Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Folkie
      Hoi allen,
      Ik ben op zoek naar het boek 'de kinderwet' van Ian McEwan. Wie kan mij helpen in m'n zoektocht?
      Alvast bedankt voor je actie.
      Met vriendelijke groet, Folkie
    • Door petertnl
      Weet iemand of deze al ergens beschikbaar is?
    • Gast Boekenwurm
      Door Gast Boekenwurm
      Hallo, ik zoek websites waar je gratis Nederlandse ebooks kan downloaden. Bestaan deze nog? Download programma's vind ik moeilijk maar ik had twee websites van Dropbox waar allemaal EPUB in stonden. Deze kan ik niet meer openen.
      Heeft iemand nog een link naar een pagina met eBooks voor op mijn Ereader?
    • Gast Janenco
      Door Gast Janenco
      Goedendag zou graag een duidelijke beschrijving hebben van Valibre. Bij die ik nu heb volg ik de stappen maar blijkbaar niet goed. Want blijf dubbele ebooks houden. Of zet toch niet meer hoe ik het selecteer

Alvast bedankt 

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Ik kan hierin @Drifter volgen maar er is echter een maar, en een belangrijke. De eerste link gaat over het verwijderen van het progje. echter geeft @Drifter aan dat het een virus betreft, en nu komt de maar, dit is geen virus maar malware . In √©√©n ding heeft hu echter geluk en dat is dat u getroffen bent door versie V5.4, anders had u echter minder geluk als u de volgende tekst leest: Een nieuwe versie van GandCrab ransomware is uitgekomen, kort nadat BitDefender hun decryptietool heeft vrijgegeven en de GandCrab-ontwikkelaars ongeveer 1 miljoen dollar hebben gekost. De nieuwe versie heet GANDCRAB 5.0.5 en er is momenteel geen decodering voor gemaakt. U kunt echter onze herstel- en verwijderingsvideo bekijken van de 5.0.5-versie, die meer instructies en alternatieve methoden bevat die u kunnen helpen om ten minste een deel van de bestanden te versleutelen die zijn versleuteld met v5.0.5. Een mogelijkheid is even te kijken op de volgende link¬†Politie Nederland hier is zeer nuttige informatie te vinden waarna u zeker naar de volgende link moet kijken¬†no more ransom daar selecteert u Nederlands waarna u op de pagina van de¬†Crypto Sheriff terechtkomt hier kan u eventuele aanwijzingen volgen. Echter indien u volledig naar beneden scrold op de pagina¬†no more ransom ziet u staan ontsleuteld en klikt u op Gandcrab en komt u op een gedeelte waar u¬† BDGandCrabDecryptTool vanb Bitdefender kan dowloa¬† ¬†¬†
    • Update 15/12/2018 Epic Games haalt wapen Infinity Blade uit Fortnite na klachten Epic Games heeft het recent toegevoegde wapen Infinity Blade uit de populaire game Fortnite verwijderd. Het wapen bleek te sterk. "We hebben het verpest", zegt Epic Games in een toelichting op Twitter. De ontwikkelaar verwijderde eerder ook al wapens uit Fortnite, maar lichtte dat nooit zo duidelijk toe als nu. De populaire onlinegame Fortnite wordt voortdurend voorzien van nieuwe wapens en voorwerpen. De Infinity Blade werd eerder deze week aan Fortnite toegevoegd, maar bleek te krachtig. Het zwaard was per spel door √©√©n speler te bemachtigen, en liet die speler onder meer sneller bewegen. ¬† Spelers die het zwaard hadden waren vrijwel onverslaanbaar, wat tot een ongebalanceerd spel leidde, zegt Epic Games. Veel spelers klaagden deze week over hoe het zwaard Fortnite verpestte. Het zwaard kon andere spelers vaak in √©√©n klap doodslaan, kon alle soorten gebouwen van spelers makkelijk kapot slaan en vulde ook nog eens de gezondheid van de speler met het zwaard aan. Andere spelers konden klappen met het zwaard bovendien niet tegenhouden. Het Infinity Blade was het eerste voorwerp uit de nieuwe krachtige Mythic-klasse. Epic Games gaat die klasse van sterke voorwerpen nu opnieuw evalueren. Op Reddit belooft de ontwikkelaar binnenkort meer bekend te maken over aanstaande Mythic-voorwerpen. Het Infinity Blade was vernoemd naar de gelijknamige spellenreeks voor iOS, die deze week toevallig uit de App Store verwijderd werden. De games bleken steeds moeilijker te onderhouden. Bron: https://www.nu.nl/games/5632322/epic-games-haalt-wapen-infinity-blade-fortnite-klachten.html ¬†
    • Hints: Het is een kerstfilm. De hoofdrolspeler was een kettingroker en overleed aan¬†longkanker.