Jump to content

Recommended Posts

Zojuist zei Bachus:

ziet er naar uit dat het vuur gedoofd is

Niet gedoofd maar uit voor nu en fixated zegt te weten hoe het zit en welke dingen allemaal in elkaar over lopen, of verstrengeld zitten, iemand kan daar wel verduidelijking in geven.

ik heb hier ook gezeten ( bij newsconnection )  , maar ben er al een tijdje weg, gebruik nu 2 andere , die mij ook bevallen en goedkoper zijn. 

Brein is inderdaad lekker bezig zo , niet leuk meer.

15 uur geleden zei ShadowMaster:

Brein is inderdaad lekker bezig zo , niet leuk meer.

Klopt, ze zijn de laatste 2 jaar niet alleen overactief maar ook zeer succesvol... 🤬
Maar, haal er 1 neer, tegelijkertijd ontstaan er 2 nieuwe.

• Sad 1

3 uur geleden zei Meh Meh:

Klopt, ze zijn de laatste 2 jaar niet alleen overactief maar ook zeer succesvol... 🤬
Maar, haal er 1 neer, tegelijkertijd ontstaan er 2 nieuwe.

Helemaal waar, ik kan mij niet herinneren dat Brein iets heeft verloren. Ik ben bang dat de 1 neerhalen en 2 terugkomen meer de uitzondering op de regel is. Ze torrent en usenet community's zullen blijven bestaan, maar naar mijn idee in steeds kleine clubjes.

de 'val' van newsconnection is duidelijk terug te lezen in de uitspraak https://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:GHSHE:2018:2824&showbutton=true&keyword=brein

vooral punt 2.3.2 was en is de doodsteek van newsconnection en daarmee samenhangend QoQ die toevallig 'hun doel hebben bereikt', maar gewoonweg vanwege deze uitspraak die eerder was dan de bovenstaande link, besloten ermee te kappen, omdat deze uitspraak, de QoQ leden zou identificeren, wat dus gebeurd is. " 2.3.2.De voorzieningenrechter heeft de vorderingen 1 tot en met 3 toegewezen. Hij heeft "newsconnection" daarnaast veroordeeld een dwangsom van € 2.500,00 te betalen voor iedere dag of gedeelte daarvan dat zij niet aan de hoofdveroordeling voldoet"

1+1=2 (dit stamt nog voor uit de hannes3, qoq en bassie10 tijd)

Ik heb net een bericht verwijderd, zou iedereen in dit topic gezellig willen doen?

• Like 1

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• By cookiesmonster
      Hoi,
      Net zoals iedereen probeer ik ook  zo anoniem mogelijk te downloaden van torrent en usenet.
      Ik vraag mij af of het zinvol is om mijn usenet server abonnement bij Eweka op te zeggen en over te stappen naar een buitenlandse usenet server.
      Als dit zinvol is dan is een 2e vraag welke provider?

Graag jullie mening, advies

Dankbaar!
    • By Eeeeeek1972
      Graag in deze bijdragen sites plaatsen die werken en waar bekende posters hun content bekend maken, zoals QoQ etc.
      momenteel gebruik ik
      elitenzb.info
      newzbin.org
      iceworld.online

PB /DM mag als het wat gevoelig ligt 🙂

• By Wonka
      Hallo,
      Iemand een idee voor een nzbsite/forum?
      Ik gebruikte place2home maar die is helaas ter zielen.
    • By Den Spike
      Bij deze wil ik iedereen bedanken die mijn uaatjes heeft meegenomen, in de afgelopen jaren, gracias!
      Maar ik stop nu met heel usenet omdat ik er helemaal mee klaar ben, door de verraders die er rond lopen, voel je jezelf aangesproken dan is dat terecht.
      Het is niet mijn bedoeling hier om andere forums zwart te maken, want zo ben ik niet!
      Brein lacht zich kapot omdat we elkaar afmaken en het licht niet in de ogen gunnen, hier doe ik dus niet aan mee!
      Het is mij te ver gegaan dat er verraders zijn die mijn privéleven aantasten en  THATS NOT DONE!!!
      Bedankt allen die dit veroorzaakt hebben en geniet ervan.
      Dit wilde ik ff kwijt.

Met vriendelijke groet,
      Den Spike
  • Hebben wij jou kunnen helpen? Help ons ook met een donatie naar wens. Met jouw donatie kunnen we verbeteringen doorvoeren op de website voor de bezoekers en leden. Bedankt! :roos:

Donatie via Tikkie

donatie.png

• Create New...