar bijdragen

IP Ban Place2home.net


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedenavond,

Ik wilde vanmiddag inloggen bij Place2home.net en kreeg de melding dat de beheerder mijn ip adres had verbannen. Ik kon voor meer info contact opnemen met de beheerder. Dit inmiddels 2x gedaan maar krijg geen reactie. Iemand een idee wat de reden kan zijn? Ik download alleen en spot niets door. Zou niet eens weten hoe dit moet.

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een ban is meestal het gevolg van een misdraging.
Ik plaatste lang geleden in een topic een opmerking, waarin ik een mod vergeleek met halal varken, weg was mijn account... 🤪
Dus, toen heb ik mezelf opnieuw ingeschreven met een ander IP.

Het kan ook zo zijn dat ze de database aan het opschonen waren.
Dat gebeurd regelmatig, ze gooien dan (automatisch) accounts eruit die ze misschien niet vertrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dank voor je reactie. Ik zou echt niet weten wat ik gedaan heb om "verbannen" te worden. Ben al een paar jaar lid, heb nooit iets raars gedaan of gezegd en een paar dagen geleden kon ik nog gewoon inloggen. Hopen maar dat de beheerder snel met een verklaring komt en het een vergissing blijkt te zijn. Ben ook niet bekend met een ander IP adres gebruiken en degenen waar ik veel van download zijn helaas niet meer op spotnet te vinden want die zijn toen overgestapt naar Place2home....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik denk dat ze je account hebben gesloten bij een grote schoonmaak. En reageren, dat doen ze helaas bijna nooit. 
Maak ergens, op je werk of op een andere plek een account aan, dan heb je een normaal IP adres, krijg je weer een account en dan kan je de website weer doorzoeken.
Doe dat dan wel met een VPN, misschien bannen ze je nieuwe account ook als ze zien dat je inlogt met je eigen IP.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ok dank voor de tip!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hou er rekening mee dat het soms dagen kan duren voordat ze een nieuwe account goedkeuren. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...