Spring naar bijdragen
DonaldSilver

Nieuwe kerel hier

Recommended Posts

Dag iedereen,

Donald Silverburgh hier. Ik kom uit Dallas, Texas. En ik ben erg blij om een deel van dit forum te zijn.

Beste wensen,
DS

• Leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom!!! Helemaal uit Texas , wat leuk. Hoe heb je ons gevonden vanuit het mooie usa?

• Heeft gewonnen! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van harte welkom! :)
Hoe ben je op dit forum terecht gekomen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Aanbevolen nieuws

• Nu op het forum

• Maar blijft het bij 1 of 2? 😹
    • Totaal nutteloos dat aanmelden met VPN je loopt even de buurt in met je GSM of Tablet en je meld je aan met het ip van iemand in de buurt, of je gaat ff bij je schoonmoeder langs, dus kom niet met gelul over veiligheid, maar op zo'n amateuristisch forum wil ik niet eens lid zijn.  
    • @Cptzeromaniac Er is niemand die jou verplicht om te reageren. En sorry dat kan jij nou wel vinden geen discussie, ik denk dat het juist wel een discussie waard is,  en dat alle voor en tegens gewoon hier neergezet mogen worden. Zeker m.b.t. VPN verbindingen. Wellicht is het nodig om de betekenis te geven van het woordje Forum: Forum
      Een plaats waar mensen online samenkomen om berichten te posten of te lezen, bestanden kopiëren vanuit de bestandsbibliotheken (libraries) en om regelrecht te praten met andere leden. Je kunt deel nemen aan de discussies in een Forum (via berichten of in een gesprek) of gewoon alleen maar meekijken. Er zijn forums voor speciale onderwerpen en forums die heel algemeen zijn.